Криза в жълто! Таксиджиите застаряват, клиентите искат младоци

Шофьорите се оплакват, че патентият им данък е несправедлив
15 яну 2018 09:20,
42

Възрастовата граница на таксиметровите шофьори у нас все повече се покачва. Причината за това се крие в рисковете, които професията крие, както и във високите разходи, които всеки един от тях е длъжен да плаща в началото на годината.

Още по темата

Във Велико Търново таксиметрови шофьори, които са в бранша от десетилетия, са притеснени, че броят им намалява, защото по-младите търсят по-доходоносна работа. За тях патентният данък е крайно несправедлив.

Клиентите от своя страна не одобряват това, че зад воланите на таксиметровите коли в града вече стоят предимно пенсионери. Според някои от тях таксиджиите трябва да се пенсионират 65-годишни.

Представителите на бранша споделиха пред Bulgaria ON AIR след няколко години ще има сериозна криза за кадри, ако държавата не промени изискванията си към тях.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
42
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 39Удобен момент да станеш работодател и да даваш 1500 евро заплата :)) Колко като тебе ги видях ...Дето плюят само и нищо накрая.
41
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Нали трябва да работят до пенсия - 67 години. Виновен е парламентът и пенсионната му реформа. Там да протестират.
40
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще внесем от Африка. Ще променим по европейски българския народ.
39
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Добре дошли в България! Единствената държава от ЕС, в която работодателите смятат, че 300 Евро е огромна заплата и после се чудят защо нямат качествен персонал.
38
3
 
7
 
! Отговори
!! преди 6 години
да върнат UBER!!!!!!!!!!
37
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До АнонименПолзвай градския транспорт, който удобно спира след 20:00. А метрото ? Не работи от 00:00 до 05:00 - Лудост !
36
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До АнонименИ ако мислиш, че ми пука ... БЕШЕ ДВА ПЪТИ ПО ЕВТИНО ОТ ТАКСИТАТА, А ШОФѝОРИТЕ ИМАХА БЛАГОПРИЛИЧИЕТО ДА СЕ КЪПЯТ !!!
35
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Искам си убера ...
34
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
не само при таксиджиите,навсякъде е така.младоците са в смартфоните,там правят секс.
33
0
 
9
 
! Отговори
dsa преди 6 години
До млад кокосare мерси за 3 лв то и в момента ми е точно 10 пъти по скъпо от с колата
32
10
 
8
 
! Отговори
млад кокос преди 6 години
Тия вечно се оплакват. Няма по мрънкащ бранш. Сами си го правят труден като нямат ограничения в издаваните лицензи. В София има двойно повече таксита отколкото са нужни. Таксиметровия превоз трябва да стане луксозен - висока цена, но и високо ниво на превоз. Какво е това сега - таксито по-евтино от градския, а условията по-зле от градския. При 3 лева на километър ще видиш как всички таксита ще са само лимузини.
31
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Много скоро няма да има кой да работи, независимо от размера на заплатите.
30
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тоя па, в София "етноса" не е преобладаващата част от таксиджиите, защото градът е огромен и огромното мнозинство са българи.А "етноса" и той бяга на Запад.
29
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен (За UBER)Щото парите не влизат в икономиката, а в сметката на UBER, който после дава процент от тях на "шофьора".
28
3
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Аз пък, като видя пенсинер в таксито и се радвам. По-добре пенсионер помагащ си да оцеле след мизерната пенсия получена след толково години и открадната от политиците отколкото Ром/Римлянин или някой от етноса, които са пребладаващата част от шофьорите на таксита поне в София!
27
5
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Защо тогава забранихте UBER, хем имаше качествена услуга, хем пари влизаха в икономиката, а не като с таксиджийските фирми собственост на близки до една банка, която е известна с помощи от държавата и превъртаща парите през офшорки!
26
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Бакшиш. Градско шофьорче. Нищо особено.
25
6
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Като разрешат Uber аз съм първият,който ще остави таксито и ще си подкарам личния автомобил. Никой от таксиметровите шофьори не изгаря от желание да плаща безумни данъци и такси. На практика пак ще сме си същите хора по улиците. Вместо таксита ще си караме личните автомобили.
24
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 2023 г.Ето това е начинът да нямаме безработица, няма хора-никой не работи. Що чак 2030 то и сега е така.
23
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да разрешат отново "помпите" и пащ потръгне работата.