Защо, дори с ходене, отслабвате трудно?

Нужно е да ходите между 30 и 60 минути всеки ден, за да ускорите метаболизма си
27 сеп 2020 19:41, Михаела Лазарова
21
Защо, дори с ходене, отслабвате трудно?
Снимка: pixabay

Ходенето, като най-естественото движение на тялото, е и най-добрата, здравословна и безопасна тренировка, с която да отслабнете. Понякога обаче резултати не се наблюдават въпреки усилията. Колкото и да вървите всеки ден, не отслабвате. Защо?

Проста математика

Нито движението само по себе си, нито диетата, от друга страна, са достатъчни, за да се отървете от излишното тегло. Ако се храните с повече калории няма да отслабнете въпреки ходенето пеша. Необходимо е да изразходвате повече калории, отколкото приемате. Няма как да избягате от тази проста математика. Разходът трябва да надвишава приема, за да има успех в редукцията на мастна тъкан. Нужно е да ходите между 30 и 60 минути всеки ден, за да ускорите метаболизма си, като същевременно внимавате калорийният ви прием да не надвишава 2000 калории.

Колко калории изгаряте при ходене?

Това зависи до голяма степен от това колко тежите. Колкото по-малко тежите, толкова по-малко калории ще изразходвате, за да движите тялото си при ходене пеша. Средно при ходене се изгарят между 55 и 140 калории за 1 час в зависимост от индивидуалното тегло. Скоростта на ходене и техниката, която използвате са на второстепенно място. Най-голямо значение оказва собственото ви тегло или теглото, което носите със себе си.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


21
Още по темата: спорткалорииходене
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
1
 
1
 
! Отговори
Щерю преди 1 месец
Защото липсва мечката отзаде...
13
0
 
0
 
! Отговори
трудно ще е преди 1 месец
Амииии............ако похапваш докато ходиш.
12
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Спираме "местните"?
И да ядем само вносни, а?
11
0
 
0
 
! Отговори
пепи преди 1 месец
Щото яденето е повече.
10
8
 
3
 
! Отговори
Cd преди 1 месец
Спирате тестените, местните и сладките работи и сте в бизнеса. Не са нужни диети или фитнес.
9
4
 
2
 
! Отговори
Българин преди 1 месец
Нещата са прости - яжте хубава храна (без сол, пресни ядки, плодове и зеленчуци, да не е пържено) и се движете по малко. Това е.
8
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До 6 С тези млечните, дето сте ги заръфали, по-добре си останете дебел. Млечните са по гадни и от въглехидратите!
7
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Мбого просто, защото адетв като прасета! Друга причина няма!
6
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Намаляш въглехидрата в последните няколко часа преди лягане. Добавяш малко кардио точно преди лягане(40-60 минути). Ако ще пазиш мускулатура - яко протеин(4гр за кг лично тегло на ден). Мазно само преди тежки физически натоварвания. Захар на нула.

Само дето като видя извара 1 кило и ми се приревава. Трудно се яде. Всеки ден. Но тоя релеф си заслужава жертвата.
5
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Единственият начин да спрете да пълнеете е да намалите храненето. Всичко друго е бутафория.
4
0
 
7
 
! Отговори
Децата на Африка преди 1 месец
Най- добре да спрете въобще да ядете - така няма как да качите килограми
3
1
 
7
 
! Отговори
Голяма нужда преди 1 месец
Ходете по интензивно.
2
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
единственият начин да се отслабне е да намалите постепено яденето наполовина от това което сте яли досега. Няма да умрете напротив организмът ви ще се възроди след време ще се почувствате пълни с енергия и ще се учдвате защо преди това сте се тъпчели като за последно .А ходенето и бягането са албализми пише ви човек които цял живот спортува дълго бягане
1
3
 
5
 
! Отговори
Ямболски цървул преди 1 месец
Минимум 4 км. Всеки ден със средно темпо.Дават резултат.