Как да отслабнем лесно и здравословно?

Откажете се от сладките напитки
11 май 2019 17:57, Михаела Лазарова
4
Как да отслабнем лесно и здравословно?
Снимка: istock

Пет килограма само за седмица! Колко пъти сте чували това гръмко обещание като заглавие на поредната „вълшебна“ диета, която ще ви направи да изглеждате като модел на Victoria's secret само за седмица. Диетите с бързи резултати често са вредни. Типичен пример за това, според диетолога и автор на книгата „All off! Keep it all off!“ Жаклин Ландън, е нисковъглехидратната диета. При нея резултатите идват бързо и доста по-лесно, тъй като няма мащабно ограничение на храни и намален прием на калории, а изключване само на въглехидратите.

Загубата на излишно тегло става лесно и бързо, но в момента, в който се върнете към консумацията на въглехидрати, ефектът на йо-йо ви връхлита. Освен това тя смята, че изключването на важни хранителни вещества от менюто има негативни дългосрочни ефекти върху здравето и обмена на вещества в организма.

Ако искате да ускорите загубата на тегло, Ландън препоръчва да се внимава с храната, която ядете, най-вече онази, която не е предназначена за вас – дояждането на остатъците от храна на децата, почерпки и междинни закуски в офиса и други подобни.

Ето кои са основните механизми, които според нея помагат за отслабване и задържане на теглото:

1. Яжте повече зеленчуци постоянно.

Не ги включвайте само в някои от храненията. Наблегнете на тях. Не се притеснявайте от това дали са сладки или солени. Фибрите, минералите и растителните протеини в тях ще ви помогнат да се детоксикирате и да свалите излишното тегло.

2. По-полезна закуска.

Закуската е важно хранене за деня. Тя трябва да съдържа здравословна комбинация от протеини, мазнини и въглехидрати, както и много фибри.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


4
Още по темата: диетаотслабванехрани
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
За да отслабнете без обратен ефект, е полезна да седите по-малко. Не защото от седене не се усвоявали достатъчно калории, а защото при прегъване напред се влияе отрицателно на функцията на червата, включително на дебелото, и организмът не се пречиства ефективно. Полезно е да се стои в пози, които извиват тялото назад. С което се активизира дейността на червата, а също се подобрява положението на костите в кръста и малкия таз. Помага и за нерви. Там е и енергийният център на агресията.
2
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
1кг мазно са си 7000 калории. Ако дневно сте в дефицит от 500(което е много, ама много грубо за обикновен човек, който не е свикнал със спорт и гладуване) за 14 дена изгаряте 1кг мазнина. Тоест 2кг на месец. Всичко над това най-вероятно е че сте загубили вода в организма или сте поставили рекорд в тоалетната. Сваляне с темп от 500 минус на ден ви гарантира и загуба на мускулна маса, липса на тонус и вероятна депресия.

Наука, трудно ще я оспориш - експериментално доказано.
1
4
 
4
 
! Отговори
Минус 2-3кг. преди 1 месец
Ако искате да свалите няколко килограма моментално, посетете заведение с мексиканска храна и си поръчайте нещо много люто.
Преди това обаче е необходимо да резервирате една от тоалетните поне за няколко часа.