VW поправи 50 000 коли. На опашката са още 8,5 млн.

Концернът чака "Да" за предложените ремонти на манипулираните двигатели
2 юни 2016 11:44,
3
VW поправи 50 000 коли. На опашката са още 8,5 млн.
Снимка: Ройтерс

Германският концерн Volkswagen вече стартира сервизна акция за моделите с манипулирани дизелови двигатели. Ремонтните дейности обаче се движат с доста бавни темпове, като от началото на годината са поправени едва 50 000 коли в Европа, предава Automotive News. Общият брой на засегнатите автомобили на този пазар е около 8,5 млн.

Причината за забавянето не е пряко свързана с Volkswagen. Компанията все още чака одобрение за предложените ремонти на някои от манипулираните двигатели, което забавя процеса.

"Оптимисти сме, че ще получим одобрение за предложените от нас доработки за останалите засегнати модели в следващите седмици", споделя пред Automotive News Фред Каплер, директор продажби в концерна.

Германският концерн вече е получил зелена светлина за моделите VW Golf, VW Amarok, Audi A4 и Audi A5, като очаква в най-скоро време одобрение за ремонта и на Volkswagen Passat.

Германците твърдят, че ще успят да поправят по-голямата част от засегнатите 8,5 млн. коли още тази година. Това са автомобили с 1,2-, 1,6- и 2,0-литрови двигатели. Със сигурност обаче сервизната акция ще продължи и през 2017 г.

Въпреки че сервизната акция се бави, а скандалът с манипулираните двигатели е наистина огромен, концернът продължава да се радва на увеличаващи се продажби в Европа. Не така обаче стоят нещата в Северна Америка. На пазара в САЩ е отбелязан спад от 5,7% за първите четири месеца. В Канада продажбите пък намалели с над 10% спрямо същия период на миналата година.

Що се отнася до пазара на САЩ, германският концерн все още не е стартирал сервизна акция. Сред предложените от Volkswagen мерки, които обаче все още не са одобрени, са ремонт или обратно изкупуване на засегнатите автомобили.

Още по темата - в Automedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Дизеловият с Евро 6 по-малко замърсява въздуха от бензиновият двигател с евро 6. При евро 7 направо ще трябва да забранят бензиновите двигатели. *До Номер 1 - то и при бензиновите двигатели, като се задръстят филтрите какво става, същото като при дизеловите.
2
7
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Фолксваген с вдигнат капак,е естественото му съществувание.Като фолк певица с вдигнати крака
1
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
На дизелов мотор евро 6 неможе да му слагаш! Самото гориво е такова че няма как да излезне чист въздух от ауспуха. Все едно на нафтова печка да и сложиш евро 6 че пушека и бил без сажди!? Колкото и филтри да му сложиш на ауспуха саждите са си сажди. Докато са нови филтрите може да има ефект но като се задръстят колата спира да върви и собственика реже филтрите и тръгва без тях.