Удивително разкритие на Марс, има ли живот?

"Кюриосити" е открил високо съдържание на метан
23 юни 2019 12:14, Александър Попов
Удивително разкритие на Марс, има ли живот?
Снимка: Reuters

Марсоходът на НАСА "Кюриосити" е открил в атмосферата на Марс високо съдържание на метан, което може да е свидетелство за присъствието на живи организми на Червената планета, съобщи в. "Ню Йорк таймс".

Образци от въздуха на Марс са били взети в сряда, а още в петък учените са направили редица експерименти. От тях станало видно, че откритият метан може да служи за газ-биомаркер. Но досега не беше обявено официално за откритието.

"Като отчетохме този удивителен резултат, ние реорганизирахме графика си през уикенда, за да проведем допълнителни изследвания", заяви един от изследователите на НАСА пред вестника. Резултатите могат да бъдат получени още в понеделник.

По-рано "Кюриосити" установи сезонни изменение на съдържанието на метан в атмосферата на Марс. Този марсоход кацна на Червената планета на 6 август 2012 година за изследване на кратер, кръстен на името на австралийския астроном Уолтър Гейл.

До 24Това което обясняваш се нарича Панорама, колажа е нещо съвсем различно. Както казах, влез в сайта на НАСА, намери статията и се запознай с материята.

До 23 АнонименКато ти чета писаното ти май трябва да прочетеш нещо за фотографията ! Въпросът е кой е снимал и как марсохода ? Това с колажите не върви

Никой не може да ме убеди, че каубоите са кацнали на ЛунатаГоляма манипулация е

До 19Невероятно е как продължавате да въртите едни и същи глупости прочетени някъде в интернет без да сте се запознали с нещата. Уморил съм се да обяснявам на такива плиткоумни маймуноподoбни като теб... просто малкото ви гръбначен мозък не може да възприеме.

До 15 АнонименНе какво пишат в сайта на НАСА а знаеш ли изобщо какво е колаж? Вземаш телефона си и започваш да снимаш около себе в кръг, след това с програма за колажи сглобяваш снимките в едно цяло но без да си се снимал себе си ти няма как да се появиш на снимката

До от сидниАав$тралияСнимките идват от Марс и се сглобяват тук. Няма да е лошо по принцип да научите как работи фотографията от телескопите, същия принцип е използван и тук. Това не го прави фейк.

До Бау 14Тва има мини атомен реактор на борда който ще се изтощи след 20 год.Едва ли страда от липса на ток..Освен ток прави и топлина с мощбост 2000вата за да се топлят батерийте и уредите когато е необходимо.Отделно произвежда електрическа енергия.Нещо друго има ...

The Force преди 4 години
"Влиза ***....."Е не си прав, влиза австралопитекът от Сидни, а той не е нито балканец, нито ***. Той е колективен космически разум.

от сидниАав$тралия преди 4 години
До Анонимен 15ако колажа не идва от Марс, а е правен на земята, значи е фейк.Поздрави на г-н Колаж от най райското място на Планетата

Пак ли предават от студията на Холивуд? Колкото кацнаха на луната толкова ще отидат и на Марс, добре че има много добри филмови студия в Холивуд та да пресъздадат обстановката на луната! Според краварите обаче има вятър на луната, от която снимка и се издъниха!:)) А за отрженията от шлемовете няма да говорим, там е голям смях!:))

Бау преди 4 години
До 17Това им е чара ! :D

Много *** кефят коментарите под такива статии :) Влиза ***, вижда или прочита нещо от което хал хабер си няма и почва да плюе и да се прави на компетентен как не било така :) балканска трагедия

Ееее, не може всички да имат часовник от Зрънчо с 1000 гигапикселова камера като тая на Сидниту дето си снима корали и медузи с нея.

До от сидниАав$тралияСнимката е колаж. В сайта на НАСА има цяла статия с видео по този въпрос.

Бау преди 4 години
до 11Колкото по-добро толкова повече харчи енергия... Най-добре не ги мисли тези неща .. Със сигурност те лъжат, взимат ти парите и земята е плоска!

До от сидниАав$тралияИли другият марсоход-опортюнити или модулът с който кацна.

от сидниАав$тралия преди 4 години
само 1 въпрос имам!На снимката кой държи камерата и как мога да се свържа с него?Нямам други въпроси

Само не мога да разбера как е възможно на апарат за 1 милиард долара да му сложат китайска камера с 1,6 мегапиксела която може да снима филмче с 10фрейма в секунда.През 2011-та имаше Нокия която снима в 8 мп с видео във висока резолюция на 30 кадъра в секунда.И тва съвсем не беше най-хубавият апарат с камера и телефон.Имам подозрения,че нещо ни баламосват с тия размазани снимки и видео на пресекулки които уж пращат от там.

Само след вас, ако обичате.

В началото слънцето е било много силно и живота върви към него а не обратно.Марс е назад,живота ще се мести към Венера след няколко милиона години.Накрая на Меркурий преди да изгасне слънцето.