До 63 "Ако им я напишат с картинки (гифове) и след това им я прочетат на глас..." Трагедията е, че им дават и такива задачи, само и само да ги улеснят максимално и случайно да не ги затормозят нещо, както е по европейски... И естествено това само ги кара да затъпеят. Европейските стандарти за образование скапаха това, което преди имахме!
Как да решат задачата децата, като не могат да четат на кирилица, а само на маймуница. Ако им я напишат с картинки (гифове) и след това им я прочетат на глас, може и да я решат.
И днес в някои скандинавски страни, ако децата пушат край оградата, не ги наказват, а викат родителите след работно време да съберат фасовете на отрочетата си. Кеф, Кольо, кеф!
Нас в училище ни хвърляха по един бой и викаха родителите в даскалото, след което пращаха писма до шефа и профсъюза на родителя, че детето им се излага))))). Но не препоръчвам това нарушение на правата на детето.
Дечицата нямат навици за учене, защото ги интересуват само телефоните и как да станат влогъри, блогъри и пр. За там се иска вопиюща неграмотност, умения за селфита, родителски пари за пътешествия, фръцкане и нищо друго.
*** Христова-поредната простотия.уморени,ало това е МАТЕМАТИКА,точна наука не философия,Нелче отказвай журналистиката,сериозно...
Пролемът се нарича МОН и шайката "експерти" там, които цвъкат такива учебни програми, че ум да ти зайде. Ще дам само един пример: елементи от теория на вероятностите се учи вече (наред с куп други неща) по математика в 6 клас. Ние навремето в математическа гимназия (!) ги учихме в 8 клас, и то в по-малък обем.Останалите предмети няма и да започвам да коментирам.Направете си изводите сами
Децата изобщо не се мъчат да научат каквото и да било. За това е виновна единствено ситуацията в страната - криворазбраната демокрация.
Има нещо особено странно - значи преди първи клас, трябва да могат да пишат цифри и букви, след това уж участ страшно много, но всъщност нищо не учат. И накрая не знаят основни неща, като "пожарникар" или таблицата за умножение. Мисля, че самият материал трябва да се преосмисли, кое е важно, и кое не е. Математиката е важна. придобиването на необходимия речников запас на български също. Както и елементарни познания за околния свят, в името на безопасността. Останалото може да се остави за после.
Ееех Витанов, каква мъка , а? Да бъдеш всеки ден в светлината на прожекторите, "в окопите", както сам се изрази, да облъчваш целия народ с блудкави протяжни есета на тема ковид и сега, какво? Пак се връщаме към математиката на разни сополиви дечица? Е, как да не му е мъчно човек като теб, че ковида си отива? Ама някои от дружките ти се пласираха навреме - ето Кантарджиев стана ТВ шоумен и консултант по нещо си на Фандъкова, т.е. суче от още 2 места. Ти не можа ли някъде да се пробуташ бе?
До Анонимен под номер 47 - не по "племенника",че той и английски и компютърни технологии не знае!!!"Обобщенията" никога не са правилни....Сред днешното младо поколение има изключително умни и талантливи деца ,които имат много по - богат кръгозор на мислене ,отколкото предходните поколения ,защото информационният поток е разнообразен....и всяка "търсеща личност" има по- големи възможности за своето "обогатяване" - духовно и мисловно !
Крайно време е да се преосмислят програмите и да не отричаме тотално старите,а да вземем най -доброто от тях и го приложим при новите условия.
До Ужас е като цялоИ вие съдите за всички деца по вашата племенничка? Присмял се хърбел на щърбел е положението
Проф. Витанов за ниските оценки по математика: Децата са пренатоварени