Нов проблем за Boeing – дефектни крила

Частите в някои от самолетите не били изправни
3 юни 2019 15:30, Нели Христова
39
Нов проблем за Boeing – дефектни крила
Снимки: Reuters

След като подмяната на софтуера на приземените Boeing 737 MAX 8 започна, от компанията откриха нов проблем.

Според нея, някои от моделите 737, включително и MAX 8 може да имат неизправни части в крилата си.

Още по темата

Докато се опитва да върне най-популярния си и най-важен самолет във въздуха, Boeing се свързали с авиокомпаниите, които използват машината им. Компанията ги помолила да проверят сглобките на планката на самолетите Max и NG. Серията 737 NG включва моделите 737-600, -700, -800 и -900.

Някои от аеродинамичните крилца, които се намират в началото на крилото, са били произведени некачествено от подизпълнителите и трябва да бъдат подменени. Лошото е, че Boeing не могат да открият серийните номера на самолетите, които са с дефектните крилца. Те съветват авиокомпаниите да ги подменят, преди да използват отново самолетите. Частите не просто могат да се повредят перманентно, но и да се счупят по време на полет, а това може да доведе до сериозни проблеми с машината.

От Boeing откриват проблема в петък, след среща с един от доставчиците на части. Те забелязват, че някои от тях не са обработени топлинно, което може да представлява проблем за сигурността.

148 е броят на дефектните части, а според Boeing, поне 20 самолета от серията MAX и 21 от NG са засегнати. Още 133 Ngs трябва да бъдат проверени.

По думите на Boeing и FAA, до сега няма инциденти свързани с дефектните части, а проблемът ще се оправи за няколко дни.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Като им липсва документация, сега да подменят winglets-ите на всички самолети за тяхна сметка! Много през просото го подхванаха нещо.
9
7
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Дефектно по американски.
8
5
 
24
 
! Отговори
анонимен преди 4 години
Сертификати за качество, 1 000 000 тестове, контрол, нам си кво за да го направят златен и пак гаражна конфекция. Даже не могат да намерят кои са дефектните, ама меринджърите акционерите си прибраха кинтите. Да връщат и да повръщат! Тъй става с хамериканската гаражна конфекция.
7
3
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Опс,И Боинг го под караха през къра. Язък за сертификатите за качество и тем подобни.
6
4
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Време е всички да се ориентират към Еърбъс.
5
5
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Трябва да си луд да искаш да се качиш на катафалка Боинг. Това нещо ако не го свали софтуера, ще му паднат крилете.
4
6
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
не се научиха теа Американци самолети да правят ....все нещо им дефектно !
3
4
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Лошото е, че Boeing не могат да открият серийните номера на самолетите, които са с дефектните крилца. Те съветват авиокомпаниите да ги подменят, преди да използват отново самолетите."А най-добре изобщо да не използват този модел самолети.
2
6
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
От Краварите нищо не става..
1
3
 
35
 
! Отговори
Щерю преди 4 години
Също и ппедалът на съединителя потъвал...