Удивително разкритие на Марс, има ли живот?

"Кюриосити" е открил високо съдържание на метан
23 юни 2019 12:14, Александър Попов
Удивително разкритие на Марс, има ли живот?
Снимка: Reuters

Марсоходът на НАСА "Кюриосити" е открил в атмосферата на Марс високо съдържание на метан, което може да е свидетелство за присъствието на живи организми на Червената планета, съобщи в. "Ню Йорк таймс".

Образци от въздуха на Марс са били взети в сряда, а още в петък учените са направили редица експерименти. От тях станало видно, че откритият метан може да служи за газ-биомаркер. Но досега не беше обявено официално за откритието.

"Като отчетохме този удивителен резултат, ние реорганизирахме графика си през уикенда, за да проведем допълнителни изследвания", заяви един от изследователите на НАСА пред вестника. Резултатите могат да бъдат получени още в понеделник.

По-рано "Кюриосити" установи сезонни изменение на съдържанието на метан в атмосферата на Марс. Този марсоход кацна на Червената планета на 6 август 2012 година за изследване на кратер, кръстен на името на австралийския астроном Уолтър Гейл.

Булгaропитека си мисли, че НАСА прави картинки за да залъгва масите и никой друго не работи по тези мисии :))) толкова сте смешни :) в НАСА не работят само американци, НАСА си партнира с много чужди агенции. Или викате всички ви лъжат нали (по някаква странна причина)...

Абе като я приближавам с една програмка ми се вижда един фас там ама може и само да ми се вижда :)))

Лукойл преди 4 години
Хаирлия да е!Таз година метан,догодина пропан,по другата година нефт!

Ей ! Ама тая снимака на Марси май е правена от дрон като тоя дето го свалиха преди дни Иранците

Балканска простотия се лее като Ниагара пак виждам...

Тва нещо ако а на марс то аз сам Юли Цезар

До 40 Анонимену студио на НАСАта у некоа пустиня там

*** то много хубаво времето на марс бре, я каква е прозрачен въздуха и какво слънце грее, само за риболов :-)

Хубава снимка! В кое студио е правена? За един прЕател питам иска да направи клип на сватбата си!

До 29 АнонименСглобяването на множество фотографии в една е колаж. И пак те питам как се е снимал марсохода сам себе си ? Хората това те питат по долу а ти дъвчеш едно и също за сайта на НАСА. Занимавам се от много години с фотомонтажи и фото обработка така, че няма как да ме убеди някой който не разбира от това

Оплезен Айнщайнофф преди 4 години
НАСА е създадена да баламосва лековернитеБаламурници с компютърно генерирани образи, че Земята е въртящо се кълбе с шеметна скорост около оста си, и препускащо из измислен космос с още по шеметна скорост. Лейдис & джентлемен, прочетете само 1-та стр. от Вехтия Завет, и не се поддавайте на юдео-масонските и илюминатски сатанични теории. Земята е плоска и неподвижна, над нас е Небесната Твърд/Купол, под който Слънцето и Луната обикалят над Земята, на около 4800 км само, звездите и те са под купола

До БауМи да си го намерят на руски нали им е като майчин.

Бау преди 4 години
До 29 Ама той не знае английски .. това е основния проблем. Всичко го има обяснено ама не е на български ... Ниската резолюция на камерата също (причините не са свързани с разход, моя грешка)

Бари Уайт преди 4 години
Че защо чак сега след толкова години?Бат Бойко да вземе да ни пусне една тръба "Марсов поток" ще е добре!

Като чета коментарите работата в тази държава е просто трагична :) нищо чудно, че всичко отива по дяволите с толкова глупаво население няма как да е друго.

До 31Ок :)

До 26Ама никой няма и нужда да го прави защото просто на никой не му пукак каво реално мислиш :) отивай си пусни Зарко и не се занимавай с глупости :)

До 25:Доказателствата, че не са ходили на луната са повече от доказателствата, че са ходили!!! Хората са го доказали че е една грандиозна лъжа!

омръзна ми от фалшификати и от плиткоумнииндивиди

До 28Честно казано на никой не му пука дали "върви" или не :) фактите нямат нужда от доказване. Или сега искате НАСА да тръгне да ви обяснява специално на вас балкански селяни какво е фотоапарат и какво е колаж и кой бил снимал марсохода? :))) Има достатъчно обяснения вече за такива като вас които не можете да върнете маргарина в халдилника без да предизвикате регионална катастрофа.