КОКО НОГО ПАРИ ИМАТЕ ЗА МЕТРОТО,ЗА СМЕТКА НА ПРОВИНЦИЯТА,ТАКА ВИ СЕ ПАДА,ДАНЧЕТО ДА ВИ КУПИ ПО ЕДИН ПРОВОГАЗ,ПРЕДИ КРЕМИКОВЦИ ВИ БЕШЕ ВИНОВЕН,СЕГА ВЪЗДУХА,,КАКВО СЕ ТЪПЧЕТЕ САМО В СОФИЯ,ОТПУСНЕТЕ ПАРИ ЗА ИКОНОМИКА В ПРОВИНЦИЯТА,ЗАПЛАТИТЕ ДА СА КАКТО СОФИЯ,ЩЕ НАМАЛЕЕТЕ,ПАК КОМУНИСТИТЕ ВИ СА ВИНОВНИ.ПРИ БАЙ ТОШО САМО ВИЕ ЯДОХТЕ БАНАНИ И ПАК ЛОШО.
А да ви *** майката на коментиращите - дела срещу общината и простотии! Какво ви е виновна кметицата, че карате таралясници без катализатор и бълвате отрова непрекъснато?! Да вземе да ви плати да ви сложат катализатори ли?!
Спокойно темата с мръсния въздух ще е актуална още 3-4 месеца.Като се затопли времето всеки ще забрави за този проблем,докато не започне отново зимата.
....аз се качвам без билет. Нека ми вземат лева.. ако могат :) Пикая ви на самоковските идиотщини!
Не можеш да му извадиш колата от акъла на българина и туй то. И това е една от основните причини за замърсяването. Да не говорим за фабриките без съответни филтри за прочистване. Но да кметицата и Бойко били виновни за това че българина и до кварталното магазинче ще си замъкне дупарата с колата ако не са съседите след това да го одумват. А ето ви и критика. В Скопие при замърсен въздух транспорта е безплатен а тук едно левче. Е това е мизерия хем да дишаш отрови хем да си плащаш. Честито.
Градът ни е обречен от презастрояването на дъгата между Малинова долина и Манастирски ливади, защото оттам през южните квартали нахлуваше пресен планински въздух и проветряваше и най-ниските части на София. Безмозъчните хищници доведоха колапса на столицата. Мислете в кой друг град да преместим столицата, защото тук вече не може да се диша в буквалния смисъл на думата.
Нали уж щеше да е безплатен? А и не става дума за 1 лев, а за факта, че пак не признаха, коя е основната причина за замърсяването. Жокер, не са колите...
така излиза, че няма стимул да се ограничава замърсяването, а напротив - ако комините димят повече, транспортът ще става по-евтин... минавам на твърдо гориво
Трябва да се мисли с перспектива. Колите в София са малко и ще се увеличават, поне докато стигнат някакво ниво близко до средното за подобни градове в ЕС. Съвременните норми за замърсяване са толкова строги към автомобилите, че на практика те замърсяват пренебрежимо малко. При това колите в София са значително по-нови, в сравнение с колите в провинцията - новите коли до 5 години в София са около 9 пъти повече в сравнение с провинцията, а старите коли над 20 години са 9 пъти по-малко.
Ама тези "умници" имат ли сиво вещество в черепните кутии или нас ни мислят за тъ'паци?!?С какво и как точно "зелен билет",ограничаването на автомобилите в центъра и други подобни безумия,ще променят положението в Красна поляна и Западен парк,Овча купел също???Не очаквам смислен отговор,очевадно е,че хора,предложили тези"мерки" не могат да предложат адекватен такъв.Така,че да не се объркват повече.
Мръсният въздух всеки ден взема жертви. Никакви зелени билети не могат да компенсират човешкото здраве. Просто трябва да започнем да водим съдебни дела срещу кметицата и общинарите! Стига празни приказки, защото България се стопи. Демографията е доказателство, че управниците ни не стават!
Веднъж допуснала колите да станат два пъти повече отколкото града може да поеме / в Берлин Прага, Виена Кьолн колите са по-малко на 1000 човека/ Властта не смее да каже на хората, че трябва да се разделят с така любимите им бангии. Ако с парите за тях града си беше купил автобуси/тролей/ трамвай сега щеше да има идеален градски транспорт. Незряло неразумно общество. И власт естествено.
При мръсен въздух в София – зелен билет! А той – левче!