Онлайн гласуване определи любимата марка ракия на българите

"Пещерска" спечели в конкуренция с 47 бранда от традиционната напитка
9 май 2019 11:45,
Онлайн гласуване определи любимата марка ракия на българите
Източник: VP Brands International

Онлайн гласуване определи "Пещерска" за "любима марка ракия". Тя спечели най-много потребителски вот в гласуването в рамките на конкурса "Златната изба". В категорията бяха номинирани общо 48 родни ракии. "Пещерска" е най-разпознаваемата родна марка в този сегмент и водеща по продажби.

Любопитна подробност е, че рецептата остава непроменена през годините. Това е и първата регионална напитка, наложила се в национален мащаб с оригинална рекламна кампания и търговска сила. Производителят VP Brands International е осигурил затворен цикъл на производство. Разполага с близо 20 000 дка собствени лозови масиви, което позволява стриктен контрол на качеството на гроздето още на лозето. В модерната производствена база в Пещера са внедрени най-високотехнологичните стандарти за контрол на качеството, за да се гарантира истинския вкус на "Пещерска".

"От името на целия екип, който стои зад "Пещерска", искаме да благодарим за това отличие. То е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции. Наградата за "Пещерска" е висока оценка, че сме си свършили работата добре", посочиха от компанията-производител VP Brands International след награждаването. Благодарение на тази марка  бе подкрепено и развитието на Пещера и региона, както и разпознаваемостта му като ключов производител на висококачествената алкохолна напитка.

Онлайн гласуване определи любимата марка ракия на българите
Лъчезар Борисов, зам.-министър на икономиката и Георги Кавлаков, Директор "Операции", VP Brands International

Проучвания сочат, че ракията макар и бавно започва да си пробива устойчив път в начина на живот на по-младите, градски консуматори. Тя все по-често присъства в коктейл менютата на баровете.

Конкурсът "Златната изба" се провежда за четвърти път. Той се организира от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията ракия за първа година е включена като естествена и неделима част от производството на родните изби. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев гласуването е поверено именно на потребители, защото младите и активни хора вече са изцяло онлайн. Целта на конкурса е популяризирането на модерните изби у нас.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

Имиджова публикация

Още от

Спонсорирани публикации