75

Редактор?

преди 5 години

Да, камери трябва да има. Но много по-важен е контролът по издаване на книжки и обучението на новите шофьори. Драстични мерки са необходими и при техническите прегледи на колите. А кой обръща внимание на износените гуми? Статистиката сочи, че комбинацията от необучени (или загубили вече възможностите си) шофьори и стари и неподдържани автомобили, в комбинация с лошите пътища са в основата на повечето катастрофи.

74

много сте нагли...

преди 5 години

То аслъ всичките пари от данъци вместо в здравеопазване и в нещо от което да се вдигне стандарта вървят за неща с които да глобявате ....защо парите не вървят за пътища на 2 или 3 нива ,а вървят за камери ,като няма светофар няма да има и жълто-мълто ,като има подлез няма да има притрепани и нужда от камера на пътеката --- какви ви са експертите по пътна безопасност като от устите им само глоби да искаш ?

73

Веско

преди 5 години

И 4 хиляди камери да сложите, все тая. Щото с глоби не можете да накарате *лигофрени да карат внимателно!

72

Анонимен

преди 5 години

Трябва да се внасят високоскоростни автомобили, които не се засичат о камеритте или правени по "стелт" технологията...

71

Гордъна

преди 5 години

Боли ме патката. Брата е връска ц ченгелите щот одчита дрогата прет тяф и никой не мое ми каже нищо. баварката я ръчкам до двестаи усемдесе и даже катме спрат само дет не кузеруват

70

az

преди 5 години

Повечето камери няма да решат проблема , а само ще доведат до повече приходи - за хазната и за задкомпютърното устройство - публична тайна е че снимка се оправя с 1/3 от глобата и изчезва. И докато през патрулка се минава с 20лв е ясно ,че до никъде няма да стигнем.Та като се намали корупцията в полицията и започнат да се заплащат глобите нещата ще потръгнат.

69

До 70 Галин

преди 5 години

Застраховката Гражданска отговорност е за колата, а не за шофьора. Това, което го искаш би могло да стане, когато застраховката стане за шофьора, а сега е пълна простотия и нали не си мислиш, че ако за един стане пет пъти по-висока, то з някой друг ще падне. Е, няма да стане, нашиет застрахователи знаят само да вдигат застраховките, а ен да ги намаляват. Просто тази на шофьора без произшествия ще се вдигне "само" два пъти, а не пет пъти.

68

Галин

преди 5 години

а гражданската за шоферите с по 10 ПТП-та годишно кога ще стане 5-рно ??

67

Анонимен

преди 5 години

Ние имаме нужда от камера на всеки километър! Само така *** ще му се оправи възпитанието.

66

Анонимен

преди 5 години

До АкълИхаааа, ти отрки истината. Ами АЙДЕ сложи мозък в главите на хората, като си толкова "акъл".

65

@64

преди 5 години

Ти разбираш ли какво си написал?! Май не. В този твой час пик, с колко шофираш? Разрешената е 80 км/час. Това, че тогава не можеш да караш с 80 км/час, според теб означава, че разрешената скорост трябва да се свали до 30 км/час. Хайде мисли преди да пишеше откровени тъпотии.

64

До 64

преди 5 години

Бива ли да си толкова <обратното на умен>. Причината за задръстванията е ниската разрешена скорост. И разбира се, че там където има задръствания или колона, не се шофира с 200 км/час, вкл. и по магистралите, където е разрешено да се шофира с 140 км/час. Според теб и по магистралите трябва да се сложи разрешена скорост от 50 км/час, защото и там понякога стават задръствания и скоростта пада. Същото е и с Цариградско шосе. Принципът е,че при по-ниска разрешена скорост, по-бързо стават задръствания

63

Анонимен

преди 5 години

Толкова ли е трудно да се въведе section control?Не са нужни камери ако го има

62

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 60Да бре, моята безопасна по Цариградско е малко над 200, ама нощем.Айде вземи го мини сутрин около 8-9:30ч или вечер в час пик, особено около отбивките, където има задръствания и ела пак пиши откровени тъпотии

61

месара

преди 5 години

А дали всъщност не ни трябва нова държава, такава без герберизъм?

60

Regiol

преди 5 години

Fake news.

59

Анонимен

преди 5 години

А колко са свързани с любимото, разтегливо и дежурно катаджийско "Несъобразяване с пътните условия"

58

Анонимен

преди 5 години

Превишената скорост има, но има и разрешена скорост много под безопасната скорост за пътя, което води до повече катастрофи, както знаят експертите по света. Затова примерно по Цариградско шосе в София стават много катастрофи. В участука на безконфликтно движение от Орлов мост до светофара в Горубляне безопасната скорост е между 140 и 180 км/час, а до 1989 година разрешената скорост беше до 110 км/час. Сега е до 80 км/час и станаха задръствания и катастрофите се увеличиха много.

57

Анонимен

преди 5 години

За съжаление за знаците по пътищата отговаря стопанина на пътя, но какво разбират в общините от безопасност на движението. Трябва в закон да се запише какви знаци и маркировки трябва да поставя стопанина на пътя и да не се дава възможност да слага неотговаряюи на пътната обстановка знаци и маркировки.

56

Анонимен

преди 5 години

Камери безусловно трябват, но не само за превишена скорост, а за всякакви нарушения. Неясно защо още не се контролира средната скорост на движение, когато тя показва превишаване на скоростта. Трябва да се налагат глоби и за уж забравени знаци, например след ремонт, както и за знаци и маркировки неотговарящи на пътните условия, а те са много.