"Адреналинът често си казва думата, но в момента тече и антиселфи движение, което протестира срещу селфитуристите, които пречат на останалите", каза в "Денят ON AIR" журналистът Магдалена Гигова.
Тя припомни и една от новите поговорки, която гласи, че ако не си си качил снимката в социалните мрежи, събитието не се е състояло.
"Селфитата вече се ползват и за благотворителна кампании, така например бяха събрани около 8 млн. пунда за децата в Сирия. Може да се генерира и за добро дело селфито", допълни Гигова.
По думите ѝ анонимността на интернет е изключително привлекателна.
Пред Bulgaria ON AIR PR експертът Александър Христов посочи, че селфитата са начин за привличане на внимание.
"Това е желанието да живееш в интернет и да се правиш на много готин", заяви той.
Според него все повече компании ползват селфитата за проучване и популяризиране на някои свои продукти.
"Живеем в интернет, защото там е информацията. Традиционните медии са по-обективни, а социалните мрежи дават възможност да четеш каквото искаш", обясни Христов.
По думите му интернет ни е отнел дълбочината на общуването.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase