IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бъдеще без личен автомобил: Защо става все по-трудно да притежаваме кола?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Баце
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
"Обясни баце, как в Дания стигнаха 55% тогава, като до 2025 се надяват на поне 80+%?" -Ти не си у ред. За да докарат това трябва цяла Дания да покрият със соларни панели. И не само това, но и батерии се изисква за всичко това за да се подържа всичко това в непркъснато захранване. Колко батерии? Същото е и вятърните мелници. А тези хубавинки колко живот имат? И как се произвеждат? И как се рециклира ***? Чрез зелена енергия ли? И електромобили за всички? С яки батерии. Или просто бързи пари
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
За Шкембето става все по-трудно да премести огромното си туловище от точка А (панелката) до точка Б (Калфланда). Друг голям проблем за Шкембето е и пренасянето на умопомрачителното количество грухане от точка Б до точка А. Стековете са за аматьори, професионалистите плюскат с палети. Корема му опира във волана и натиска клаксона. Еърбега го е махнал, не му трябва. Бременен в последния месец. Пъпа му пристига пет минути преди него.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
A то днес като има автомобили, много повече хора умират, от болести само, не от катастрофи и мръсен въздух, що така, що умират вместо да прескачат до други държава ( и каква работа имат да прескачат там не е ясно).
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Автомобилът ти дава свобода - на работа, на предвижване, на пътешствие! Без него си "закотвен" в малък радиус. В миналото хората са се раждали и умирали в селце или малко градче без да са се отдалечавали от него на не повече от няколко километра. Днес все още можем да запалим автомобила и просто да прескочим до съсяедната държава.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Слет 2 години каране батерията се изхабява и свършва след 80 километра максимум. Трябва да купваш нова кола, защото смяната на батерият струва повече от колата.
отговор Сигнализирай
54
ТУЗАРА
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
#54 Твоите познания за ел. колите са от 70-та, само това разбрах. Моят i-Pace ми вози д-то една седмица градско с един заряд, който трае 20 минути на прав ток. Това са реалностите от 2021 година на XXI век. На тея, дето са ти дали плюсове - много поздрави от Бояна ;)
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
Зелените енергии са най-добрите енергии но вие сте пpocтаци с ниски заплати и не можета да го разберете това нещо.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
"Ел колите за сега не са решени - с тях не можеш и 200 километра да изкараш " - Ко?Ем то има коли и коли. Има рено зои, има и Медел 3. С SR-ката с батката минахме 190 км, преди да спрем за почивка и реши да зареди. Като спряхме, беше на 58%. Най0малкия им модел е а 300+ си ги пере през зимата. Да, те казват 380, ама ней баша. Ама ней и 190 ся.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Дял на вятърните мелници и соланите панели: 1. Germany 12.74%, 2. UK 11.95%, 3. Sweden 10.96, 4. Spain 10.17, 5. Italy 8.8, 6. Brazil 7.35, 7. Japan5.3, 8. Turkey 5.25, 9. Australia 4.75, 10. USA 4.32. Дания няма дори и 4% възобновяеми източници. И това е лимита. Ако искат 1-2% повече, трябва да евтанизират или изселят населението и да покрият цялата територия със соларни панели.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
Българите умни-уми - разбират! Затова не могат да докарат 2000 лева средна работна заплата от 30 години насам ...
отговор Сигнализирай
Новини