Работа вкъщи, застояване... Как да започнете тренировки?

Правете по една разходка всеки ден, съветват специалисти
23 яну 2021 10:32, Дарена Найденова
3
Работа вкъщи, застояване... Как да започнете тренировки?
IStockphoto

Независимо дали става дума за борба със стреса от работа или безпокойство заради пандемията, упражненията постоянно се предлагат като мощен механизъм за справяне с психичните проблеми. Но ако досега не сте имали навика да тренирате по график, стартирането на тренировъчна рутина може да е по-трудно от очакваното.

 
Много е лесно да се пренавиете и да искате да постигнете целта си възможно най-бързо. Фитнес треньорите обаче казват, че най-важното нещо, което трябва да направите, за да влезете във форма, е да правите малки стъпки. „Методът всичко или нищо няма да ви помогне“, казва треньорът Силвия Насър пред InStyle. Тя съветва да започнете бавно и с основни упражнения.
 
Не е добре да насилвате тялото си да прави упражнения, за които все още не е готово. Това може да предизвика контузии, които да ви възпрепятстват от по-нататъшни тренировки. Вместо това, увеличавайте натоварването постепенно, когато усетите, че сте готови за по-тежки и по-интензивни упражнения.
 
Ето какво предлагат фитнес треньорите на начинаещите във фитнеса: 

1. Изяснете целите си
 
Преди да започнете с физическото натоварване, е добре да се уверите, че сте наясно с вашата тренировка и какво искате да постигнете. Искате да отслабнете, да се стегнете, да участвате в маратон или просто да живеете по-здравословно? Отговаряйки си на тези въпроси, можете най-добре да решите какъв вид упражнение да правите и колко често да го правите.
 
За да си помогнете в началото и да увеличите мотивацията си, опитайте се да се съсредоточите върху ползите, които незабавно ще получите. Например, тренирате, защото това ви кара да се чувствате добре, успокоява нервите ви и ви помага да заспите. Тези ефекти са много по-лесни за постигане в началото, отколкото преследването на една далечна мечта.
 
2. Намерете си приятно упражнение
 
Когато се впускате в тренировките за пръв път, може да направите доста опити и грешки преди да намерите упражнението, което ви харесва. Въпреки основното схващане, че без болка няма победа, всъщност е много по-добре да се наслаждавате на тренировката, отколкото да я правите с нежелание и на ръба на сълзи. Другата положителна страна на приятните упражнения е, че когато резултатът се появи, вие няма да чувствате никаква умора и ще сте готови за още.
 
Добрата новина е, че повечето приложения за тренировки предлагат безплатни пробни версии, както и има много безплатни тренировки в YouTube, от които може да си избирате. Имате време да тествате куп опции, включително йога, силови тренировки, коремни преси и дори упътване за правилно бягане в парка.
 
Още съвети за стартиране на тренировки, ще откриете в материала на Tialoto.bg 

Източник: Tialoto.bg 

3
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
1
 
10
 
! Отговори
бай Ламби преди 1 месец
До Махмуд
Ти луд ли си бре!?!Остави ги да си дигат железата, че ако дойдат да ти помагат на село найш колко поразии ша напраят гражданята.Си земеш белята с тях.
1
5
 
7
 
! Отговори
Махмуд преди 1 месец
Да дойдат на село, работа има колкото искаш вместо да вдигат железа като луди.