Когато видя в планината тролей, елате и ми се обадете. Искате да ми кажете, че ще измислите тролей, който е ефективен колкото дизела, не се влияе от студа. И можеш да го заредиш на 1700м? Може, ама ако американците отворят разработките на Тесла. Само тогава. Дотогава, ДВГ и довиждане. Електричките са една мода, която ще си замине рано или късно.
Ало морските, много ви е стара информацията.Корабите отдавна са оборудвани с филтри за изгорелите газове, т.н. скръбъри.Регулацията е от миналата година.
До 56:Да, главните корабни двигатели са много по-мощни от 28хил к.с.И са по един - двутактов бавнооборотен дизел, с диаметър на буталото над 90см и ход над 3м .Двигателите на Man B&W и Wartsila достигат 80-100хиляди к.с. Няма двигател с по-висока ефективност от съвременния дизел - над 50%. И да, въпреки всичко при такива мощности разходът на гориво е значителен. При големите двигатели е няколко тона за 1 час - толкова, колкото изразходва вашият дизелов автомобил за 1г при пробег 15-20хил км7
Ще ви обърна внимание на нещо интересно. Доказано е, че огромен процент от замърсяването след отработване на дизелово гориво, идва от огромните кораби - контейнеровози, танкери, круизи. Един подобен дизелов двигател има около 28 000+ конски сили, а тези кораби имат по няколко. Все още не е измислен по-ефективен корабен двигател с огромен въртящ момент за пропелерите. Но видиш ли, тръгнаха да спасяват света от колите на дизел, докато тези кораби порят моретата и замърсяват поголовно.
Глупости на таркалета,поредната платена статия от празнодумци,ако няма дизелови двигатели ,кой ще ви достави хляба в магазина,дрехите в гардероба, компютъра или телефона от който четете тази *** статия,нали се транспортират 90%от стоките и услугите с кораби , камиони и бусове чиито двигатели са дизелови с какво ще ги заменят с вятърни мелници ли или с платна корабите пак ще бъдат.Хайде по-сериозн.
супер:), една добра новина, бг селякът няма да може повече да купува втора употреба стари пушещи ***.
Дрън-дрън, та пляс! - Българска народна поговорка!Никакъв край не идва на нищо!И затова си има обективна причина - цените на акумулаторните батерии все още са съизмерими с ракетите за космическите кораби!Майкъл Крайтън беше казал, че парни локомотиви се използват и до днес. Но причината да бъдат заменени с дизел-електрически е не някаква си бюрократична, административна, политическа заповед, а просто научния факт, че въглищата стават неефективни и трудоемки в сравнение с нефта и тока!
Не разбраха че това с електричките е голяма измама.Като измислят батерия дето издържа 15 20 години може.Ако развиваха водорода като гориво трябваше да е масово вече.Водорода на земята не може да го изгорим за хиляди години.Да не напомням и за българина дето беше запалил водата и направи демонстрация как лада подкара на вода.
Литиево-йонни батерии са произвеждат от кобалт, а кобалт има само в ДР Конго, а там пък има конфликти и канибали с калашници. Отделен въпрос е, че използваните батерии не могат да се рециклират и също ще замърсяват природата. Трябва да се мисли нещо друго, тези планове не стават.
Ако говорим за България, тази статия трябва да се публикува тук след 12-13 години! До тогава дизела продължава с пълна пара
Бе то и края на Слънцето идва неминуемо, ама не се знае кога. Та и така с дизелите. ТИР-овете и те ли през 200 километра ще спират да зареждат ток?
Пълни глупости са това, за смъртта на дизела. Всички мои познати и аз минахме на автомобили с дизелово гориво.За електричките още ни е рано.След 10 години може, но до тогава ще си перкаме на нафта.Не знам кой ги пише тези платени реклами, но няма нищо вярно във тях.
.....и хората на запад продължават да си карат дизеловите и без много да им пука от разни ограничения! Електрички,зелена енергия,глобално затопляне,корона вируси пандемия,носене на маски....и т.н.т...Всичко това са временни директиви,временно налагани от богатите джендърски,соросоидно корпорации!
Смъртта на дизела идва, какво следва?