IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
HMLF
преди 4 години
Харесвам 27 Не харесвам 33
Да тъжиш за трабант, да чакаш за панелка 20 г. и да гласуваш за Славиту - диагноза и съдба, която заслужаваш на 1000 %.
отговор Сигнализирай
32
Гениално замислена..
преди 4 години
Харесвам 44 Не харесвам 15
за времето си кола ! Типично германски подход.Двигателят се изваждаше с две ръце и можеше да се ремонтира на пътя !В същност нямаше и какво да се ремонтира !Ако имаше възможност и сега бих си купил един нов Траби !
отговор Сигнализирай
31
Вуйчо Ваньо
преди 4 години
Харесвам 33 Не харесвам 17
Баща ми имаше VW beetle и като го продаде 1991ва плаках.Негов съученик имаше Трабант 601, и като сме ходили семейно по хижи трабанта вървеше повече, а са в един клас от две различни Германии!ФРГ и ГДР.Трабанта имаше и по-добро парно, щото костенурката е с въздушно охлаждане - боксер, да не говорим колко гният VW.Обожавам VW,ама не намесвайте политиката в автомобили,които чисто инжерно не разбирате!
отговор Сигнализирай
30
Сат Н
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 20
Тази технология е още от времето на Хитлер, не е измислена при ГДР. Също и панелното строителство е немски патент. Източна Германия винаги е била по-бедна и селска, даже и преди руснаците. Силата на Германия е на запад, където са въглищата и желязната руда. Или по-точно са БИЛИ.
отговор Сигнализирай
29
пффф
преди 4 години
Харесвам 50 Не харесвам 10
Закачете на 20 годишните ви курници каравана от 9 метра и минете 5000 км без проблеми. И точно тогава имате право да коментирате! Основен ремонт на трабант се правеше на два пешкира на земята. Сега дюза-помпа да ви подаде грешка и сте до там. Аре пари за репатрак. Важно е да дишате дълбоко.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 40
Трабанта беше бооооклук, но трагедията е, ако четете внимателно статията.Руснаците успяха да направят от ГЕРМАНИЯ помийна яма, когато им попадна под ботуша.Дефицит на ламарина.Колата - дефицитна стока, дори и когато е боооооклукЧакане с години за автомобилМизерна технологияАбе, червен рай.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 15
До ПомнещПросто си в грешната държава, пич.
отговор Сигнализирай
26
Помнещ
преди 4 години
Харесвам 35 Не харесвам 9
Русе - София с трабант ми беше 6 часа път с една спирка за лека закуска (при тогавашните пътища). Днес карам опел 113 коня нещо и със същата закуска, пътя ми е 4 часа и половина. Честно ли час и половина за повече от половин век промениха нещо?
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 39
Абсолютен ***. Само веднъж го карах и му блокира скоростната кутия, добре че не ме уби в движение... Като всичко в соца беше просто абсолютен крап...
отговор Сигнализирай
24
Стефи
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 19
До Вуйчо Ваньо 32За кое време? Това нещо се е произвеждали 30 години... А да, там времето беше спряло...
отговор Сигнализирай
Новини