Сбогом,и да не се връща,"патриоти" си имаме в излишък.Ако го налегне"носталгия по родния край",да изпее химна на ....господарите си.
Бравои жалко, че нямаме един универистет, които да предлага развитие на такива деца. Отиват си талантите ни още в зародиш....
Биохимията е прекрасна наука - хубаво е, момчето се насочва към истинска наука, а не разните там менджърства, пиарства ,
5 параграфа, посветени на ученика от Американския, и само 1 - на младежите от СМГ! Това ако не е поръчкова статия....
и юпитата на Царя Милев Велчев и другите се върнахаи окрадоха България.Не ни трябват такива колежани.Да слугува там на пакистанците в Лондон
До АнонименЕдин инженер по времето на управлението на Тошо е получавал около 200 лева чисто, които не стигат да си купи имот, кола, телевизор, хладилник или каквото и да е. Отделно че живее при режим на тока и в порутени панелки. Един инженер на запад и в Германия особено, и сега, и преди е получавал предостатъчно пари да си купи хубав имот, прилична кола, обзавеждане, да си позволи да си прати децата в хубави училища и т.н. Кой е робът?
Ан, сега живеем в демокрация, всеки може да излиза, да учи и работи, където пожелае. Въпросът е, че имаме деца, на които очевидно им е трудно да се справят с материала в училище. На тях трябва да обърнем внимание, за да има кой да работи в България. Иначе способните деца- те се справят където и да решат да живеят, в която и да е област. Останалите обаче?
Каква причината за отличното представяне на едни дечица и за лошото представяне на другите дечица? Социално - икономически, семейни... направете проучване. Има ли равенство за децата. Дайте да видим добрите практики на успешните училища, дайте да видим практиките на неуспешните училища. Да сравним и да приложим практиките на добрите при неуспешните. Има ли прогрес при представянето на учениците в дадено училище? Имаме добри учители и добри деца. Къде е проблемът тогава? Мислете!
Имам идея, да направим всички гимназии математически. Най-добре ще бъде. И без това има глад на айти та.
Много невежи в тоя сайт, за коментиращите говоря. Момчето няма да учи екология, а БИОХИМИЯ. Разликата е толкова огромна, колкото е между математика и физика като науки.И много ясно, че ще учи в Лондон... психология в Цървулския университет ли да учи...
До Американска тръбаИ защо България не създаде условия да ги задържа хората? Много лесно да говориш такива глупости, като през комунизма никой не е бил пускан навън. И тогава са щели да бягат. Като искаш хората да се задържат, създай им условия, а не ги гони, не ги и принуждавай да седят тук като ги стреляш на границата като по Тошово време. За тези неща не е виновен нито САЩ, нито Русия, нито запад или изток, а ние самите, че не може да си оправим бакията.
Браво на младежа, както и на останалите деца с шестици! Браво на СМГ, НПМГ- подготвяте отлично учениците. Но какво да правим останалите ученици с двойките и тройките? Не смятате ли , че българското образование трябва да подготвя всички добре, за да могат да се справят с живота и да допринасят за икономиката? Иначе талантливи деца има.
Там ги приемат безплатно и без изпит, както във Франция и Холандия. Получават квалификацията на даскал по биология.
Това е една добра новина, дано след следването си в чужбина да се върне в България. Успех ;)
Ученик на Американския колеж с три 6-ици на матурите