Храни, които са подходящи за потискане на апетита

Вижте на какво да заложите
Обновена: 6 авг 2020 08:44 | 6 авг 2020 08:44, Ивета Иванова
7
Храни, които са подходящи за потискане на апетита
Снимка: Pexels

Ако искате да отслабнете, трябва да поемате по-малко количество храна, което е трудна задача, когато имате голям апетит. А и много хора често изпитват неустоим глад за сладко, чипс или пица, но могат да го преодолеят като хапнат някои други храни.

Ето кои продукти потискат апетита.

Картофи
 
Задължително добавяйте картофи към дневното си меню, ако искате да свалите килограми и да ядете по-малко. Може да ги приготвите по много начини, просто избягвайте да ги пържите. Картофите съдържат скорбяла, която ви дава енергия и ви кара да чувствате ситост. Те са хранителни, съдържат и витамин С, витамин А, фибри, протеини, калий.
 
Ябълки
 
Най-полезният плод! Знаете поговорката: "Една ябълка на ден държи доктора далеч от мен". Винаги си взимайте ябълки в чантата, когато отивате на училище, работа, на пикник. Те засищат много, тъй като съдържат много вода и фибри. В тези плодове има и пектин, който пък неутрализира глада ви за сладко.
 

7
Още по темата: здравеапетитхрани
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
6
 
! Отговори
Щерю преди 1 месец
4 до 6 кюфтета вършат идеална работа...
5
1
 
8
 
! Отговори
Ванката преди 1 месец
Аз и с потиснат апетит мога да ям :)
4
1
 
4
 
! Отговори
Ванката преди 1 месец
Аз и с потиснат апетит мога да ям :)
3
1
 
8
 
! Отговори
хахаха преди 1 месец
насищането потиска най-сигурно апетита както пиенето потиска жаждата.
2
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Дюнер, чипс, пържена цаца, пържоли, ребърца, сармички, боб, леща, банички, питки, бози и АВОКАДО.
1
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Храна, която подтиска апетита, звучи направо комично. Апетита си е апетит, ако бяха открили, какво го подтиска всички щяхме да сме, като модели. Да ама не!

Спонсорирани публикации