IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

53
до 68
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 10
Ква партенка бе другарю, то това си е факт, да мотокарите ни не бяха с качеството на Тойота, но се търсеха. А да знаеш че сме изнасяли Ел.ки (настолни калкулатори) за Англия - едва ли.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
Mного опити има за происводство на автомобили в бегето но истината е една - нашата малка корумпирана и крадлива нация не става и за 4еп за 3еле. Ще трябва да се сменят още 2-3 поколения, много народ трябва да мине през чужбина за да се смени манталитета и тогава може и да се получи нещо.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До 69 мерцедес не е за всеки, защото частите и подръжката са скъпи. А ние поне тротонетки произвеждаме ли?
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 31 Не харесвам 1
Заводът за трабанти искаше да го купи Египет. Евтина кола за народа. И сега би вървял, стига да се смени моторът с по-модерен и с по-малък разход на гориво
отговор Сигнализирай
49
Мечтател
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 15
Еххх да можех да си купя трабант или поне Лада,че с този мерсецес се измъчих.И партийните величия се возеха на мерседеси,за да може само те да се мъчат.За народа трабанти.
отговор Сигнализирай
48
Хемус
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 20
Пич много държа да узная точно запада какви лицензи е взимал от изтока!?Питам за тежката индустрия,понеже бързо се видя как рухна мита за заводите дето произвеждали качествена продукция!Пуснете пак партенката как японците купували български мотокари и електрокари и паднали под масата
отговор Сигнализирай
47
Истината
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 31
Трабанта е символ на това до къде води руската окупация. ГДР прави Трабанта и Вартбург, ФРГ Мерцедес, Ауди, Фолксваген, Порше, Опел. Трабанта и Вартбург вече ги няма, останалите все още се произвеждат.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Изводът е: карайте само тръба.
отговор Сигнализирай
45
у
преди 4 години
Харесвам 33 Не харесвам 12
Тъжно е колко технически неграмотни колеги има! Ние сме имали Вартбург до към 98-99г и доскоро го караше човека дето го купи-до лозята като работна. Трабантчето е по-опростено. Тази кола ни е прибирала без една свещ от Бургас-на два цилиндъра, никога не е бутано окачването. Един път са сменяни спирачни цилиндри, един ремонт с едно купено бутало за ремонт ДВГ и гуми и много масло в бензина. Имаха кусури по токовете, лоши връзки и неплътни куплунги, но инженерно...беше уникална кола за времето
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 26
Предшесвеника на гипсокартона ха-ха
отговор Сигнализирай
Новини