До 12 "Тези евтинджоси имат живот, не повече от 6 години!" - а колко живот имат електрическите Фолксваген и? Три-четири години? Китайците може да не са на нивото на електрическата S класа или на Порше и Ламборгини, но е достатъчно, че смазват ВСИЧКИ европейски електрички за "средната класа". Факт. ПП. И ще се научат да правят и скъпи коли. Китайският пазарьза тях е достатъчно голям.
отговорСигнализирай
17
Анонимен преди 1 година
112
До Анонимен 16. След като китайците заливат пазаря значи че се купуват. А ти си дрънкай че са еднодневки. На никого не пречиш.
отговорСигнализирай
Еднодневки. За макс 5 години. А после? Къде ще хвърляме бо.к.ука, в космоса ли?
отговорСигнализирай
14
Анонимен преди 1 година
81
В Африка и Южна Америка е пълно с китайски коли. То не са Джили, Максан, Грейт уол. Верно не са електрически но са масово навсякъде. Бил съм в много държави и китайските коли, камиони, автобуси стават преобладаващи.
отговорСигнализирай
13
Анонимен преди 1 година
142
Не съм чувал бг електрокар да е изгърмял. Или се само подпалил...
отговорСигнализирай
Тези евтинджоси имат живот, не повече от 6 години! И то с лека експлоатация! Това е възможно най - голямата набутка за един собственик на това чудо на технологията! Китай всичко може да направи, но никога няма да спечели богатите клиенти! На първо място е качеството!
отговорСигнализирай
10
Анонимен преди 1 година
181
Електрическите коли са абсолютно елементарни за производство. И няма никаква логика да са толкова скъпи. Електрическите коли имат в пъти по малко части. Оправдават високата цена с батериите. А точно батериите са най лесното нещо за производство. Клетките се произвеждат на напълно автоматизирани поточни линии и са изключително евтини. Вижте какви са цените на едро в Китай. Стотинки струва една клетка! Цялата батерия заедно с периферията и електрониката e 5000 долара за 80Kwh. Сравнимо е с ДВГ.
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година