37

Анонимен

преди 3 години

През янури не си сменихколата с нова и ето, продажбите на нови коли спаднаха с 24,1 процента.

36

хаха

преди 3 години

но за сметка на това на апартаментите се е вдигнала с 48% ако четем платените статии на брокерчетата

35

хаха

преди 3 години

но за сметка на това на апартаментите се е вдигнала с 48% ако четем платените статии на брокерчетата

34

ХХI век

преди 3 години

Няма продажби, защото Ганчу е ЕКО, купува електрички, нови, модерни с качествени китайски батерии, еффтиниии, ефффтини. Няма сини зони, няма да купува акОмолатУр, няма части

33

Бръм

преди 3 години

Каското на нова кола е над 1 000 лв., ако ще да е Дачия. България не е страна, в която не се краде на поразия, така че е задължително да се направи. Каско на кола над 15 години няма смисъл да се прави. За новите коли отделно те карат да си плащаш смяна на масло за по 300 до 500 лв, което иначе ти струва 50-60 лв.Средният разход за поправки на Рено от 1998 г., което купих 11 годишно и изхърлих 10 години по-късно не бяха над 300 - 400 лв. Ситроенът на баща ми от 1995 - 150 лв. годишно за поправк

32

До 31

преди 3 години

Да, така е. Румънска Дачия Дъстър Комфорт. 50% платено в брой. Избрах това пред алтернативата да дам 14000лв. за *** докаран от Италия. Срещу 13500лв. си карам нова кола бензин-газ, и си я изплащам по малко.

31

Анонимен

преди 3 години

Ти за 270лв на месец каква кола си си позволил? То за три години няма и 9000лв! Дори и с 35% самоучастие и 10% последна вноска си единствено в шоурума на румънците!

30

До 28

преди 3 години

Покупка на нова кола е доказана Финансова глупост? Имам приятел, който дава по 300лева на месец за цигари и уиски. Аз давам по 270лв. лизинг за нова кола. След 3 години аз все пак ще имам 3годишна кола, моя вече, а той - празни шишета. Но свят голям...

29

2021 година е!

преди 3 години

Защо не си купуваме перални или хладилници втора употреба?Защото не са скъпи и можем да си ги позволим.И те губят стойността си бързо. С две думи,който няма пари за нова кола е супер доволен от 15 годишна морга,която не отговаря на съвременните стандарти за сигурност и екология. В нормалният свят тези издъхнали машини се бракуват.

28

Нормално

преди 3 години

В България се продават основно служебни нови коли.Нормално е в криза фирмите да не купуват.А частни лица почти не купуват, е има единични ***.оти,но то тях ги има навсякъде. Лично аз карам кола на 15 години и нямам намерение да наливам пари в нова Пластмаса! Всеки, който се занимава с коли знае за какви бараки става въпрос.Няма нищо общо между Ауди 80 и Ауди А4 например. И като разходи и като издържливост. Въобще покупката на фабрично нова кола е доказана Финансова глупост.

27

Запро

преди 3 години

Хич не ме дреме ,аз карам алди а3 98г на 190 хил. Реални , много съм доволен,алди е колата

26

Анонимен

преди 3 години

Нищо, важното е че пазара на недвижими имоти най вече многостайни за стотици хиляди гърми яко нагоре.... според гладните брокери няма финансова криза.

25

Горд

преди 3 години

А пък нашият президент има дрон , нъъъъъ !!! Нищо, че е Фигурант ! И нищо , че е морално разложен въздух под налягане !

24

Пенсионер

преди 3 години

Горките богаташи ! Такива загуби инкасират от тази зараза ! И сега как ние, пенсионерите , ще спим , когато знаем какви терзания тревожат богаташите на България !!!??? Направо сме съкрушени ! Всичките 500 000 пенсионери, под прага на бедността в България .

23

Анонимен

преди 3 години

Който, както иска да си харчи парите. Ако си си надвил на масрафа и покупната цена и всички останали раходи и ремонти по автомобила не те вкарват в нервен срив със сълзи на очи с две ръце съм и Ферари да имаш. Но да трябва да отиват повечето пари за една купчина ламарини - еми не мерси! В живот има много по-стойностни неща в които да влагаш време, средства и нерви от един автомобил.

22

До: 19 Цената батко,

преди 3 години

Защото сме много малък пазар и няма да им излезне сметката да си избиват инвестициите и в същото време да печелят...

21

Нова кола?!

преди 3 години

Почти се бях навил за нова колица, викам си- плащаш си 5 г. и не я мислиш, да ама не! Служебната ми кола (среден клас) на 3 месеца (2500 км) хвърли 2 предни амортисьора. Карам я в сервиза и за маааалко да успеят да ме убедят,че това е неправилна експлоатация и трябва да си платя 1200 лв за нови :/Като вдигнах децибела и се оказаха двфектни и ги смениха гаранционно. Поинтересувах се и се оказа че гаранционните условия на повечето марки в БГ са "невероятни".

20

Анонимен

преди 3 години

При нас, всички производители отговориха на намалялото търсене с високи цени :) Само проверете цените на произволни модели отпреди 2-3 години - поне с 20% са нагоре.

19

Цената батко, цената

преди 3 години

Ако някой ми обясни защо един и същ автомобил е с повече от 15% разлика в 3 различни държави в Ес, като разбира се тук е най-скъп, щото сме богати, ще е супер. Да не говорим, че и на пазара за стари автомобили цените са се качили с повече от 20%. По случайност следя една кола от 3 години насам. Преди 3г. Струваше 18к лв, сега започва от 22к. Да не сме заминали без да разберем ?!

18

ГосТ

преди 3 години

Въпросът е какво се случва с лукс сегмента. В банановите републики винаги се продават луксозни автомобили повече отколкото е нормално.