Като тръгна на дълъг път, гледам телефонът ми да е добре зареден. В такъв случай, той е най -добрият приятел на шофьора.Всичко друго е ала- бала.
Като гледам снимката единственият проблем на каката е, че не е вдигнала полата достатъчно високо.А този съвет за радиатора - не, благодаря. Ако ви изтече АНТИФРИЗА (а не водата, щото не знам кой у нас кара с вода) на магистралата - повикайте си пътна помощ, вместо да се правите на майстор сръчко.
Спомних си едно време с една жена и руска кола качвах Витиня и ми се скъса водно съединение!Спрях веднага щом видях парата и казах на жената с която бях, че на колата и изтече водатата а тя ми вика: - КОГА ЩЕ РАЖДА!
То вече мина времето на такива перипетии но СКО ти е потекъл радиатора трудно ще го залепил с епоксидно лепило. Едва ли ще намериш къде е пробива, обикновено е на недостъпно място. Може да сипеш малко боза в радиатора (ако имаш капачка на самия радиатор най-добре) или брашно с вода с подобен вискозитет. Важно е след като се добереш до сервиз и си свършил работата си да измиеш охладителната система, защото има опасност да запушиш двигателя.
Каквато и да е повредата -. ако спрете на магистрала , аварийния триъгълник поставете дооооста по_ далеч от тоя на снимката....... Ще си спестите безвременно попадане в статистиката на КАТ ! ! ! Да пази Господ ! :-(. :-(
Най-честите повреди са причинени от отвратителните пътища. А пътищата са такива защото ни управлява шайка от крадливи *** мафиоти.
Е по голема простотия не бех чел до сега,ще залепиш радиатор с епоксидна смолаКЪДЕ НА МАГИСТРАЛАТА СЕ ПРОДАВА ТУЙ НИЕЩО.
Тая на фотото ше се чуди защо пара и замъглява предното стъкло. Чак тогава може да спре. А тогава вечее късно. Изкривила е главата издуала е гарнитурата и я чака скъп ремонт. На таблото има стрелки и лампи които предупреждават преди температурата на надмине точката на кипене, ама затова от време навреме уредите по таблото се гледат за да няма изненадани.
радиаторът ми протекъл.Добре че,прочитайки тази статия,обърнах внимание,че ми трябва маркуч.Носих си и кофпомпа с 20л.вода,че иначе къде да говключа маркуча(от там,където всички първосигнално казват да си го завреш,няма да потече вода).Измих радиатора,изчаках да изстине и изсъхне,намазахдебело с епокси смолата,изчаках да се втвърди,допълних с антифриз и след4 часа успях да тръгна.Добре,че четем статии за техническа самодейност.Най-добре обаче е да си носим резервен двигател-сменяш и караш.
Много ми хареса думата преливник, чво списвача на статийката е прегрял и преливника му е малък. Казва се разширителен съд.
Ако не можете сами да отстраните повредата или не искате да си цапате ръцете карате жена си или дъщеря си да се поразголи като на снимката а вие се скривате в храстите и чакате докато някой будата ви оправи колата.
До Анонимен2ГО не покрива разходи за пътна помощ. ГО е... ГО. Просто си плащаш, за да не те глобяват. Ако имаш някакви проблеми, трябва да извадиш от 9 кладенеца вода, че нещо да ти покрие ГО. И ако това се случи, ако имаш разход 100 лв. те ще ти признаят 5 лв. Тогава те ще ти извадят от 99 кладенеца вода, само и само да не ти платят нищо. И така, ГО е държавен рекет.
Най-честата лятна повреда по колата е когато слънцето напече кратуната на водача и той започне да шофира като пълен ***, вместо като полyидиoт.
Кво ше отстранявам. Звъня на телефона идват и го оправят, плащам си. Ръцете си не цапам! Купувам кола според бюджета, не карам баварец на кредит само за да се доказвам.
Най-честите летни повреди на колата и как да ги отстраним на път