Учители искат: Приложна математика в училище

Децата да учат неща от живота, а не ненужни доказателства
10 ное 2018 09:16, Анисия Иванова
160
Учители искат: Приложна математика в училище
Архив: Reuters

Да се опрости математиката и да се учат само нещата от живота. Това предлагат едни от най-добрите преподаватели.

Англо-американската система помага децата да смятат лихви, нашата им изисква ненужни доказателства, казват още те.

Масовото обучение по математика да стане приложно, искат двама от най-добрите български преподаватели – Правда Найденова от 128-о училище в София и д-р Добри Данков от Първа частна математическа гимназия, пише "24 часа".

Едва 10-15% от българчетата имат математически заложби, а останалите трябва да умеят да смятат колко тапети са нужни за стаята, какъв е лихвеният процент и други неща от живота.

Според експертите e време за англо-американската система и превеждане на нейните учебници.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


160
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Сетиха се , като ла..па..ха пари от частните уроци , си мълчаха и се присмиваха на Запада ,че "учели" елементарни неща по математика - това е наука за 2-3 ,които имат дарба , а не както сега е- пълно е с математически гимназии и всички се натискат да влязат там , прием от по 5-6 класа на випуск , а после се реве ,че нямало шлосери , заварчици ,десенатори , ...Е , с елементарната математика как на Запад станаха хора?
69
3
 
3
 
! Отговори
Дон Карнаж преди 5 години
Също другия съмнителен инструмент е да се повтаря че способностите в математическия език (какво по дяволите си мислите че е това, математиката?) се равнява на интелигентност.Сега, всеки който е АДЖЕБА умен ще е първият който агресивно ще обори точно това. Уравняването на висока интелигентност и демонстрирани способности в математиката е или пропаганда или мисълта на интелектуалец-***. Щото и с такива е фрашкано. Големи думи, сложни мисли и т.н тежка работа, важни хора, ти си нищожен блаблабл
68
3
 
3
 
! Отговори
Дон Карнаж преди 5 години
Не можем и не бива всички да сме технологисти и математици, и не за много от нас математиката не е призвание и заради това имаме нормални взаимоотношения и потенциал за семейства и т.н мозъците ни са свободни от ментални проблеми често присъщи на хората които се занимават с математикаДоста пропаганда се лее относно тези неща защото Google, Microsoft и т.н имат безкрайна нужда от програмисти и инжинери, наливат пари в уни-та и въртят мини-религии около това как теха и математиката е върха
67
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Каквато и математика да изучават няма ли достатъчно часове за упражнения всичко ще е напразно. За това след 5-ти клас масово децата си понижават успеха и се почват мъките. Не може всеки ден да се преподава нов урок, без да е усвоен материала от предния. По стечение на обстоятелствата от тази година децата ми учат в чужбина - 7-ми и 9-ти клас. След всеки нов урок по математика имат по два часа упражнения, разрешено им е да ползват калкулатор, за да не губят време за прости сметки. Ходят с желание
66
4
 
7
 
! Отговори
seira преди 5 години
"НОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ" ОТ ПОРЪЧКОВИТЕ "ЕКСПЕРТИ" КАК ДА БЪДАТ ЗАТЪПЕНИ ПОДРАСТВАЩИТЕ РОБИ!НА ОЛИГАРСИТЕ СА ИМ НЕОБХОДИМИ ПОСЛУШНИ, ОГРАНИЧЕНИ И БЕЗКРАЙНО ТРУДОЛЮБИВИ КОНСУМАТОРИ:"ПАПКАЙТЕ И СЛУШКАЙТЕ!"ОБУЧЕНИЕТО ПО МАТЕМАТИКА ПОДПОМАГА РАЗВИТИЕТО НА АБСТРАКТНО-ЛОГИЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ.НЕ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ "ЗУБРАЧ" ПО МАТЕМАТИКА!ИЛИ СИ В ОТБОРА, ИЛИ ПРОСТО ДАРБИТЕ ТИ СА В ДРУГА ПОСОКА.НЯКОЙ ЗДРАВАТА СЕ Е "ЗАГРИЖИЛ" ОБРАЗОВАНИЕТО ДА "ПРОИЗВЕЖДА" ОГРАНИЧЕНИ ХОРА!!!
65
2
 
