Не Ви трябват официални фирми-вносителки (обирвачки). Пишете или намерете някой който може да пише емайли, може би на английски, или на езика на страната производителка на колата Ви и направо до самата фирма-производителка следното съдържание: Could you please, confirm which EURO standard (Euro 1, 2, 3, 4, 5 or 6) is my car /Make, Model, Details, VIN No. Engine No. and original registration in ...country - ако я знаете/, which I had recently exported and registered in Bulgaria /BG Reg......./.
.....и всичко това защото някой в кат не си е свършил работата да попълни всички данни в талоните при регистрация.Какъв е проблема да се провери служебно кой с каква категория е,това е публична информация, а да не говорим, че е и задължение на тези,които определя данъка,да вземат предвид всички компоненти за изчисляването му. Не виждам някой да протестира,че го цакат обаче.
Policaite v rbg da se legitimirat zadaljitelno s validen policeiski dokument euronorma E9 i da go imat na otlichitelnite si lichni policeiski znaci .....ili sa nevalidni eu policai...
До ДрайвърНякой има ли идея къде се намира представителството на KOENIGSEGG за България Много искам да си платя за сертификата и да си сменя талона още повече.-------Там, където си плащаш лизинговите вноски :)
До БобчоАми не си разбрал, първо плащаш на доставчика/дистрибутора на марката автомобил, после на КАТ...
До Ники,коментар 43:Не е нужно да ходиш до Швеция за твоя СААБ. Достатъчно е да отидеш до "Скандинавия моторс" в София-те продават тази марка.
Не стига че са ги писали едно към гьотере в талоните, не стига че сега ще се дават пари за корекции на талоните, ами и всеки ще ходи до вносителя/представителството да им кихне едни пари?!? Защо трябва да се плаща това удостоверение като то е сертификат на стоката че отговаря на някакви критерии? И защо 10 човека с еднакви коли, двигатели и т.н. ще платят 10 удостоверения - редно е след първото КАТ да признае еврокатегорията на този конкретен автомобил за всички които го притежават...
В КАТ София нарочно крият ПОС терминалите, да не би да уволнят банковата касиерка. Няква форма на солидарност, видите ли.
Добре колега, кола на 20 години преди 20 години може да е била евро 2, ама спрямо подръжката надали ще влиза и в нормите на евро 1 в момента, а масово старите коли никой няма да им смени гърнета за 300 кинта при все че колата вече струва 800.тези норми трябва да са си с реални измервания, и моята я водят евро 6, ама като ми свалиха катализатора дали ще го покривам?....
Ходене до Швеция на собствени разноски. Опасявам се, че за по-сигурно ще трябва да се вземе и поне по 1 служител, на твои разноски (Иначе рискуваш да ти попълнят документа не както се иска. Я някое подписче няма да е наред или печата...). А за капак, ако случайно не си завършил шведска филология, ще ти трябва малко бюджет и за преводач. Едва като се върнете, опираш до ония 20/23 лева.Ами аз на моите като ще трябва и визи да им вадя.Щото ако не щем, догодина няма ГТП.Честито на печелившите!
Евро 1 е от 1992 или 1994 в зависимост от МПС-то - по тежките МПС са с по-късната година, на практика гледайте втората година.Евро 2 е от 1996 или 1998Евро 3 е от 2000 или 2001Евро 4 е от 2005 или 2006Евро 5 е от 2009 или 2010Евро 6 е от 2014 или 2015
Имам един форд 1998-*** година, както и да го гледам е никъде в евро стандартите вече, ама от Форд дори да ми кажат случайно че съм евро 2, то това не е ли било преди да ми откраднат катализатора?
Значи, ако правилно съм разбрал, трябва да се плаща на КАТ за да поправи собствените си грешки???
Няма да си сменя талона, а при това положение - няма да си платя и данъка. Нещо ми писна от тези циркове.
СДВР: Нямате евро нормата на колата в талона? Вади се нов!