Бой между двама машинисти е причината за трагедията в Кайро

Единият слязъл от локомотива да се разправя, не дръпнал спирачката
Обновена: 28 фев 2019 08:06 | 28 фев 2019 08:05,
14
Бой между двама машинисти е причината за трагедията в Кайро
Снимка: БТА

Бой между двама машинисти е станал причина за вчерашната трагедия на централната гара "Рамзес" в египетската столица Кайро, отнела живота на 25 души, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Още по темата


По данни на властите локомотив се е блъснал в буфер в края на релсите, което е предизвикало силна експлозия и пожар. Поне 47 души са ранени, много от които критично.

Главният прокурор на Египет Набил Садик съобщи, че разследващите са установили, че водачът на локомотива е слязъл и се е сбил с друг машинист, чийто локомотив е блокирал пътя му.

Той обаче напуснал машината, без да дръпне спирачката, заради което локомотивът е потеглил, набрал е скорост, блъснал се е в железобетонната преграда и е избухнал.

Машинистът бе арестуван и разпитан, а заради инцидента подаде оставка министърът на транспорта Хешам Арафат.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
2
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 5 години
Не знам как е положението в метрото и в БДЖ, но като се има предвид къде живеем...
9
0
 
2
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 5 години
Тоя щом е слязъл от локомотива да се бие, познай откога е таковал таковата на всички блокировки.Хората много отдавна се мъчат да измислят глyпакоустойчива технология, но много трудно се постига на практика.
8
1
 
2
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 5 години
Блокировките са направени с цел ако на машиниста му прилошее локомотива сам да спре.Трамваите в София - блокировка тодман - ватманът непрекъснато натиска левия пэдал. Ако му стане лошо, инфаркт и т.н., се предполага, че кракът му ще спре да натиска и трамваят сам ще спре. Но! *** Балкански не е улав, че да натиска цяла смяна пэдала и слага отляво едно криво желязо, което непрекъснато натиска пэдала към пода. И ако му прилошее, познай кога ще спре трамвая.Тоя щом е слязъл от локомотива да с
7
1
 
0
 
! Отговори
шматка преди 5 години
До 1Що пишеш глупости.Няма друго правителство в което да е имало повече оставки от Боко 1 и 2..
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Той обаче напуснал машината, без да дръпне спирачката, заради което локомотивът е потеглил, набрал скорост, блъснал се е в железобетонната преграда и е избухнал.... Абе какви са тези локомотиви дето сами си набират скорост. При нормален локомотив това няма как да се случи. Тези локомотиви без блокировки ли са. Ако машимиста не е в кабината и не управлява машината блокировките спират локомотива. Блокировките са направени с цел ако на машиниста му прилошее локомотива сам да спре.
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
явно нямат втори машинист както и дистанционно активиране на спирачката...и очевидно да оставиш композиция с хора за да се саморазпарвяш...
4
1
 
8
 
! Отговори
Факт преди 5 години
И там министъра подава оставка при такива инциденти, само в България министрите на ГЕРБ не го правят.
3
1
 
7
 
! Отговори
Гошо преди 5 години
Бил съм на тази гара. Релситя бяха пълни с *** почти до перона. Дизеловите влакове течаха и всичкия *** беше накиснат в нафта. Релсите бяха толкова разкривени, че на гарата влака седеше наклонен на една страта. На всякъде страшна мизерия и смрад.Там живеят ***.
2
0
 
22
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 5 години
Мюсюлманин като се качи а управлява нещо по-сложно от камила и все така става :)
1
4
 
20
 
! Отговори
Boto преди 5 години
Безумна катастрофа взела 25+ заради човешка грешка! И то *** човешка грешка някак със тръгнал да се бие и забравил спирачката.Това, което ми направи впечатление е, че се знае защо е станала, знае се кой е виновен, но въпреки това министъра на транспорта подава оставка а той в тоя случай пък изобщо няма отговорност.В нашата мила родина министъра да беше засилил влака в буфера нарочно щеха да обясняват как той не бил виновен милия и колко свестен бил.