IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кога ще кажем сбогом и на новите бензинови и дизелови коли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

55
Щирлиц
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Когато от ОПЕК решат,че им е омръзнало да трупат пачки.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Аз се чудя ,къде ще си ги зареждате тези електрички ?Щото в междублоковото и по градинките където паркират всяка вечер контакти няма:))Или горе от блока с удължителя та до колата ли?Тия глупости са мислени и писани от хора които нямат връзка с реалния свят
отговор Сигнализирай
53
Ограничения
преди 4 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
А акумулаторите къде ще изхвърляте.А електроенергия откъде ще вземете .И айде стига с вашите ограничения.Индия Китай най голямите замърсители ,защо не им казвате нищо ,особенно Китай ,ами отново обръщате всичко в политика .Спрете да летите с частни самолети и да се возите по един в служебки коли.Ограничавате обикновените хора които с една кола на семейство се опитват да свържат двата края.Айде време е смърдящия европейски да се разтури и то отдавна.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Пишат едни визии и стратегии, за да оправдаят неразумно големите си заплати в Брюксел. Ама дали си приложими, кой и как ще ги изпълнява и контролира е друг въпрос. След 30 години я камилата, я камиларя.. Че трябва да се направи нещо и да се спре глобалното замърсяване няма две мнения. Ама се работи на парче и избирателно. Най-големия замърсител - това са 10 държави в света. Трябва най-напред оттам да се почне, от където ще има най-голям ефект. Проста логика и принцип на Парето.
отговор Сигнализирай
51
Случаен минувач
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
За изработването на електромобил се изразходва енергия. Тя идва от конвенционални източници - газ, въглища, нефт. Така че никаква екологична печалба няма. Освен това при студено време електромобилът замръзва и акумулаторите стават неефективни. Ами отработените акумулатори - тях какво ще ги правим? И те ще станат голям екологичен проблем. Тези въпроси трябва да се решат преди масовизацията на електромобилите.
отговор Сигнализирай
50
добре, че няма зима
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
На север вече са тествани Тесли в зимни условия. Тогава трябва допълнителна топлина за отопление на стъклата, купето и най-странното предния капак, където при снеговалеж се трупа сняг и не се топи. Точно при ниски температури всички използвани типове акумулатори са с понижен капацитет поне два пъти по-малък. Даже ако колата стои в отоплен гараж, след като излезе навън не може да се ползва зареденото като кВт-и. Дано да развият нещо по-удачно. Тези батерии са за телефон, лаптоп, тротинетка
отговор Сигнализирай
49
До 41
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Пропусна да кажеш: "Няма и пробег, няма и мрежа от станции за зареждане." А колко време отнема да се зареди батерийката? Хотел ли ще си взимаш докато чакаш? бухахахаха
отговор Сигнализирай
48
ДО 45
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Аман от "разбирачи" които си нямат хал-хабер от елементарна физика за да разберат само фантасмагориите които са чели по жълтата преса....
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
В примитивен бугаристан няма да е скоро
отговор Сигнализирай
46
РЕПТИЛ
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Това са мантри за да може САЩ отново да станат хегемон в икономиката с политически и псевдо-екологични решения.Резултатите вече се виждат - преди няколко месеца Теслатаизпревари фирмата Тойота на капиталовия пазар. Същата тазиТойота, която призвежда всички класове автомобили като малки,средни, компактни, малки тракове, хибриди, електрически +луксозна марка. Най-продаваната марка в света изпреварена от Теслата.Да не говорим, че в САЩ най-големите замърсители са големите тракове.
отговор Сигнализирай
Новини