Асфалта си фо туряйте на село, в Софето има жълти павета, за да има къде легебететата да си прават прайдчетата и да си укрсяват с медузи и али експрес арчици.
Израстнал съм на улица с павета, на 5 преки от жълтите, гледал съм едно време как се редяха, тия гранитените, по малките в полукръг, а големите на ред, един чичо си клякаше и с *** паве по паве, бавно ама не мърдаха, дали от по малкия трафик, дали от майсторлъка не знам
Обаче пък за да е чист въздуха в центъра не влизат стари коли, а че от две години лятото там е тапа заради ремонта няма ядове,, или пък загубите на водачите в гориво и време, никой не смята
Според най-старите софиянци, които вече са на привършване, първият тежък погром, нанесен на жълтите павета, е бил резултат от преминаването на съветските танкове през есента на 1944 г.-----И тоя тежък погром не е забелязан чак до ремонта от ГЕРБ? Тия стари софиянци са истински вълшебници!
Според най-старите софиянци, които вече са на привършване, първият тежък погром, нанесен на жълтите павета, е бил резултат от преминаването на съветските танкове през есента на 1944 г. Тази настилка не е била предвидена за такива тежки машини, а самите танкови колони е трябвало да преминат транзит през Северна България, вървейки на запад. Но Сталин имал други планове и не му пукало какво е обещал на другите "големи".
До Анонимен 159 - Не, бате. По времето на соца все още е имало живи от старите майстори от царско време. Реденето на тези плочки си има чалъм. Не помниш ли, че още при най-първото им пренареждане по времето на Фандъчка, по-стари софиянци веднага реагираха, че бхаратците редят емблематичните плочки по друг начин и хем не е красиво, хем е нестабилно.
Не се косете, толкова могат хората. Трейс са компания свързана с ..... така че няма нищо случайно. До като мургавели редят павета няма да стане. По-добре е да ударят един асвалт и да приключват с одисеята. Колкото и ремонти да правят няма да стане. Процесите са грешни.
А на мен ми е любопитно дали само заради крадене се разместват тези павета или найстина липсват познанията и кадрите как да се направят здраво. Защото руснаците например не могат да правят много от високотехнологичните изделия от края на СССР-ракети, самолети даже обикновенни CNC стругове. При американците е сходна ситуацията.
Добро средство за точене на пари. Комунистите как са ги нареждали- заатворници, арестанти, обикновени кибици. Няма далавера, а и не се разместват. Сега е по-добре. Хем има работа за фирмите, хем паричките като река текат... За паметника се вдигнахте да го събаряте, за паветат мълчите. Свикнали да рушат...
Васко Десето ще раздаде на софиянци очила за виртуална реалност. Там всичко ще е подредено и наредено. Реденето на павета е стара технология. Васко идва от компютъра.
До тези които дават съвети за асфалтиране: Всичко сме асфалтирали, за по-лесно и сега живеем в един огромен и грозен бункер. Между малките бункери, паркинги. А като асфалтират, нямали да се нагъне и напука след 6 месеца, ако пак се използва някоя вътрешна фирма за точене на средства?
Явно, че паветата там ще пропадат периодично- да спрат движението или да предвидят редовни ремонти на поддалите участъци.
А защо не направят бул. Цар Освободител пешеходна зона? Тогава със сигурност няма да има пропадане на павета. Хем ще се намали трафика значително, хем ще бъде по-чисто и приветливо пространство
До 148 защото медията Босфор ТВ в лицето на Хъкатамян е зает да целува на вожда си задните части и няма време да ходи да му снима постиженията. Репортера пудел е зает да лъска имиджа на бандита от Банкя и да се подлага в краката му, да маха с опашка и да се надява, че и на него ще му метнат кокалче.
Няма край: Жълтите павета пак пропаднаха, отново ремонт на ремонта