Туристическото лого трябва да се разглежда като маркетингов инструмент

Иво Маринов: Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по темата
Обновена: 31 яну 2014 14:46 | 31 яну 2014 12:01, Екип на Bulgaria On Air
0
Туристическото лого трябва да се разглежда като маркетингов инструмент
Снимка: БТА архив

Цялостната изработена стратегия за бранд България е правилна, но би следвало въпросите около туристическото лого на страната ни да се подложат на широка дискусия в бранша, преди да се премине към окончателното решение за неговата визия. Това каза Иво Маринов, бивш заместник-министър с ресор туризъм в ефира на Bulgaria On Air.

Според него емблемата на българския туризъм трябва да се разглежда като маркетингов инструмент, а не само от художествена гледна точка. „Нормално е да има различия между творците и маркетингови специалисти по тази тема”, смята той. И допълни, че страната ни има огромен потенциал от природни дадености и богатства и е трудно да се изведе един водещ.

Проблемът е кое да бъде водещо и изведено като акцент в логото, дали да има подбрандове или не, коментира бившият заместник-министър, в чийто мандат беше изработено скандалното лого.

На въпрос как да бъдат инвестирани парите за реклама на туризма, които ще получим от ЕС в новия програмен период Маринов каза, че е рано да се говори за конкретна сума, но във всички случаи средствата трябва да се разходват ефективно и да се търси ефектът от рекламата, защото „колкото и пари да се наливат в туризма, никога няма да стигнат”.

Не е редно да включват безплатни екскурзии в пакетите на туроператорите, каза още Маринов по повод на готвените промени в закона за туризма. Той посочи, че и сега някои оператори включват в пакета си подобни предложения, които се заплащат допълнително при желание на туристите.

Това не е начин за развитие на културния туризъм, трябва да има социализация на културните обекти и да се работи за налагането им на международните пазари, каза Маринов.


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари