От Ferrari нападнаха Tesla: Коли за хора, които искат да стигнат от точка А до Б

Италианците обещаха "емоционална" електрическа кола
19 фев 2023 21:42, Нели Христова
49
От Ferrari нападнаха Tesla: Коли за хора, които искат да стигнат от точка А до Б
Снимка: БГНЕС

Изпълнителният директор на Ferrari Бенедето Виня казва, че електромобилите Tesla са за хора, които не се интересуват от колата и от марката, а просто искат да стигнат от точка А до точка Б. Вместо това Ferrari обещава емоционална електрическа кола.

Когато Ferrari представи SUV-то Purosangue миналата година, светът не свърши и сме почти сигурни, че апокалипсисът няма да унищожи Земята през 2025 г., когато от Маранело ще се появи първата електрическа кола.

След хибрида LaFerrari и хибридите SF90 Stradale/Spider и 296 GTB/GTS Prancing Horse, компанията се готви да се откаже от двигателя с вътрешно горене за сметка на изцяло електрическа кола. Изпълнителният директор на компанията каза пред Automotive News , че доставките до клиентите ще започнат през 2026 година.

Запитан как Ferrari с нулеви емисии ще се различава от настоящата гама електрически автомобили, Бенедето Виня каза, че това ще бъде емоционална кола, способна да осигури „уникално изживяване при шофиране“. Ръководителят на Ferrari твърди, че макар и мощни, коли като Tesla са предназначени просто да стигнат от точка А до точка Б. Той продължи с думите, че собствениците на такива превозни средства не се интересуват от марката, се интересуват само от това да се предвижат с автомобил.

Според главния изпълнителен директор на италианската марка, Ferrari-тата с електрически двигатели ще са толкова вълнуващи, колкото и моделите с ДВГ: „Вълнението от шофирането е комбинация от фактори: надлъжно ускорение, странично ускорение, звук, превключване на предавките и спиране. Това не се променя, дори и ако силовия тракт е електрически."

Още по темата четете на сайта на Automedia.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"Защото Теслата е с нормална визия, 5 врати, 5 места, 2 багажника - отпред и отзад, ускорението и конските сии са бонус, има си икономичен режим, който позволява да измине 400 км. с едно зареждане." - Точно това ти казва статията ... А и "икономичен режим" - 87 км/ч на магитралата ...
40
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 41 - Докато това е интересен филм, в който британец се прави на американец, само ще кажа, че Форд победи Ферари, като направи негово си Ферари. Не ги б нито с някакъв мустанг, нито с други популярни за времето си модели.
39
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"Ford vs. Ferrari" е eкранизация по една от най-вълнуващите истории в автомобилния свят, за прословутия скандал между Енцо Ферари и Хенри Форд II, и последвалия опит на Ford да си отмъсти, като спечели не какво да е, а самите "24 часа на Льо Ман" - традиционното ловно поле на Ferrari. На български филмът е преведен като "Пълно ускорение", с характерния за дистрибуторите тънък усет към възможно най-баналните заглавия.
38
1
 
4
 
! Отговори
Равнопосавеност преди 1 година
От една страна Тесла краде дял от пазара и е нормално от Ферари да се опитват да си го отстояват. От друга Тесла е силно надценена и действително предполагам, че една марка с традиции в производството на спортни автомобили ще предложи на клиентите си много по-емоционален и запомнящ се автомобил. Да, няма да е така практичен, като някое комби и може да е с малко над, а да струва много над, но той не е за всеки и се съмнявам, че основните клиенти на Ферари в момента са тук и се изказват негативно.
37
2
 
3
 
! Отговори
aa1820 преди 1 година
Жабарите злорадстват. Масовата кола трябва да е именно това - да стигнеш от А до Б. Удобно, сигурно и икономично. Дали Тесла е такава е друг въпрос. Ферарито е кола за спорт и кола за комплексари. Друга категория е и и шефа им да си гледа спортистите и комплексарите.
36
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Глупости на търкалета, аз сега имам ID.4 на VW, но си мечтая за Тесла.
35
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Абе... един руснак в Тубата показа 10-годишно Ферари, което си беше доста ръждясало. Така че ... Да не го вадим толкова голям...
34
12
 
10
 
! Отговори
Разбирач преди 1 година
Е да едното струва 50 000 евра другото 300 000.Има ли смисъл да се сравняват?Като теслата е по добра в ускорението като цяло
33
11
 
16
 
! Отговори
Тесла преди 1 година
Американската ПОРНОГРАФИЯ!ФЕРАРИ МОЖЕ ДА ГОРИ МНОГО НО Е ИСТИСНКИ АВТОМОБИЛ.
32
6
 
21
 
! Отговори
до 32 преди 1 година
Помниш ли първите айфони каква полемика беше за и против тъчскийна или бутоните, всички традиционлисти предпочитаха Нокия или Блакбъри пред айфон и HTC, Къде са Нокия и Блакбъри сега?
31
11
 
18
 
! Отговори
Дядо преди 1 година
Като Ферари е толкова добро защо не виждам да ги карат много много?
30
2
 
13
 
! Отговори
Бай Дрън преди 1 година
Хе, не мога да повярвам, че разбирачите под мен пишат тия злобни неща. Нека ходят си направят една злобарка и се успокоят. Относно Тесла, лично на мен , а предполагам и на други, не се харесва поне по две причини. Да оставим цената. Ако е до цена, аз съм си купил Форд(американдъ). Но тесла има два и дори в началото три недостатъка, за да ме отблъсне. Лош дизайн, Таблет в купето и посредствено качество на изработка. От там нататък затварям латалога. И аче да, Мъск е пич.
29
19
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Време е Ферари да изчезне от картата както Съветския съюз. Никому не са потребни освен на руски и арабски комплексари с петродолари.
28
14
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Чувам болката на жабара. Газ пикае, че Тесла прави кола с ускорение 2 сек до 100 километра, докато цената е наполовина на най-евтиното Ферари. Тесла, Мерцедес, японците и корейците са едно 10 години напред с технологиите. Жабара много го боли!
27
4
 
5
 
! Отговори
До 28 преди 1 година
Коментар от поредният пъпчив разбирач
26
15
 
14
 
! Отговори
Алекс преди 1 година
Ferrari много да не говори.Техните електрички са в бъдеще време.Електромобилите на TESLA са настояще и се продават отлично.
25
16
 
7
 
! Отговори
дo 24 преди 1 година
Защото Теслата е с нормална визия, 5 врати, 5 места, 2 багажника - отпред и отзад, ускорението и конските сии са бонус, има си икономичен режим, който позволява да измине 400 км. с едно зареждане. Вози толкова безшумно и комфортно, като лодка в тихи води. Един вид швейцарското ножче при колите - има си от всичко. Запитвал ли си се защо останалите колите нямат вградени дашкамери? Отговорът е - липса на въображение - това е което има Елон Мъск. БМВ имат ли автопилот? Не ми отговаряй.
24
1
 
17
 
! Отговори
АЗЛК преди 1 година
От китайски москвич по хубава кола ла няма.
23
5
 
25
 
! Отговори
Прозтаг преди 1 година
Тоя па, емоционална кола обещава, алоо, няма да се женя за нея. Иначе иска да те отръска с двеста бона за едната емоция дето пак същата работа ще свърши, от точка А до точка В!
22
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"Хахаха хохохо защо от Ферари нападат Тесла? Ами много ясно, семейна кола, с 1000 конски сили, ускорение от 2 секунди, " - Кое точно е семейното? БМВ имат М серуи с по 650 конски сили от 20 години и никоу не ги нарича семейни.