IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Колко струваше нова кола по времето на социализма?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

189
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Сега всички коли внасяни в България от моргите на Европа са пълна трагедия в сравнение с това, което карат на запад. Изобщо няма база за сравнение. И тези кошници са отврат, като всичко западно, правено да издържи докато му изтече гаранцията .
отговор Сигнализирай
188
ПЕТКОВ
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
ДО 210, БАЙ ТАНЬО Е АБСОЛЮТНО ПРАВ, ПРЕДИ ПАРИ ИМАШЕ НО СТОКА НЯМАШЕ А СЕГА СТОКА КОЛКОТО И КАКВАТО ИСКАШ НО МНОГО ОТ НЕЯ НЕКАЧЕСТВЕНА НО ПАРИ НЯМА, ИМАШЕ ДРЕБНИ КРАДЦИ НА ОГЛЕДАЛА И ЧИСТАЧКИ А СЕГА ДВЕ КАТЕГОРИИ КРАДЦИ, ЕДНИТЕ КРАДАТ МИЛИОНИ А ДРУГИТЕ БИТОВИ И СЕГА КАКТО Е КАЗАЛ НАРОДА, ЗА МИЛИОН НЯМА ЗАКОН НО ЗА КОКОШКА НЯМА ПРОШКА !
отговор Сигнализирай
187
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Сега половината българи на заплата получават чисто под 850 лева. С тях трябва да ядеш, да си плащаш сметките, а колко от тях остават за кола, особено нова? В крайна сметка купуваш на старо някакво подобие на кола. Ладата е по лиценз на Фиат, на базата на Фиат 124, кола на годината за 1967 година и за времето си си беше много добра. В България също да произведени 768 автомобила по лиценз на Фиат през 1968-1971 години.
отговор Сигнализирай
186
ПУ ТИН
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
И ТОГАВА КАТО СЕГА ПО 30 000 НАШЕНЦИ МИНАВАХА ГРАНИЦАТА С ГЪРЦИЯ НА ПОЧИВКА ЕЖЕДНЕВНО ЛЯТОС. ХИЛЯДИ КАРАХА РОЛС РОИС, ПОРШЕТА, МАЗЕРАТИ, ФЕРАРИ И ЛАМБОРГИНИТА, КАТО СЕГА. СТОТИЦИ ХИЛЯДИ - МЕРЦЕДЕС, БМВ И НАЙ ПОСЕЩАВАНИ БЯХА МАЛДИВИТЕ. И ТОГАВА КАТО СЕГА ТИЧАХА ДА РАБОТЯТ В ЧУЖБИНА ЗА ПАРИ, АМА В КОМИ И ЛИБИЯ, АКО ПАРТИЙНИЯ СЕКРЕТАР ТЕ ПУСНЕ. В ЛОНДОН И МАДРИД НЯМАШЕ. АБЕ БЕШЕ СИ СЪЩОТО, ПРО/СТ НАРОД-СЛАБА ДЪРЖАВА?
отговор Сигнализирай
185
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Всички соц коли бяха пълна трагедия в сравнение с това, което караха на запад. Изобщо няма база за сравнение. И ладата си беше отврат, като всичко руско.
отговор Сигнализирай
184
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 9
През 70-те и 80-те години си взех жилище, обзаведох го, кола си купих, през това време и деца отгледах и това на двете заплати в семейството без кражби, далавери или привилегии, за които един неудачник все пише. Само колата не беше най-доброто, въпреки че беше доста скъпа, т.е. не беше Лада, но я купих двайсетина дни след като направих вноската. Телевизор София--81 със списък и месец и половина чакане. Българското видео с части на Филипс по същия начин. Автоматична пералня, което беше новост и
отговор Сигнализирай
183
До 209
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Трабант се произвежда от 1957 година, а Голф от 1974 година. От това да ти просветва нещо?
отговор Сигнализирай
182
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Имаше най-вече мизерия. Режим на тока през зимата, режим на водата през лятото. По магазините само социалистически ***. За нищо не ставаха нито стоките, нито услугите. Един ужасен руски телевизор беше 1000 лв и за него се чакаше ред. Гадно съветско робство!
отговор Сигнализирай
181
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 10
Всичко имаше преди 1989, но и хората имаха пари и стоките бързо свършваха. В крайна сметка всеки си купуваше това, което иска да си купи. Единственото изключение бяха жилищата в София, но това е проблем още от около 1918 година и не случайно софийското жителство бе въведено през 1942 година.
отговор Сигнализирай
180
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Всичко беше отвратително освен това, което се продаваше в Кореком, но той не беше за всички. Трябваха долари. Арабите и виетнамците ги продаваха по 3-4 лв за долар. Страшна скъпотия. При заплата 180-200 лв, кутия нормални цигари беше 3-4 лв. Българските цигари смърдяха на ***.
отговор Сигнализирай
Новини