До kokospa 210Р-33 1 серия 350ч междуремонтен ресурс и 4000 общ реурс- все още не са усволили монокристалната технология за лопатките на двигателя и поради по-ниската температура в двигателя не изгаря изцяло горивото и двигателя димиР-33 2 серия 500ч това щяха да направят Рашките да доведат двигателя до 2 серияР-33 3 серия 1000ч и 4000ч общ ресурсР-33М/К корабна версия експоатира се по състояние все още го водят 4000ч общ ресурс но не и на сайта на производителя по-висока температура не дими
До kokospaКоко не се прави на ЕКСПЕРТ. Има т-38 в НАСА с 9800 часа налетени и 50 години служба. Казах ти старите СССР самолети се експлоатират по време тоест 350ч и РЕМОНТ ама тия 350 часа самолета е летял по света да показва продукция прелети основно и почти никакви маневри това не ги интересуваЗападняците а и сегашните Руски се експлоатират по СЪСТОЯНИЕ. Имаш самолет за патрули над морето. Ремонт може и след 2000ч самолета всеки ден просто като пътнически лети по маршрут.В пустинята 500ч
като ресурсна обезпеченост Миг-29 е много далече от аналозите.Даже дъртия Ф-4Фантом е с по-голям ресурс от него.Немките навъртяха 50?! години служба,а турските модернизирани в Израел ще служат до 2020 година.Няма зпаден двигател с 300 часа междуремонтен ресурс!На най-стария Ф-16А ресурса на мотора е 1000 часа без оглед използването на форсажа.На Ц и Д ерсииъе е вече 1300,На блок 60 е 1600 часа.фактите са си факти.
Това е великата съветска норма!!!!!На ф-16 ресурсът на планера е момко е 60 000 часа или 45 години!!!Не ме поучавай това работя.Има американски такива произведени 1987 и налетели в едвам 50 % от ресурса си.В националната гвардия летят всеки ден и носят дежурства по 2,5 часа дневно.Плюс учебните тревоги.А това за 10 ж го говори на партиино събрание.там върят лозунгите
До Шоп 204За твое сведение като закъсаха с А-400 Аербъс купиха документацията на Ан-70.СЛЕД ТОВА ОТСВИРИХА УКРАИНЦИТЕ ЗА КООПЕРАЦИЯ ПО А-400 ИЛИ ПО ОЗАПАДНЯВАНЕ НА АН-70. В МОМЕНТА АН-70 Е МЪРТОРОДЕНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ НА ТЕХНИЧЕСКОТО ИЗКУСТВО.
До kokospa 205УЛЯ СЕЧИТАТ НАДОнормата на година е 300 часа - това не са ти авиолайнери дето имат 3ДЖЕ претоварване и то при грубо кацане и 10 часа във въздуха за полет а понякога по 20 за два полета в един ден. Това е машина направена за маневри до 10ДЖЕ. Съответно повече се износва.
До Шоп 204Шопееее трябва да четеш четешМотор Сич произвежда КАМОВ двигатели за ВЕРТОЛЕТИ и ТУРБОВИТЛОВИ САМОЛЕТИ. Не Двигатели за МиГ или СУДоста се различават защото Вертолетните двигатели трябва да могат да работят на пълна мощност без да има постъпателно напред движение на хеликоптера. Даже трябва да работят и когато хеликоптера лети напред с опашката с 200км/ч и то не за секунди както акробатичните изпълнения на МиГ и СУ а минути. Освен принципа на работа друго общо нямат.
Единсвената заплаха е че ги отсвирваме!Русия официално ОТКАЗА да модернизира нашите МИГ тъй ката сме член на НАТО.Единсвеното което може да направи да ги обяви за бракувани.ресурсът на планера е 30000 часа или около 30 години-зависи от натоварването.Нашите са 25 годишни с налетян ресурс около 25-26000 часа.Това че щели да ни дадат новата версия на Р-33 си е чиста демагогия защото ни изпускат.Толкоз.
До КокоКоко коя държава има интерес от добри отношения с руснаците, поне една можеш ли да ми посочиш ? Една единствена държава да има Добър интерес от добри отношения с руснаците ? Да ти помогна малко , украйна ли, сирия ли, югославия ли, ирак ли, но интерес имат от добри отношения с Русия колегите диктаторите от рода на Асад последния доживотен наследствен диктатор руска *** след останалите Милошевич, Садам, Кадафи, прав си Асад има интерес от Русия да го защитаваот народен линч, но си
Много сме послушни. От къде на къде ще даваме на поляците руските мигове?! Американците така са казали, а ние - "йес сър". В наш интерес е да имаме добри отношения с руснаците, но нашата глупост и продажност нямат край. На американците изобщо не им пука за нас, само ни използват, нямаме нищо общо с тях, а с руснаците. Не сме ли мишоци?
samoletite sa si na6i i 6te si gi remontirame kadeto si iskame,vse edno moqta kola kato e opel da q remontiram v germaniq li ?
До Шоп 196Шопеее от Искъроо по длибоко нема. Края на 60 и началото на 70 години на запад върви зверска амбулантна търговия с авио части. Свалят се включително от катастрофирали самолети видимо здрави части и се монтират на самолети носещи на борда си пътници. следва естествено серия от несвързани една с друга катастрофи. След десетилетие анализи се стига до извода че са ползвани Калпави Части.О тогава Авио производителя държи правата и склада с резервни части и сваля гаранция при всички друг
До Анонимен 194Мотор Сич Имаше ЛИЦЕНЗ и произвеждаше за РФ както граждански така и Военни варианти. Докато не се почна Майдана. ОАК бяха принудени спешно да разширяват вътрешното Руско производство. Вече всички поръчки се поемат само от руски производител а двигателя не е ТМЗ-117 а ВК-2500 не че има осезаема конструктивна разлика.КАМОВ си е ЧАСТ ОТ ОАК
До Анонимен 19013 000 МиГ-21 ако приемем Ф-1 Китай/Пакистан за дълбока модернизация на МиГ-21 то все още се произвежда но да не издребняваме2500 бр Ф-5 и 1700 Т-38 са произведени Иран продължава да произвежда собствена дълбоко модернизирана конструкция на базата на Ф-5Е
ТИЯ СМЕШНИЦИ ДА ВЗЕМТ КРИСКО И АСЕН БЛАТЕЧКИ ЗА РЕКЛАМА ДА НЕ СЕ КРАДЕ ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ хахахах
Москва видя заплаха за българо-руските отношения