Тунел под петрохан ЩЕ ИМА , ........прес 18-тия ми мандат и ще струва 12 трилйона , проекта е възложен на фирма ТРЕЙС .
До 14Значи знаеш как да си напълниш ушите с барут, и да забравиш за тунелите.И не сравнявай тунелите във Витиня с тунел през Петрохан, че е смешно!
До MaйMyнaтaДа кажем, че навремето съм завършил успешно нещо като разширен курс по военно-инженерна подготовка в специализирано военно-учебно заведение. Т.е. и двете!
До MaйMyнaтaВъобще не разбираш за какво става въпрос. Тунелът (ще) свързва Западна Европа с пристанище Солун. Ако не теб не ти трябва, на България е изключително нужен! Това е транзитен транспортен коридор, който би трябвало да бъде реализиран именно чрез тунела, а не през "Витиня", където от край време е транспортен хаос, особено през зимата. Какви бежанци, какви 5 лева?! Като се минира границата с противопехотни мини (като беше до преди 30 години), никой няма да може да я премине извън ГКПП.
Много са силни да режат безспирно гората, ама не могат да изчистят стари дървета в един проход и то преди сезона.
Добре че един път на пет години има наводнения и снеговалеж , за да изчистят коритата на реките и да съберат падналите дървета, щот ако чакаш на АПИ....
До ТрудовакъАз също съм минавал преди години Петрохан хиляди пъти ( от Лом съм ) . Никога не е имало паднали дървета , даже беше най-добре почиствания проход в България !
Не проходът, а липсата на на железопътен и шосеен тунел под него е огромният проблем. "Дунав-мост 2" е път от нищото и към нищото без тунела под Петрохан, който никое правителство за последните 30 години не пожела да построи! Всичкият трафик се изсипва на "Витиня" и става страшно. Достроиха АМ "Тракия" заради удобството на турските гастарбайтери, а стратегическият, жизненоважен за целия Северозапад, а и за цяла България тунел под Петрохан все още го няма. Същото важи и за тунела под Шипка....
Падат дървета, защото гората се изсича безумно и дивашки. Допреди 20-25 години такова нещо нямаше. Познавам човек, който пътува по този път редовно от средата на 60 - те години, дървета НИКОГА не са падали, дори по - големи камъни рядко са се сривали, защото имаше гъста гора над пътя, която сега е изсечена. Язовир "Среченска Бара", който е стратегически за Монтана и Враца (заради питейната вода) все по-бързо се пълни с тиня, вследствие хищническото изтребление на гората, която задържа почвата.
„Петрохан“ затворен за движение и в двете посоки