Преди 27-28 години имах едно Уно дизел , зимата при минус 10 градуса не искаше да пали грам , затова слизах с една туба вряла води и поливах двигателя .Палеше от раз.Казвах му летен дизел.
аз си вадя аудито Q3 от гаража ,в който е 15 градуса и потеглям към офиса,там подземния паркинг е 4 градуса и не ви разбирам проблемите,после наминавам към кръстника да обсъдим някой нов вид данък между първо и второ четене.
До АнонименРадвам се за теб , че не си имал проблеми. Аз все пак да си кажа, пък ако спестя ядове на някой - добре. Впрочем и други са ми споделяли за подобен проблем с ръчната.Лек и успешен ден на всички!
Добре Са българските шифиори , дет се раждат научени и с толкова категории че не им стига азбуката , и затова си купуват книжките че да не си губят от ценното време , дето го прекарват пред турските сериали
Оф, добре че сте вие, че да ни кажете какво да правим и какво не с колите си през зимата. Как ли сме се оправяли досега просто не знам!!!!!!!
До Анонимен 21Редовно съм оставял Астрата на ръчна, дори и при -20. Никога не съм имал проблем? Да се внимава когато се чисти много сняг от задното стъкло на хечбека, защото пласмасата на задната чистачка не държи много на студ и става крехка.
Маслото да достигне до всички части на двигателя за 5 мин. Това масло да не пътува с БДЖ? Продължително въртене на стартера ... Демек ако не запали от четвърт слизате и тръгвате пеша, че да не тормозите милата количка. Загряване до работна температура, ако е -10, палите колата към 4, за да може евентуално към 7 да е загряла, че да не закъснеете за работа. И ако ходите в някой търговски център, паркирайте на улицата, нищо че ако 800 коли паркират отпред на улицата, няма да остане улица.
Ако имате Опел, не го оствяйте на ръчна.Замръзва.Миналата година направих тази новобранска грешка и после........добре че бях паркирал до едно тото,та взех ток за пистолет с топъл въздух.Ама така е..........живота учи:-)
WD40 Не трябва да се смесва с друг вид смазка, той не работи на принципа да премахва влагата, а е синтетичен смазочен матерял и един от най-добрите за вериги, панти и куп други неща. Не лъжете хората и не ги заблуждавайте да си купуват допълнителни ***
Забравили сте само да пишете да източваме водата от радиатора вечер и сутрин с тубата да наливаме гореща вода, като в казармата. Аз моята даже още я "нафтирам", гумите също, а ако е много студено слагам малко жарава под картера вечер. Сутрин пали на четвърт манивела!!!!ха, ха...
Интересна статия. Но авторите е трябвало навремето да са по-внимателни в часовете по Български език. Все пак това е статия в онлайн медия, а не пост във фейса.
Имам два съседа-техните МПС се карат 4 кратно в годината-при докарване бурканите-начало на есента,при колене прасето на Коледа,при връщане бурканите-пролетта и на сбора-лятото.Иначе мамините си пазят мястото на паркинга,имат ЕВРО -3 и "живеят" в Столицата-качествено и работят на смени.Те всъщност са:1. Наемател;2. Живеещ някъде другаде син на полусобственик.Как да стигнем ЕС и US?Смешковците от управата на "държавата" наказаха тия горните с 40 лв.-вервайте ще ги платят.А ние с Евро 5-6???
Защо пък трябва механизмът на ръчната спирачка да се сваля за да се подсуши???Това да не е бебе да му сменяш памперса?Просто се натискат няколко пъти по-интензивно спирачките,за да загреят барабаните/дисковете.Важи и след преминаване на дълбоки локви и през другите сезони.Виж проникване на вода в жилата си е проблем(замръзват) и се налага смяна или поне на уплътненията,както и смазване.
Много правилно за автор на статията са написали "екип на ауто медия.бг"!Тия в кой век живеят?За всички изброени проблеми има сравнително евтини и достъпни решения,но никъде не видях да ги споменават.*** пример-малка тубичка(колкото капки за нос) на стойност няколко лева направи ключалките и ключа за палене да не замръзват и заяждат с години!Отделно се пишат глупости от рода на "през зимата не трябва да се използва ръчната спирачка" .Който е на равно-добре,ами който живее на криво място?
Какво не трябва да прави екип на Аyтoмeдия -- да се опитва да пише на български, щото не му се получава.
"С турбодизела в студа е още по-зле, тъй като този тип мотори загряват само при движение."Аха. Значи моят турбодизел е някакъв извънземен - 5 минути до 50 градуса, 10-12 минути до 90 градуса, на място. Що пишете измишльотини?!? Аз сега как да ви вярвам на другото?
Гараж за 15 хил.евро,нова кола за 35 хил.евро с подгряване на седалки и огледала..по възможност нова и немска!
Внимание! Какво не трябва да правим с колата си през зимата?