Полезни въглехидрати за изграждане на мускулна маса

Хапвайте боб
Обновена: 8 май 2019 19:05 | 8 май 2019 19:02, Михаела Лазарова
5
Полезни въглехидрати за изграждане на мускулна маса
Снимка: pexels

Правилно хранене, изграден тренировъчен план и достатъчно часове почивка за възстановяване на тялото. Това са три ключови елемента, които спомагат не само да бъдем в добра форма, но и да изградим мускулна маса. Започнахме с правилното хранене. Много хора правят основна грешка, когато искат да отслабнат – спират консумацията на въглехидрати. Те са необходими на тялото за енергия, за усвояване на белтъчините, но и за растежа на мускули.

Кои полезни въглехидрати да включите във вашата диета, вижте в следващите редове.

Киноа

Киноата е чудесна за вашия диетичен режим на хранене. Освен че засища и осигурява енергия, тя съдържа полезни протеини и фибри и има много нисък гликемичен индекс. Също така е с високо съдържание на желязо и има пълен аминокиселинен профил.

Кафяв ориз

Кафявият ориз е друг здравословен източник на въглехидрати, който помага за изграждането на мускулната маса. Консумацията му се препоръчва на диабетици, хора с инсулинова резистентност, високо кръвно, тъй като има добър профил на гликемичен индекс. Освен това кафявият ориз съдържа и калий, който спомага за елиминирането на излишните течности от организма. Консумацията му ни осигурява фибри, магнезий, витамини от група В.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
0
 
! Отговори
Той преди 1 месец
Пулни глупости.
3
0
 
1
 
! Отговори
запе к преди 1 месец
С нетърпение очаквам полезни съвети за здравословно изхождане.
2
1
 
2
 
! Отговори
Милен Илиев Минков преди 1 месец
Госпожо- Михаела Лазарова,....

Много- ви, обичам.....
1
0
 
10
 
! Отговори
АБВ преди 1 месец
Мише, остави мускулната маса, не е интересно. Кажи нещо за оргазмите!

Спонсорирани публикации