2
 
! Отговори
Дон Карнаж преди 5 години
Има толкова комплексирани човечета на Запад и тук които доскоро миеха съзнания и светове с идеята че технологиите и математиката буквално са всичко в тоя живот. Същите хора бяха първите които прекарваха години в изследвания за да докажат че любовта е нищо повече от химическа реакция и с неосъзната подсъзнателна горчивина присъща на математик го обявяваха когато и където могат, *** като тях по форумите и сайтовете го налапаха и повтаряха, защото съвпада с техните лични проблеми
64
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 73Такива надписи може да напише само човек, на когото математиката не му е призвание.
63
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Нови учебници ще пишат пак. Голяма ла.пачка ще падне, големи пари!Курсове ще правят по новата метода. Учителите сами ще плащат курса. Голяма ла.пачка ще падне и от там.Хора със средно образование ще назначават за учители по математика, по партийната им принадлежност, щото управляващите нямат образовани и кадърни партийни членове. Ще унищожат цялото Образование, само и само техните хора да са на държавна хранилка.
62
1
 
4
 
! Отговори
Дон Карнаж преди 5 години
"Едва 10-15% от българчетата имат математически заложби"Ми че това е огромно количество. Значи нахалството на математиците че математиката е някакъв зенит на човешкия разум и единствения най-велик начин и подход е смазваща. Не, математиката не е забавна, не е езика на господ и не е велика във всички аспекти на живота, особено човешкия. Математиката е подходяща за създаване на технологии и наука. И те не са всичко в живота,въпреки че миналият век и началото на този технологичния прогрес е голям
61
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Надписи в ТУ-София преди години: "На тоя етаж всички са луди." - Блок 2, етаж 2 (катедра Математика). Надписи в гомемите зали в първи блок; "Математиката не ти решава проблемите, тя е единият от тях", "Измина още една цяла седмица, през която теоремата на Лагранж за нищо не ми потрябва" и т.н.
60
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
От руската система по-добра няма, какво ни пробутвате англоамериканската система дето смята лихви. Нашите деца трябва да пресмятат колко години руския вожд трябва да бъде на власт за да може Русия да стане свръхдържава и да спаси България от робството на ЕС, САЩ, ЦРУ, АНС, ФБР,.....
59
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тези "учители" по - добре да потърсят начини да накарат децата да учат и извън училище, а не да им опростяват програмата. Подхода е неправилен. Няма лошо ако на детето не му идва математиката отвътре - не на всеки е дадено да е умен. Не всеки може да е отличник. Не всеки може да е богат. Не всеки може да е красив, силен, умен, висок, нисък, рус, червенокос и т.н. Раждаме се и си отиваме различни. Тея даскали направо да вземат да махнат бележниците и оценките от училищната система.
58
0
 
5
 
! Отговори
до 70 преди 5 години
защото са комунисти и не искат всички да са най-умните и интелигентни, а всички дасила да сазатъпени и да са изключително ниско-интелигентни индивиди, подходящи за членове на (Г)рабиме (Е)вропа (Р)ушиме (Б)ългария.
57
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Развитието на интелигентността протича през целия живот. Ако в един момент го забавиш, това оказва влияние за цял живот. Ако този момент е точно когато организма е най - способен да се развива, то губиш най - много забавяйки това развитие точно тогава. Защо. по дяволите, учител ще иска да забавя развитието на най - интелигентните деца на България точно когато са най - податливи на обучение? Какви са тези "учители"? Като искат да ги учат на практически сметки, да добавят практически задачи!
56
3
 
13
 
! Отговори
неандертал преди 5 години
сорош и придворните му добре ви работят, офце се управляват най-лесно!
55
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Някой се е притеснил, че не всички деца са отличници по математика... Еми, то си го пише в статията - 10% стават, останалите стават а друго. Има изследвания, че то всички университетски специалности, тези с физика и математика са най - интелигентните. Хората сме различни дори в ума. За да имат ниско интелигентните шестици не трябва да се убива развитието на високо интелигентните. Точно това предлагат тези "най - добри" преподаватели.
54
7
 
7
 
! Отговори
Joko преди 5 години
Ало, даскалята, какви глупости приказвате. Мързи ви да бачкате. Без сериозни основи няма как да се учи приложна математика !
53
2
 
2
 
! Отговори
к0нсерва преди 5 години
не е лесно да си *** и ограничен, искаш да направиш всички като тебе! a^2 + b^2 = c^2
52
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До ЦНе точка, а звезда - това е знака за умножение. От много години. Точката е десетична. Май и ти имаш нужда от приложна математика. И никога не съм виждал калкулатор за умножава с точка. Е за такива като теб е нужна приложната математика. И ти критикуваш и философстваш.
51
4
 
7
 
! Отговори
някой преди 5 години
По същата логика не би следвало да се учи химия в сегашния си вид, физика - също, литература - съвсем.Трябва децата да са ***, да гледат безобразните ТВ програми, да стават продавачи, плеймейтки, прислужници и т.н.И без това развалихте качественото образование, не го закопавайте повече.Според вас трябва да остане само четенето и писането, като за последното не е много сигурно предвид таблетите, компютрите и телефоните.Вече имам двама познати , които се колебаят как да напишат дадена буква!