Унгарският авиопревозвач Malev пред фалит

От тази сутрин компанията не извършва никакви полети
Обновена: 3 фев 2012 15:02 | 3 фев 2012 10:23, Елка Василева
46
Унгарският авиопревозвач Malev пред фалит
Снимка: Reuters

Унгарският авиопревозвач Malev спря полетите си тази сутрин, помествайки тази информация на уебсайта си, след като преди това правителството издаде нареждане за защита от кредитори заради непосредствена опасност от фалит на държавната авиокомпания, предаде ДПА.

"От 3 февруари 6 часа местно време, след 66 години работа на авиокомпанията, вече никакви самолети на Malev няма да летят", посочва главният изпълнителен директор Лорант Лимбургер в съобщението.

Malev е изправена пред все по-голяма опасност от неплатежоспособност след информациите, че се намира на ръба на фалита, пише Лимбургер, като допълва, че доставчиците са поискали авансово плащане "от днес за утре", поставяйки компанията в невъзможно положение.

Malev е изправена пред финансови затруднения от години. В началото на 2012 г. Европейската комисия нареди Унгария да си върне милиони евро държавна помощ за авиокомпанията, тъй като тя е била отпусната в разрез с правилата за конкуренцията в ЕС. След това решение Будапеща спря всякакви финансови помощи за Malev, посочва БТА.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


46
Още по темата: Malev
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
1
 
5
 
! Отговори
Do 4 преди 12 години
В Унгария много десните са на власт, така че извинение от типа левите,комунизма, фашизма, монархията - не вървят! Жалко за компанията, но дано Уиз Аир (също Унгарска) има вземе поне Софиѝския полет.
16
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Малев фалира - така е при демокрацията ...
15
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
17, Vueling официално опровергаха интереса към Малев..
14
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Един от най- вероятните купувачи на Malev е испанската лоу-кост компания Vueling, което много не се нрави на унгарците. Испанците обаче обещават да създадат първата лоу-кост компания, която да изгради мрежа и методи, с които да се предлагат полети с прикачване. Интересно е дали това ще се реализира и ако да какъв ще е ефекта. А и колко ще е лоу-кост, защото в последно време цените им са почти колкото на класическите авиокомпании, само EasyJet са изключение.
13
5
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Последните 10 години на унгарските данъкоплатци им струва над 300 милиона евро изкуственото поддържане на националната авиокомпания!За разлика от Малев съществуването на България ер не струва нито лев на българската държава, а напротив държавата получава осигуровки и данъци.
12
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Който се заяжда със ЕС го фалират, който е със ЕС също го фалират ама по, по-хитър начин като го изцеждат бавно през всички сектори.
11
1
 
20
 
! Отговори
травиално преди 12 години
Подготвени са за приватизация - като ги вземе "който трябва" за 1 евро и изведнъж всичко ще се оправи и ще се появи Малев Еър. И всичко това е законно /!!!/ , най-много някой да си признае че не е морално и толкоз. А после още един милиардер в списъците за такива.
10
1
 
28
 
! Отговори
mr_cec преди 12 години
По отношение на Malev - жалко за фалит на каквато и да е фирма особено с такъв опит......За Полша - бил съм в Полша и работя с полски фирми, наистина много може да се научи от тях. Мога да им завиждам "благородно". Те са много сплотени и работлив народ са дълбоко вярващи хоря (което много е допринесло за тяхната ситуация в момента).Имат много производство (не ишлеме и молове) и изнасят за цяла EU + света. Също са най-големият производител на плодове/зеленчуци в EU.
9
14
 
6
 
! Отговори
Ам ам преди 12 години
нормално е да фалират - цените на билетите им са фантастично скъпи.
8
5
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
За Полша се говори в бъдеще време - за след 20 г.И разбира се може да не задмине Германия, но ще е сред лидерите.А това за държава излязла от 50 годишно комунистическо робство ще е голям успех.
7
2
 
23
 
! Отговори
Запознат преди 12 години
Много жалко! Морските ни летища разчитаха много на тази редовна линия през зимата и сега ще им останат едва няколко линии за зимния сезон. Това е една крачка назад за летищата Варна и Бургас в развитието им от основно чартърни летища към целогодишни.
6
3
 
16
 
! Отговори
Берлинер преди 12 години
В Полша са най-добре (бъдещият икономически лидер на Европа)--Нещо си се увлякъл. БВП на Полша е 12300 длр. на глава при 38 млн. населения, срещу 44555 длр. на глава на Германия и 82 млн. население.Разликата е гигантска.
5
2
 
10
 
! Отговори
mafia преди 12 години
a predi da stane bulgaria air kak se kazva6e?
4
11
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Авиокомпния Bulgaria Air Българският национален авио превозвач, не Балкан.
3
11
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Не знам какво да кажа.В Полша са най-добре (бъдещият икономически лидер на Европа), но Полша май единствена си забрани ком. партията.А в Унгария левите даже май са на власт.
2
3
 
39
 
! Отговори
Гад Заеби преди 12 години
Костов го направи с Балкан, може и с Малев!
1
3
 
44
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
И тях ли някой евреин ги е купил?