IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кога ще кажем сбогом и на новите бензинови и дизелови коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

35
Дедо
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 16
С градски транспорт и велосипеди пак е вариант. Автомобила не е даденост по рождение на всеки ,и трябва да стане много скъп лукс ако мислим за децата си и бъдещето. Другото е комплекси и селтащина ...кой ще паркира най скъпият кукурузник пред блока..
отговор Сигнализирай
34
67890-.
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 10
До МайстораТук съм на 100% съгласен. Броят на автомобилите ще намалее драстично и ще си ползваме обществен ел. транспорт. Най- добре и с велосипеди.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
Фалшивото "Глобално затопляне" ще е поредния инструмент за дресировки, локдауни и истинското зануляване на човечеството.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
след 15 г.аз ще съм на 70 -сигурно ще съм по памперс.въобще не ме интересува. сега си карам аудиQ3 чисто ново с евро6
отговор Сигнализирай
31
Кондьо
преди 4 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Какво е общото между диарията и електромобилите?- Страхът, че няма да стигнеш до вкъщи...
отговор Сигнализирай
30
А сега сериозно
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Ето защо ККП на Китай купува западни политици, има най-голямата шпионска мрежа в света и толкова натиска за Парижкото споразумение. Защото Китай е най-големия производител на батерии в света и има най-много литий. Идеята е Китай да си мърси колкто иска и да произвежда батерии, солар панели и вятърни генератори.
отговор Сигнализирай
29
Жо
преди 4 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
АКУМУЛАТОРИТЕ на електрическите автомобили се произвеждат от изключително редки метали, които се добиват само на няколко места в света и количеството им не е безкрайно.Колкото по-голямо става търсенето на тези метали, толкова по-висока ще става цената им.Другият голям проблем е утилизацията на употребените акумулатори, който не е решен кардинално.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Това ми прилича на гребане на вода със сито.. Индия, САЩ и Китай бълват 100 пъти повече от малка Европа и нямат никакво намерение да спират. Само ние ще се мъчим да сме неутрални, а полза няма да има никаква.
отговор Сигнализирай
27
Майстора
преди 4 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
Уважаеми съграждани,вашето мислене относно преминаването към електромобили има основен недостатък, поради липса на осъзнаване на намеренията. Въпросите дали ще издържи електрическата мрежа, как ще си зареждате кола пред блока и тн. са принципно логични и правилни, но не отчитат основното намерение - през 2030 вие НЯМА ДА ИМАТЕ автомобил. Не всеки сегашен автомобил ще бъде заменен с нов електромобил. Вероятно ще останат по-малко от 10% от сегашният брой автомобили. Но това ще се разбере полека.
отговор Сигнализирай
26
Чебухрачка
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Абе някъде ЧЕ ме бияят и ебббат мен много здраво ама да видим.Нямам против да ме надуппят, ама не обичам насилиетоо.Както казваме ние нежните душиПравете любов, а не война...
отговор Сигнализирай
Новини