С тези камери ще ловят ограниченето на някоя отсечка например от 90 направено на 50 заради бензиностанция, където е жива хранилка, а истински опасните елементи без книжки никой не ги закача, нито закачат тиквите, които карат с по 180 на "т нар. магистрала"
Във Франция освен камери има и доста голям брой постоянно патрулиращи необозначени полицейски коли със скрита сигнализация. При нарушение, даже и дребно веднага спират водача и съставят акта на място.В България даже и в столицата и около РПУ-тата е пълно с нарушители, но личният състав на най-скъпоструващата държавна институция подминава ежедневно без да взима каквито и да е мерки.
Дон19Добави и 5000 лева за курса и 1000 самите изпити и ти става ясно, защо са прилежно шофьори. И не, в Швеция пак са огромни маса от пари. Все е до да са 3000 лева общо у нас.
До 8Автомобилите имат нужда от ексра мощност, не за да карат с 200, за да превозват повече пътници, да изкачват нагорнища и да могат, да се движат при насрещен вятър.А интюдържавата таксуване солени колите с над 150 коня двигател.
Чел съм, че в Швеция (стараната с най малко загинали в Европа) шофьорските курсове са 6 месеца, както и че водачите се обучават на замръзвни полигони и т.н. За сметка на това в България можеш да вземеш книжка без да можеш да пишеш (просто си прекопираш имената и ЕГН буква по буква от личната карта) броят часове за целия курс е 30ч. и по мое лично мнение не те учат да шофираш, а просто да вземеш изпита...
Защо са се хванали за тази скорост не мога да разбера. Проблемът не е само в скоростта. Кат защото им е по лесно за всяко птп пишат несъобразена скорост с пътната обстановка. Ами пътищата? Пример откакто има магистрала до Бл град колко катастрофи са станали на този път? Преди беше ежедневие да има тежка катастрофа. Другото е манталитета на шофьорите. Ние нямаме манталитет, образование, толерантност и тн. А Кат вместо да се крият в храстите да вземат да помагат за организацията на движението.
Увеличавайте броя на камерите, но намалявайте броя на служителит от КАТ. От съкрщенията им ще се съберат пари за нови камери, а и шофьорите ще си отдъхнат от паричковците.
Има лесно - по камера на всеки километър от магистралата, като за начало. Тръгваш към морето, кара си със 160-170 по целия път.Отчитат те 200 пъти, че карам так, по 50 шев, БАМ 10000 лев глоба. Ша караш ли бързо, другия път, а? Кажи бе,? А е? Айде бе? Кажи? Що мълчиш? Ахаха? До страшна те май, а? Хеххехе. Като изкараш една доста гладна година, ще гледаш различни на нещата.
а полиция какво прави? седи в стая и се крие. в америка и канада нямат камери а куки навсякъде. знаете за какво иде реч - научили са ги да спазват закон
Това ли е поредната "новина", предназначена да помпи кликове? До довечера очаквам 500 поста с обяснения, как българина е чудесен шофьор и контрол по пътя не му е необходим. Проблема не е в матряла, проблема е в асфалта, дупките, знаците, полицията, звездите и луната.
След като има толкова жертви заради превишена скорост, защо произвеждат толкова мощни автомобили. Явно имат изгода от това да умират хора.
Преди два дни пътувах по магистра Тракия от Ст.Загора до София и това,което ми направи приятно впечатление беше,че въпреки намаляването на скоростта от Ст.Загора до средата на Пловдив,се пътуваше спокойно,нямаше ненормални изпреварвания,джипки с пресвяткащи фарове и изнервяне на обстановката.Учудих се,че дори при по-ниска средна скорост-около 80-90 км/ч. пристигнах 20 мин.по-рано от обичайното.
200 камери следят за скоростта на пътя... А ни трябват 400!