30000 общинари паркират с пропуски безплатно в целия град и си карат колите, а на вас на ви тротинетки да карате, повече не заслужавате, че ги храните и им плащате паркинга и колите, и бензина, чак се радвате хахаха! Хахахаха! :)
До Бай ИванМи га си . беден мноо ясно че ша ги сметаш 800 лева за пари ... пари били .. джоообни бе момкоооо
Вярвам, че с тротинетки и колела трафикът може да се обклечи значително -поне през летните месеци. Въпросът е общината да намери начин и да се опита да регламентира предвижването, така че те да не бъдат опасни за околните, защото в момента цари лек хаус.А и пешеходци, колоездачи, шофьори, тротинеткаджии трябва да бъдат малко по-толерантни един спрямо друг. Псуването не помага по никакъв начин.
Регламент в България? Ко - НЕ! Тука никой нищо не спазва без значение кой какво е написал. Тука е радикалната анархо-демокрация.Жунгла. Властта тук не иска да налага ред - интересуват я само парите ви.
Проблемът е, че тротинетките ги карат по тротоарите и то с висока скорост. Ако си ги карат по улиците, няма проблем. Същото правят и велосипедистите. Затова забрана на велосипеди и тротинетки в София.
Много е рано - скоро ще се случат и първите инциденти с изпотрошени крака и ръце,травми по тялото ...е неминуемо това с тези тротонетки дано няма само фатални инциденти. Но историята се повтаря - потъсете не толкова назад когато се появили първите автомобили - воят срещу тях е бил много по голям ... имало е и дори закон пред автомобила да върви човек за да не гази хората и плаши конете с каретите и каруците..
По тротоарите няма как да ги карат защото две плочки равни няма в София, примерно в квартали като Изток, Изгрев, Лозенец, не по махалите. Повечето плочки и хлабчат. Ж. Кюри е целия с разбит тротоар. Ако ги карат по пътното платно стават участници в движението без да имат шофьорска книжка и без да са държали изпит, че знаят въобще закона. Голяма глупост са тези тротинетки и като станат няколко инцидента ще ги махнат
Ииииих!Здравейте милички! Аз съм Гилберт Стефанов може да ме намерите вав фейсбуук.трся си мажко гадже че съм самотенМного са секси тези тротинетки ша зема и язе едно да си джиткам си Велоко Трново...
За София решението е пълна забрана на велсосипеди и тротинетки. Който кара пътноо превозно средтсво, да го кара на улицата, където му е мястото, а щом ги карат по тротоарите, змачи трябва пълна забрана, а за нарушителите конфискация на място и побе 10000 лева глоба, а ако са ударили пешеходец и затвор поне 1 година.
До АнонименА ти защо задаваш сериозни въпроси 164? Първо започни да пишеш гУрмотно, за да не се излагаш!
Луди хора колкото искаш.... Един велосипед втора ръка е 100лв със скорости и амортисьори, може да го караш с години и да си правиш кардио. А тези електрички са по 800лв и след 2 години сменяш батерия а да не го говорим че по нашите тротоари ще се разглоби за нула време.
Да но аз говоря за ел. колело което също се сгъва както и е леко също така гумите са по големи и се возиш на седалка всмисъл като цяло за мен поне е по удобно от скутера въпроса ми беше защо скутера стана хит помня че ел. колела имаше по центъра преди година 2 но някак позачезнаха за сметка на скутер т.е това което си ми написал е различно според това което съм видял всмисъл за ел. колело говорим сигурно пропускам нещо пак казвам не искам да започвам спорове
Стига сте ривали срещу всичко ново,бе костеняци то си идва и без вас. Айде да върнем волските каруци по улиците,да спрем тока и да палнем газените ламби!
Мноо се кефат момичетата, га со с тяло на моделче и караш скутери и без тениска и има махаш ...
До 163Ням летяща кола, защото технологията ни не е на нивото, в което ще може бързо, лесно и евтино, да създава летящи коли. Колито до регилацията, то ще е несравнимо по-лесна, защото ше е доста по-лесно да се автоматизира.
ами защото колелото трудно ще го сгънеш и вземеш на ръце нагоре по стълбите към офиса? а и заема повече място, освен че тежи
О.К наскоро си закупих тротинетка карал съм и ел. колело е то колелото е със малко по-големи гуми по-удобно е по бързо и по лесно за управление защо точно тротинетката стана хит при положение че в сравнение с ел. колело поросто не е толква добре разбирасе това може да варира от модел на модел но това е моя личен опит P.С нямам намерение да започвам спор просто въпроса ми е сериозен
Е-тротинетките завладяват столицата. Ще има ли и регламент за тях?