най- вероятно по пътя ще се направят отсе4ки за зареждане в движение с пантографи! с 2 комплекта батерии - едната работи а в продължение на 1 4ас или 60 км с пантографа под жицата зареждаш тира!! тая идея не сум я патентовал! :)
Нали спииди пробваха с електричките, нещо изчезнаха.. А тесла щеше да пуска камион някога си.... Тоя измамник мъск да затваря цирка. Нито колите нито камионите му струват...
Камионите и бусчето(на снимката) са за регионален транспорт(соло камион с борд) за зареждане на магазина от склада примерно. И дизеловите им аналози не минават повече от 200км на ден, щото стават нерентабилни. То че в БГ-то всеки кара камион какъвто има и както му дойде е съвсем друг въпрос, ама тука дето сте се събрали камион сте виждали само като минава по пътя, но пък сте баси специалистите!!!
Не се напъвайте да мислите, че може да се само контузите :) Ко викате: " тея пък *** ел. тирове направили!" Не виждате смисъл, в Търговище трябвало да зареждате батериите, с една дума да ги спирт преди да са ги почнали, а?.... хахах . п.с. Те, хората, не ги правят за диви ***, като в нашета мила Родина, спокойно тука ще си караме дизела и сме му е**** майката и на тъпите французи, на замърсяването, на ел. ТИР-овете им :)
Значи тръгва такъв камион от Варна за София. На Търговище трябва да спре, да зареди батерията за няколко часа, щото до Търново може и да не успее да додрапа. След това с още една спирка, след 2-3 дни може и да стигне до крайната си дестинация.
От малките камиони има някакъв смисъл да са на ток ама голям ТИР на ток ми се струва безсмислено. Един вагон във влакова композиция върши същата работа. Всички разлики са въпрос на логистика
Renault пуска на пазара 3 нови електрически камиона