Ел. тротинетки Lime навлизат и в други български градове

Пловдив е новата територия, заяви Петко Анчев пред Bloomberg TV Bulgaria
Обновена: 21 сеп 2020 11:24 | 21 сеп 2020 11:23, Анисия Иванова
10
Ел. тротинетки Lime навлизат и в други български градове
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Компания за отдаване под наем на електрически тротинетки Lime разширява дейността си в България. Това заяви оперативният мениджър на Lime за България и Гърция – Петко Анчев, в технологичното предаване UpDate по Bloomberg TV Bulgaria. 

"Имаме конкретен план за разширяване в други български градове, който ще се осъществи в следващите седмици. Става дума за по-големите български градове, а финално решение ще се вземе скоро. Към този момент в няколко големи града имаме екипи, които тестват инфраструктурата - един от най-важните аргументи, които могат да натежат при вземане на решение за предоставянето на услугите”, заяви Анчев.

Investor.bg научи, че компанията планира да навлезе на пазара в Пловдив. Lime ще разширяват дейността си и в Гърция, а като следващи възможности се очертават и Западните Балкани, но в началото на следващата година.

„За една година от дейността си в България Lime е осъществила над 150 000 пътувания и има над 30 000регистрирани потребители. Средното пътуване в София вече продължава 9 минути, а общото разстояние, което клиентите в България са изминали, при положение, че от март до септември Lime не работеше, е над три пъти обиколката на Земята“, отбеляза Анчев.

Увеличение на средната продължителност на пътуването се наблюдава и в световен план. Освен това от Lime отчитат още една промяна – нови горещи точки за микромобилността. Преди пандемията скутерите са били използвани предимно в центъра на града и прилежащите квартали, като служителите използвали превозните средства, за да пътуват на къси разстояния – до работа или да вземат обяд в близост до офиса. Но тъй като много хора продължават да работят от вкъщи, интерес към скутерите вече има в жилищните квартали.

"Забелязахме огромна промяна в настроението на клиентите спрямо скутерите. В един момент те наистина бяха забелязани от нашите съществуващи клиенти и нови клиенти като решение на проблема, който се създаде в пандемията - събирането на хора в една точка – например в градския транспорт.. Скутерите се появиха като алтернатива на този транспорт и начин хората да се предвиждат безопасно, самостоятелно и доста бързо в града”, каза още Анчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Компанията отчита и промяна в поведението на съществуващите клиенти – сега те пътуват над 13 минути наведнъж, спрямо 9 минути преди пандемията.

Цялото интервю на оперативния мениджър на Lime за България и Гърция Петко Анчев в UpDate може да гледате във видеото.
 


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Тези тротинетки трябва да се забранят в България.
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен 6
Ще си го зареждаш у вас през нощта бе.
Пробегът е достатъчно голям, за да отидеш и да се върнеш на/от работа поне 2 дни.
Е, ако си в рамките на града де.
Ако се пробваш от Перник да ходиш до София може и да не ти стигне.
Иначе, да служебен ток на аванта си е жива далавера.
А и не ми казвай, че нямаш достъп до контакт на работата. Верно, трябва да се пазиш някой колега да не ти го цапцароса.
8
0
 
4
 
! Отговори
dmx преди 1 месец
До Анонимен

Според мен ще открият някой партиец или бивш чиновник, който е издвижил "публично частното партньорство" на много добри условия. Всички нагласени бизнеси са така. Както и този - с готова инфраструктура и някакви просто невероятно благоприятен регламент. Това на фона всички бизнеси, които получават пълен тормоз от общината
7
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До dmx

"Много се надявам да ги разследват един ден. И общината, и тротинеткаджиите."

Ххахах! Ок? И какво ще открият?
6
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Не е лош транспорт, ако примерно живееш в хубава къщичка, тръгваш от алейката, отиваш на работа, качваш се в асансьорчето с него, и го слагаш, да се зарежда в кабинета ти, а после се прибираш у вас. Ама малко хора са така.
5
1
 
3
 
! Отговори
dmx преди 1 месец
Или да назначават персонал, който да събира тротинетките, или най-добре да ги изгонят. И това трябва корумпираната община да го наложи, защото не се съмнявам че им е много изгодно да назначат един меринджей за цяла България, че и за Гърция даже, а тук всички ние да се спъваме в железата им. Представям си как философстват какъв им бил "бизнес модела". Много се надявам да ги разследват един ден. И общината, и тротинеткаджиите.
4
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Айде бе

В другите страни ги задължиха, като си оставиш скутера някъде, да го снимаш, как и къде си го оставил. Ако си го метнал на една страна - не спира да те таксува, докатоне го оставиш правилно.
3
2
 
7
 
! Отговори
Айде бе преди 1 месец
В които искат градове да ги пускат. Но всеки път като видя зарязана по средата на тротоар тротинетка, най-често сложена напряко, ще я изхвърлям в близката река.
2
0
 
1
 
! Отговори
stan преди 1 месец
Забелязахме огромна промяна в настроението на клиентите спрямо скутерите. В един момент те наистина бяха забелязани от нашите съществуващи клиенти и нови клиенти като решение на проблема, който се създаде в пандемията - събирането на хора в една точка – например в градския транспорт.. Скутерите се появиха като алтернатива на този транспорт и начин хората да се предвиждат безопасно, самостоятелно и доста бързо в града”,

A тогава защо ви нямаше точно в този момент? Хубаво ,че бяха Hobo
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ооо супер! Тук е по-лесно, защото няма толова камери и като друъпнеш някое, трябва да мумахнеш GPS и алармата, а после платката новата е 20-30 лева. Само си намираш добре запазен и почти безплатно си взимаш якото скутерино!