То и аз манипулирах една Астра на дъщеря ми. Счупи се ламбда сондата и почна да прави мизерии. Четох, четох, разучих как работи и направих един симулатор, нещо като усъваршенстван модел, дето го слагат газаджиите. Частите струват няколко лева и малко време трябва. Сега е с няколко режима с копчета, за минаване на преглед съм им обяснил какво да бутнат, да мине без проблем. Ако искаш да върви обаче, трябва да гори здраво, а как замърсява нямам идея. Те правят същото, но по-скришно и по-сложно
Фолксваген са най-големият автомобилен производител, пред Тойота. Имат 100 завода в 27 страни, в т.ч. завод за $1млрд в Тенеси. За м.г. печалбата им е 12млрд при оборот 230 млрд. Така че, това за фалирането са празни приказки.
Ако Vw мамят, значи и останалите го правят. Всички използват еднакви технологии. Всички имат еднакви техн. харакеристики. Няма как да продаваш на този конкурентен пазар, ако не вървиш с другите. Примерно Рено също обявяват близки цифри. Как ги постигат, реални ли са, ами японците и те, американците..Генералния проблем е, че изискванията са нереални. От там и се вкарват всички в грях. Чиновниците трябва да се осъзнаят малко.
Истината е,че американците са загрижени за замърсяването,както и Европа.При нас се карат най -старите и замърсяващи коли в Европа,а може би и в света.А ,че VW няма да фалира е тигурно.Ние сме живите мъртви засега,но скоро няма да сме твърде живи,ако я караме така-мислим се за големи тарикати,а лъжем себе си!
Всяка една компания по света може да фалира, но Фолксваген /VAG/ със сигурност е една от автомобилните компании, които биха фалирали най-трудно!Просто това случи ли се, не само Меркел ще загуби поста си, но ще има огромни сътресения в Германия и целия ЕС, което никой няма да допусне!
Ами грешно си разбрал "отразяването". Продукцията им няма да стане по-евтина, а просто ще фалират (ще ги фалират) и ще изчезнат прословутите Голфове. Независимо от санкции и черен ПР, хората харасват колите им и ги купуват още повече. Обаче ако им тръснат още 20-30-40 милиардна глоба, фирмата няма да издържи и трябва да обяви фалит. А там вече не се знае.
Ще се отрази и на нас. В Перник голфовете ще поевтинеят още. Вече и аз ще мога да си купя Голф на старо. Дизелак.
изискванията за стандарт евро се определят от чиновници без да се интересуват дали това е възможно технически на практика а не в лаборатория.нещо както при социализма определяха от коя година ще сме стигнали комунизма.а после плащайте данъци според евро.
Мога само да ви кажа, ние никак не сме изолирани от този проблем, дори напротив - ще ни удари пряко. Сриването на немската автомобилна индустрия ще се отрази в голяма степен и на икономката в България. Вече има голям брой фирми и фирмички, които са подизпълнители - на софтуер, кабели, седалки, радиатори и прочие компоненти. Ако махнем туризма, те осигуряват доста голямо перо от бюджета ни, а също и заетост на работна ръка.
Къде се намират нафтовият и бензиновият портал? В заглавието - писането на въпросителна след твърдение е признак на най-отявлена неграмотност!
Ауди А6 и А8 от 2005-та още изглеждат добре, много по-хубави от изгъзеното ново Мондео. Немците си имат кусури, но колите им са добри. Нагли дебели американци! Културния империализъм на САЩ и Англия иска да стане и икономически. Бойкот на форд и всичко англо-американско! Дано мексиканците да ви направят държавата по-свястна, те са добри хора, не фалшиво престорени като вас.
Не е точно така. Имам лек автомобил седан на 6 г., дизел, 1,6 л., 106 к. с., който на дълъг път харчи 4.7 - 5.0 л. на сто, при положение, че по магистралата карам със 130-140, а извън нея при всяка възможност със 110-120. Това го засичам редовно с реално изразходвано гориво, не с бордови компютър.
Върви кампания за унищожаване на европейската конкуренция.Мръсни удари - под кръста , и оплюване.Не разбирам какви са тези европейци , които се радват на американските мошеници.Фолксваген раздава договори за милиони на подизпълнители, вероятно стигащи и до нас.Срутването на немския концерн - ще повлече със себе си още безброй фирми , и може да доведе до криза в Европа , която да засенчи тази на американските спекуланни от Лемън Брадърс.Подобна радост е напълно неуместна - и признак на глупост
<html><body><!--StartFragment--> САЩ нямат причина да атакуват баш VW-става въпрос за колите под марката VW.Техните модели се продават слабо в САЩ.През миналата година едва към 140 хил бройки.Основната причина е ,че 4-5 цилиндровите модели са със славата на невероятни трошляци дори за американските стандарти.В САЩ изобщо не мислят ,че VW са качествени коли.
Е те глобите в щатите бяха под форма на зарядни станций за ел. Коли а не кеш. Това все пак се ползва и от фв.
Долу някой спомена - амриканските автомобили са изключително не-конкурентноспособни! Това е и причината за раздухването на всички тези скандали, колосални глоби и воя на Тръмп, че никой не искал да им купува колите и трябвало да сложат мита на европейските, че да станели непродаваемиа в Европа едва ли не да задалъжът хората да купувар сащ-бракмите.И всичко това на фона на 6 литра незавиващи и неспиращи таралясници, дето замърсявали по-малко от 2.0TDI , муахахахаааа
"Дизелгейт" не уби Volkswagen, а идващият "Бензингейт"?