IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

73
Учен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 4
Един ми разказваше , че след 1987г измислили бацил, който се храни с купето на ,,Трабант". Сигурно вече са умрели тези животинки от глад...
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Дуропластът е термореактивна смола с пълнител разчепкани памучни остатъци. Нещо като бакелит или текстолит. Не гние и е идеалният замърсител - остава в почвата хиляди години. Вариант е да се раздроби и изгори, но тогава трови въздъха с адски пушек.
отговор Сигнализирай
71
Ядрен инженер К.
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Роден съм 1986г. Баща ми имаше трабант и си умирах от срам.601 х. Или 610 х. Но това беше колата на която се научих да шофирам и ремонтирам напълно сам още в 6ти клас.. живеехме в Пловдив и ходихме с него по няколко пъти в годината на морето. Единствения му кусури беше шума
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
Това че беше "картонен" си е мит от вицовете. Купето беше от дуропласт, особено твърда, подобна на пластмаса материя. На времето с моя трабант ударих на заден една Жигула. Бронята и се изкриви, калника и хлътна, на трабанта му нямаше нищо, само драскотини по боята. Друг въпрос е че при силен удар дуропласта се пръскаше на парчета.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 21
Що се отнася до производството на електрокари,се изнесоха документи от онова време с които се показва , че производството им е било на голяма загуба-около 900-1000 долара на брой .
отговор Сигнализирай
68
До 88 неистината
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Бъркаш. Аз си купих Вартбург през 1986 година и Трабант и Заската бяха най-евтините - някъде около 4000 лева. На твоята цена беше Москвича
отговор Сигнализирай
67
Fallschirmspringer
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Grenztruppen der DDR / гранични войски/ на ГДР беше съоръжена с Трабанти.Двигателя леко форсиран ,покрив нямаха ,но имаха гюрук,врати също нямаха,а имаха някои синджир, други тръба на панти,която се заключваше.До мястото на вторият до водача пътник, имаше фар и синхронно с него РПК на въртяща се стойка
отговор Сигнализирай
66
Мхъм...
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Карал съм-Москвич 408 комби ,Жигула , Трабант/две коли/ ,Варбург ,Голф 3 ,Вектра 2.0 ГТ,Форд/не помня модела/ , Опел Омега , Шевролет,Рено Лагуна ,мерцедес W220 и W221 .Най-спокоен бях като тръгвах на път с трабанта - защото му знаех всички кусури , можех да свалям двигателя за 10 минути . Има уникална проходимост за лек автомобил . За комфорт,скорост и безопасност обаче въобще не се коментира.
отговор Сигнализирай
65
До 83 бг
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
И като как си имал вноска за Трабант от 1200 лева, когато вноската за кола беше 1500 лева и по всяко време можеше да смениш избора си на кола? Може първоначално да е била за Трабант, но по всяко време по телефона можеше да я смениш за Лада, за Шкода и т.н. После защо не си си го купил? Почти всички коли се купуваха при първа доставка, вкл. и Трабант.
отговор Сигнализирай
64
До 71
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
До Както искате сеСитроен тракшън от 1934 г. е с предно предаване. Американците правят една серия камионетки с двойно предаване за съюзниците в първата световна. Така че Траби е по-късно.
отговор Сигнализирай
Новини