Нов проблем за Boeing – дефектни крила

Частите в някои от самолетите не били изправни
3 юни 2019 15:30, Нели Христова
39
Нов проблем за Boeing – дефектни крила
Снимки: Reuters

След като подмяната на софтуера на приземените Boeing 737 MAX 8 започна, от компанията откриха нов проблем.

Според нея, някои от моделите 737, включително и MAX 8 може да имат неизправни части в крилата си.

Още по темата

Докато се опитва да върне най-популярния си и най-важен самолет във въздуха, Boeing се свързали с авиокомпаниите, които използват машината им. Компанията ги помолила да проверят сглобките на планката на самолетите Max и NG. Серията 737 NG включва моделите 737-600, -700, -800 и -900.

Някои от аеродинамичните крилца, които се намират в началото на крилото, са били произведени некачествено от подизпълнителите и трябва да бъдат подменени. Лошото е, че Boeing не могат да открият серийните номера на самолетите, които са с дефектните крилца. Те съветват авиокомпаниите да ги подменят, преди да използват отново самолетите. Частите не просто могат да се повредят перманентно, но и да се счупят по време на полет, а това може да доведе до сериозни проблеми с машината.

От Boeing откриват проблема в петък, след среща с един от доставчиците на части. Те забелязват, че някои от тях не са обработени топлинно, което може да представлява проблем за сигурността.

148 е броят на дефектните части, а според Boeing, поне 20 самолета от серията MAX и 21 от NG са засегнати. Още 133 Ngs трябва да бъдат проверени.

По думите на Boeing и FAA, до сега няма инциденти свързани с дефектните части, а проблемът ще се оправи за няколко дни.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
С поддоставчици от Китай, с програми за "diversity" в Бойнг, компанията не й остава много дълъг живот. САЩ си закриха високотехнологичните линии и ги изнесоха. Тръмп каквито и тарифи да налага, те няма да се върнат. Това е мечтата на глобалистите - всичко да се прави в Китай с престъпно качество и без данъци, във вашите страни да нямате повече технологични производства и да зависите от внос, контролиран от разни ... богоизбрани. Честито на Бойнг. Скоро ще се случи и на други. Неизбежно е.
29
3
 
16
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 4 години
AZAL Азербайджан върнаха на краварите 10 кошници 737 Макс за 1 милиард долара.Само ние останахме да купуваме военните таралясници на боинг Ф16 на баснословни цени за баснословен летящ боклyк!
28
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 25Ту 144 на какво е копие? МххмКой копира допотопни технологии? Хаити? Руснаците имат донякъде адекватни военни технологии, а ходят боси...
27
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 28Съжалявам, но най-добрите "мезета" определено не издват от Русия или Балкани.
26
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
200 пъти селятх с тея, сега взеха се чупят ... Туй е шото моо ям... ше мина на диета
25
0
 
5
 
! Отговори
tamada преди 4 години
"планката... аеродинамичните крилца..."Не сте разбрали. Става дума за лостовете, на които са закачени атакуващите върхове на крилото - leading edge slat tracks. А не за уинглетите (аеродинамичните крилца) както си мислите.
24
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
От бойнг да назначават сороси за механично размахване на крилата - нейсе некой боинг успее да литне ....
23
13
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 22И те са спряни... копия на Boeing... показват същите проблеми...Мухаха, руснака само копира, при това лошо. Само от водка разбира...
22
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
"Уморени крила небето не достигат,те угасват над бяла дъга.Уморени крила под слънцето заспиват,а дъгата топи се в мъгла."Боинги падат, Крю Дрегъни горят като факли, Тесли катастрофират, а дъгата тописе в мъгла (мъглата на Дебелариума, подхранвана от ГМО и транквиланти.)
21
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 21Ко няма ги хеитиш като за нищо не стават? Толкова огромна страна толкова много ресурси и накрая газ и калашници. Ко да ги прайш?
20
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 18Кой са тези новите руски модели, че не разбрах?
19
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
мдаа много е хубаво да хейтиш на тема руски самолети, а я да видим колко е кефа за щатските....моооого големмм
18
14
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ей не се научиха тия кравари да правят самолети. Да вземат пример от новите модели на Русия!
17
0
 
9
 
! Отговори
Спас преди 4 години
А карбураторите как са?
16
1
 
11
 
! Отговори
@15 преди 4 години
Много лесно можеш да провериш на кавко лети приерно РайънеърЛети на Боинг 737-800. Това не е серията Макс, а е серията NG (мисля). А в статията се казва, че всички те са засегнати от дефектните части. Както и на 737-200Макс. Защо пишеш глупости, никой не лети на 800Мах защото са приземени, но се лети на 737-800, който е трето поколение, докато Макс е четвърто. Различни самолети са.
15
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. -/Никой самолет от серията не лети в момента, така че няма начин някой да е летял миналата седмица до Прага или където и да било. Тролщини са това. А самолетът не го пускат поради опасения от нови саботажи. Затова си измислят разни причини.
14
7
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В края на по-миналата седмица летях от Прага до Любляна с чешките авиолинии. Честно казано, изпотих се щом видях, че самолетът е именно Boeing 737-800 Max 8. Нищо не се случи, но тръпнах по време на целия полет.По мое лично мнение, Airbus държат на дизайна и качеството на изпълнението много повече, отколкото Boeing.
13
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Нали се сещате, че тази новина не засяга само 8 Макс, но и всички други самолети от серията. Самолети, на които се лети в момента. Примернo Ryanair лети на Боинги. Това е много много плашеща новина! И според мен е може и да са решили да я използват като диверсия, за да скрият по-сериозен проблем в частите за африканските и азиатските самолети. Защото иначе щяха да се опитат да го покрият и да кажат, че е профилактика.
12
26
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Ушанките си лаят, боинга си лети...
11
3
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Навремето американското беше еталон за качество. Откакто обаче евреите започнаха да а им правят бизнеса в стил "печалба веднага и на всяка цена" нещата тръгнаха главоломно надолу