IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
1
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Двама германци отишли с Траби в САЩ. Там се повредило и отишли в сервиз. Механикът се чудил що за возило е това и дали може да им помогне. Казал им да се обадят след час. В уговореното време всичко било готово, платили и литнали по магистралата. Но след време колата спряла и тръгнала назад до сервиза. Механикът дигнал капака, после извикал помощникът си и му забил един шамар.-Извинете, господа, моя човек ви сложил за мотор стълочистачка от Буик. Сега ще ви помогнем.
отговор Сигнализирай
62
Fallschirmspringer
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
До пияница мистик// Или приятелят на баща Ви лъже или Вие лъжете.Противотежестите на електрокарите бяха от ***,а не от олово.Истина е,че се изнасяха за Япония и още много десетки държави.По това време Япония произвеждаше някъде по 40 милиона тона стамана и *** и някъде към 30 милиона тона прокат. Единственото олово беше в акумулаторите.Един електрокар в зависимост от модела тежи някъде до към 2,5-3 тона ,а изнасяхме за япония по 10 000 електрокара/год.
отговор Сигнализирай
61
бг
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Иах вноска за трабант , но мечтата ми беше вартбург комби -страхотен автомобил- просторен като автобус.Като за бедни хора трабанта беше идеално решение , просто обслужване ,лек , но как не мжаха да му измислт една по човешка форма по-обтекаема , създаваше лош имидж на германците като дизайнери. Накряя дойде демокрация и вноската за трабанта от 1200 лв стана 1, 20лв при деноминацията
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
И аз гледам някакъв демокрадец се е изакал под статията чул, недочул за някакви електрокари.
отговор Сигнализирай
59
пияница мистик
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 30
Тук някакъв прехласнат по соца другар обяснява как японците ни купували нашите електрокари и мотокари. Ами да, купуваха ги наистина, само че с друга цел. Баща ми беше приятел с един от ДС, заедно си пиеха и онзи му казал, че ги купуват, за да им взимат оловните тежести отзад. По-евтино им излизал български мотокар отколкото да купуват олово като суровина, останалото го претопявали. НЕ че са се прехласнали по супер качественото ни производство :)))
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До у Още си карам безпроблемно Вартбурджиното вече 40 години , не ме е оставяло на пътя макар да е произведено далечната 1982г оргиналната боя, без ръжда. Ремонти почти никакви освен смяна на чукчета и нещо дребно.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Трабантът е проектиран 1942-а за Ромел в Африка. Кабрио, без стъкла.Уникално инженерно постижение, дори и "оригиналния" от 1957.Ако ти трябва кола да те закара от т.А до т.Б е идеалната кола.Ако ви трябва удължител и повдигачка - купувайте съвременните бмв-та и мерцедеси- блед спомен на уникалното качество от 80-теОтносно неуДачията - от 10 години ги караме служебни, не знам случай някой колега да е останал на пътя (аз съм сигурност не съм)
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
В Италия след Втората световна война осъзнаха, че всяко домакинство трябва да има кола и започнаха да произвеждат дървения Фиат. В ГДР картонения Трабант по същата причина.
отговор Сигнализирай
55
:-D
преди 4 години
Харесвам 29 Не харесвам 7
"едва ли има по-осмивана кола от трабанта" .... Има. неуДачия се казва .33345
отговор Сигнализирай
54
Истината
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 21
До Анонимен....... нашата малка корумпирана и крадлива нация не става и за 4еп за 3еле....... Не приписвай собствените си недъзи на българският народ. Или може би си русофил, те използват всяка възможност да оплюят България и българите!
отговор Сигнализирай
Новини