До Know howТова не е вярно! Батерията не трябва да се сменя на петата година. Вече 4 години си карам ел колата и батерията си е 95% от това което беше в началото. И за сравнение - разходите по автомобила са изключително малки спрямо петролен автомобил - тия от ADAC са си измисляли тия цифри от въздуха
Чета много положителни отзиви за ел. мобилите, но несъгласните със статията правят ли си сметка, че батериите трябва да се сменят на петата година, а цената им е от 5 до 8. хил евра, а това е включено в цената за километър.
Е , браво.Най-после откриха Америка.Ел. колите и хибридите са за балъци с пари.Не искам да карам електрокар , а модерна истинска кола.
Дори не можах да дочета тази манипулативна статия. За каква подръжка на електромобила иде реч. Ремъци ли се сменят, обтяжни ролки ли, гумички на клапаните, масло и маслен филтър на двигателя, стартер, клапани, гарнитури на главата, антифриз, водна помпа и т. н. Дори и акумулатора на ДВГ не може да изкара повече от 5-6 г. И ако автомобила с ДВГ е висок клас, цените в сервизите са космически.
германската автоиндустрия е много изостанала в разработките на електро и видородни автомобили.обяснимо е да защитават старите технологии на двигателите с вътрешно горене.дори някои от сегашните показатели да са верни,до 2-3 години нещата ще са съвсем различни.
ADAC все повече ми падат в очите. Това, че немските ел. коли са по-скъпи от бензиновите и дизеловите аналози си е техен проблем. И защо сравняват поддръжката на Tesla S с тази на Ford Focus. Да сравнят поддръжкта му с автомобил с подобни динамични характеристики - 0-100 за 4 секунди, Макс. скорост 250 км/ч. Това се равнява на Porsche 911 или Panamera. Нека да кажат каква е неговата поддръжка и цена. Тази година Tesla планира да открие две supercharger станции в БГ.
Имам един заблуден колега, който ми спореше, - Видиш ли колко е икономичен Ауди дизела, по икономичен е от хибрида, за това се отказаха да правят хибриди в Ауди.Сега като ги уличиха в машинации и злоупотреби взеха да вдигат пушека - другите лоши.
тези глупости да ги разправят на някой друг. Нека си изминавам 300 км за 2лв ток,да не плащам такси и данъци,колата ми да няма почти никаква подръжка освен гуми и спирачки.....и .тн . Лобистки приказки празни!
?? Имали високи разходи по поддръжка?? Не прочетох нито един в статията. Интересното е че в цената за км включват разликата в цената. Също така не разбрах дали е имало модели задвижвани от двигатели с LPG (GPL) - Тези намирисват на британски учЕни
pulni gluposti. Moiat zet kara TESLA ot blizo 2 godini i e mnogo po-dovolen ot vsi4ki drugi vidove benzinovi i dizelovi dvigateli. Osven tova mrejata im na zarejdane e ve4e mnogo po-dobre ustroena...Bude6teto e v elektri4eskite koli, daje edno malko Renault Twizzy idva mnogo po-evtino ot normalen Golf, sa6to i po otno6enie na poddrujka..ADAC opredeleno se opitva da prikrie fakta, 4e Germania naistina e nazadnala v otno6enie na elektri4eskite koli....kakvo drugo da o4akva 4ovek ot lobistka grupa.
Да статията е лобистка и платена НО точно то "ЕКО" любителите.Положението с ел. колите е плачевно и напълно безпереспективно за шир потреба!Тъжно е, но това са фактите.Батериите са скъпи, неекологични за производство с много кратък живот - около 4г. и чисто теоретично няма как да се задоволи с батерии масовия пазар!Това са фактите! Всичко останало е реклама и цинизъм!Нещо повече трескаво се работи по заменяне на батерийте за GSM и портативни ел. устройтва с "горивни клетки" на спиртна основа.
Какви бяха тези ADAC? Ааааа сетих се онези, които бяха фалшифицирали резултатите от тестовете си за да изкарат голфа най-убавата каруца (потърсете в нета за незнаещите). Ами дали пък и сега нещо не са фалшифицирали...
Това изследване ми намирисва на платено и тенденсиозно. Няма как поддръжка на електромобил да е по-скъпа от другите, а като добавим всички други облекчения и малки разходи за ток, направо изследването е нагласено.
Към горните смети трябва да се добави и екологичната оценка.... Тя едва ли е в полза за съвременните ел. автомобили....
Това са минималните или напълно липсващи транспортни данъци, безплатното паркиране и възможността да се движат в платната, отделени за градски транспорт. Освен това в много държави купувачите на такива машини получават държавни субсидии за тяхната покупка.==Това е толкова цинично.. Защо трябва да се популяризират още трошкаляците за лично ползване, при положение, че вече всеки жалък прокиш на планетата притежава по 5? И какво е по-различното между тези и дизеловите по отношение на прахоляка?
Бая скалъпенко :) Времето само ще отсее нещата, пък и хората не са глупави, и могат сами да си направят сметката!
ADAC: Електрическите коли са неизгодни