Прогноза: Tesla е в криза, фалира до 2 години

Бивш вицепрезидент на GM е категоричен, че компанията умира
22 ное 2017 18:44,
61
Прогноза: Tesla е в криза, фалира до 2 години
Снимка: Tesla

Бившият вицепрезидент на General Motors – Боб Лутц, се превърна в основен критик на Tesla Motors през последните месеци. Този път легендата на американското автомобилостроене стигна още по-далеч, като обяви, че производителят на електромобили ще фалира най-късно до 2 години.

В интервю за телевизионния канал CNBC Лутц бе категоричен, че Tesla няма тайна рецепта за измъкване от тежото положение, в което се намира. Според него, представянето на камиона Semi и новия Rodster представлява "отчаян опит да се привлекат допълнителни финансови ресурси".

"Компанията бързо изгаря натрупания капитал и няма шанс да оцелее след 2019 г. Проблемите са много – проблеми с производството на Model 3, намаляване на продажбите на Model S и Model X, както и натрупаните рекордни загуби за третото тримесечие на 2017 г. Всичко това води само към едно – фалит", смята Лутц.

В същото време Tesla Model S стана най-популярният електромобил на пазара в САЩ за първите 10 месеца на 2017 г. От него са продадени 20 750 бройки, което е с 13% повече от същия период на 2016 г. Продажбите на Model X са 16 140 бройки, като общият дял на моделите на Tesla на пазара на "зелени" автомобили е 23%.

Най-популярният електромобил на GM - Chevrolet Bolt EV, за същия период е записал 17 083 продажби. Само през октомври обаче неговите продажби са повече от 2 пъти по-големи от тези на Model S – 2718 срещу 1120.

Повече подобни новини четете в Automedia.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
52
0
 
0
 
! Отговори
Димо преди 6 години
Забрави Интел и Боинг:)
51
0
 
6
 
! Отговори
Все ще караме нещо преди 6 години
Като фалира Тесла - ще дойде Брадва, след нея Трион, Резачка, Банциг...
50
0
 
2
 
! Отговори
Пепо преди 6 години
Поредния голям балон е на път да се спука,както и много други преди него.Някой да може да каже кои америк.автомобили,мотори или камиони са на световно ниво???Генерал моторс бяха добри,когато беше плана Маршал,след това са пълен провал.Защо е било така,и после се провалили-отговорете си сами...
49
0
 
1
 
! Отговори
Дежа Вю преди 6 години
Дженерал Моторс напомня на една огромна държава която от 3 години ежедневно тръби че съседна на нея държава е фалирала или всеки момент ще фалира. В крайна сметка уж фалиралата държава има по-голям икономически ръст от огромната държава за 2017.
48
2
 
1
 
! Отговори
бройката преди 6 години
Че колко са 50000 коли и откъде ще ги купи толкова много?тесла и ГМ заедно са успели да произведат всичко на всичко 40000 за целия свят, той щял да купи 50000.
47
10
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Фирмите създадени от ЦРУ - Google , Aple , Microsoft , Facebook , Tesla не фалират .. Федералния резерв винаги може да напечати пари и да им налее..
46
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Американския електрокар със сръбско име е време да остане в историята като най шикозния пластмасов варел на колела.А ако го произвеждат ония от анадола хаир да им е за пясъците в диарбекир.
45
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Все едно да сравняваш продажбите на нисан микра и ферари калифорния. Продали 2 пъти повече малки каручки от Модел Х хахахахаха. Тея от ГМ са жалка умираща компания.
44
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да да те иGoogle щяха да фалират началото на милениума , но Уви. Днес са номер 1 и диктуват правилата. Това е. Като фалира Мъск ми се обадете :))
43
0
 
4
 
! Отговори
ПорЦелан преди 6 години
Всички ги прецака ниската цена на нефта. Алтернативните източници на нефт. Алтернативните горива. Путин. Обаче най-много се прецакаха тия с Брауновият газ, Горивни клетки и пр. Сега *** рани, някои се маскираха като системи за почистване на двигателя с водород от фаровете за мъгла до парктроника и само чакат да се качи цената на горивото за да почнат да монтират магически системи с 60% икономия. За всяко нещо си иска да му дойде времето, включително и на Тесла.
42
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
То си беше ясно. От където мине бившата на Джони трева не никне. Скоро и Спейс екс ще фалира
41
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Не можеш да наречеш проблема с токогенерация 20 пъти колкото сегашната моментен проблем. За това се изискват няколко десетилетия целенасочени инвестиции в най - добрия случай. Не можеш и да наречеш моментен проблема с електропреносните системи, които трябва да бъдат 20 пъти колкото сегашните. За оправяне на това си трябват поне 30 - 40 години. Тоест, цялата сегашна жилищна инфраструктура трябва да бъде подменена изцяло. Това в обозримо бъдеще няма да стане.
40
2
 
5
 
! Отговори
акуд до 32 преди 6 години
ще конкретизирам, излизат много сведения за различни технологии и една от най известните е тази за водорода във водата, Не един Българин е запалил водата...
39
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Въпроса е обсъждан многократно. Нещата опират единствено до диверсификация на енергоизточниците за транспорта, понеже освен въглеводородите няма друг метод да се осигури достатъчно енергия за него. При всяко положение акумулаторните методи не са опция в реалния свят. По скоро нещо, което произвежда/трансформира енергията в самия автомобил, нещо като водородни клетки или двигател с вътрешно горене.
38
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тая прогноза няма да се изпълни . Мога да заложа. Те първа света, ще стават електрически, а водещите фирми винаги са в най-добра позиция. Проблемите са моментни и ще ги преодолеят, каКто са го правили много големи брандове. Атакааа от конкурентите нищо ппвече.
37
1
 
9
 
! Отговори
Край преди 6 години
Теслата се ориентира към тритонни шлепове - били коли - даже и ел. камион щели да правят. Ми що не направи ел караб. или ел. самолет. Не е че не може - на калкулатора не излизат нещата. Най-леко ще се диша в град с трамвай, метро, тролей и ел. коли, а на изхода на града паркинги с коли с ДВГ. Реално излизаш от града 10-20 пъти в годината по-изгодно е да наемеш Х5 и да идеш на море отколкото да ти дреме в гаража.
36
2
 
6
 
! Отговори
Румен преди 6 години
В България,ако има компания,която да е с 700 милиона загуба на година...колко хора биха си купили кола от нея?
35
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Колкото са веганите, толкова и педаломобилите. Тия щуротии ще са поредния въздух под налягане, колкото да преперат и после пак старата песен на нов глас. Нефт има много, повече от питейаната вода.
34
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Явно не е решението с литиево йонните батерии в момента. Въпреки че имат най голям капацитет спрямо теглото, литият си остава рядък метал. Докато не се открие нов вид акумулатор, електромобилите ще бъдат като бели врани. Кофти, ама факт.
33
6
 
1
 
! Отговори
напред преди 6 години
електротоковите коли не се зареждат

Спонсорирани публикации