Депутатите с последна дума за ремонта на МиГ-29

Министерският съвет одобри споразумението с Полша
Обновена: 28 окт 2015 16:38 | 28 окт 2015 16:06, Веселина Йорданова
39
Депутатите с последна дума за ремонта на МиГ-29
Снимка: архив, БулФото

Министерският съвет одобри подписаното споразумение между България и Полша за логистична подкрепа за самолети МиГ-29 и предлага на Народното събрание да го ратифицира.

Още по темата
Целта на споразумението е да осигури поддържането на летателната годност на самолетите от българските ВВС за охраната на въздушното пространство на страната и адекватното участие в изпълнението на задачите по „Air Policing“ като страна-членка на НАТО.

Предвижда се то да влезе в сила от датата на приключване на българските национални процедури по одобряването му, които изискват ратификация от Народното събрание.

Междуправителственото споразумение с Полша предвижда договорености за ремонт на шест двигателя, както и ползване на два полски двигателя за период от 2 години.

Договорената цена за ремонта е 1 023 000 евро на двигател, като транспортните разходи са за сметка на полската страна. Двата полски двигателя ще бъдат предоставени до 20 дни след влизане в сила на споразумението.

В документа се съдържат клаузи относно сроковете за извършване на ремонта, гаранциите за качеството му, начинът за решаване на спорове между двете страни и др.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


39
Още по темата: ПолшаМиГ 29
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 8 години
До kokospa 33Р-33 димят защото в камерата за изгаряне се поддържа принудително по-ниска температура заради не достатъчно чистия метал на лопатките на горещата част на турбината. Р-33МК които са за по-новите версии вече не димят и имат по-голяма тяга заради по-високата температура на газовете. Рашките щяха да ни сложат лопатки от монокристално желязо или изчистен метал и с това и да увеличат ресурса на двигателя.това за технологияЗа Лиценза и Украинците и Поляците не са платили Лиценз
29
3
 
1
 
! Отговори
kokospa преди 8 години
Оригинални части по планера и двигателите на изделие 9-12(Миг-29)се правят и в Украйна още от 88 година.полските заводи имат цялостна руска документация още от соца,и немска такава от модернизираните в германия такива.Понеце вече ни губи като клиент,братята ни обявяват за врагове и точка.За влияние става въпрос за париииии.
28
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Много български пилоти ще загинат от тия менте части.Има клаузи,на фирмата производител,които забраняват да се правят ремонти с оригинални части на трети страни.Осъзнава ли се ямболският селянин,че това е самолет,а не трактор.Явно не.
27
7
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Коце Маце В ПОЛША ПРАВЯТ ГАДНИ КРУШКИ В РУСИЯ НЕ ПРАВЯТ ИЗОБЩО КРУШКИ ушко Е ТОВА Е РАЗЛИКАТА
26
1
 
10
 
! Отговори
Коце Маце преди 8 години
Не мога да разбера как е възможно тези полски "***",които не могат да направят една качествена електрическа крушка,ще изработят тези сложни и скъпи двигатели, след като близо30 години нямат с Русия нормални взаимоотношения и съответниялиценз за ремонти на самолети МИГ .Не мога да си представя какви "***" и "заменки" ще правят по тях,че след като ни ги пробутат и нашите пилоти започнат да летят с тях, дане стане така че да се . . . изпотрепят !?
25
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 28 КАТО ТИ ТРЯБВАТ САМОЛЕТИ ЩЕ СЕ ПЛАЩА С ПАРИ да не би да искаш да ПЛАЩАШ с КРЪВ по ссср ски Дори руснака го загря това ПИЛОТИТЕ СИ ЗАСЛУЖАВАТ НОВО И ЩЕ СЕ НАУЧАТ В ГРАЖДАНСКАТА отдавна СА ПРЕДИМНО НА НОВИ ЗАПАДНИ явно може
24
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 27 ЕВРОФАЙТЪР тогава ТОЧНО ЗА ЗАВОЮВАНЕ НА ВЪЗДУШНО ГОСПОДСТВО Е ПРАВЕН ИЛИ Ф15 ТОЙ ГО Е ЗАВОЮВАЛ В НЕ ЕДИН КОНФЛИКТ ГРИПЕНА И Ф16 са доста универсални и СТАВАТ и за тази работа но по зле
23
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До 26 АнонименКъде съм казал,че са лоши???Може да са хубави,но на каква ЦЕНА???Не е проблем самото закупуване,но идват инструктори,които да обучават-трябва да им се плаща,за да придобият опит с тази техника-трябва здраво летене и тренировки всеки ден,трябва промяна на цялата материална база в съответствие изискванията на новата техника,ще трябват и резервни части.............!!!!!Два двигателя в момента не можем да ремонтираме в момента,търсим евтино,нови самолети/а ида не са нови/ ще купуваме
22
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
На първо четене трябва да се преосмисли цялата доктрина "какъв изтребител" ни трябва! Всички генерал-зомбита и всекви говорят за "многоцелеви" .... и за какво?!? НА НАС НИ ТРЯБВА САМОЛЕТ ЗА ВЪЗДУШНА ДОМИНАЦИЯ! Това е самолета за ОТБРАНА а не такъв който после ще ни карат да ходим да метаме бомби по нареждане насам натам! С такъв ще може нашите пилоти да противодействат при по многочислен във въздуха евентуален враг (пример гърчоля/турци имат над 200 самолета)
21
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 23 ако смяташ че Месершмит под ШАПКАТА НА МЕРЦЕДЕС добави и британците със същата фирма дето правеше спитфаерите правят лоши самолети много си зле СААБ също не ги отписвай Грипена си е НАЙ ДОБРОТО В ЛЕКИЯ КЛАС
20
5
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
ако ги избираме по КЛАСА НАЙ ДОБЪР НОВ НА ПАЗАРА Е ЕВРОФАЙТЪРА НО Е И НАЙ СКЪП ГРИПЕНА Е добър и на нормални ЦЕНИ а Ф15 е доказан въздишен убиец ДОРИ И НАЙ СТАРИТЕ от тях Ф 16 новите блокове също са добри и доказани но под нивото на Ф15 но са и БАЯ ПО ЕВТИНИ а миг 29 може да служи само за преходен 3-4 години и толкова
19
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Грипен?!?!Хахахахахахаха!!Еврофайтър?!?Хахахахахахаа!!!Ф-ове разни?!?Хахахахахахахаа!Ей,летците на тази остаряла,но подобрена техника,очи на посетители събират на авиоизложения по цял свят,само на *** слепите очи са напълно отворени!!!Не е важна техниката,важно е задкормилното устройство!!!Какво очаквате от задкормилно устройство с един летателен час за цяла година??Ще вкараме техника?!?!?!Кой ще я управлява,бре?Нали са нужни обучения,курсове,нова база,нови части..!!Кой и с какво ще ги плаща??
18
8
 
1
 
! Отговори
изнервен преди 8 години
До 19. Г-упак, преди да коментираш, поинтересувай се малко повече относно договорите на Полша с Русия за миговете, кой какви части и с какво разрешение прави и т.н. 10 пъти го обясниха това, ама ти да си плямпаш, нали червен ***?
17
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 19 лиценза го имат още от 1987 като толкова си се загрижил
16
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 15 да не би да казвам друго ПРИ ПЪРВИЯ ГРИПЕН или ЕВРОФАЙТЪР веднага махаме първия миг 29
15
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До 14 АнонименКой дава лиценз за производство на резервни части,бре???Не е ли консорциумът производител??По тази логика работилничката на бай Гоше в село Горно Нанадолнище и тя произвежда резервни части за Мерцедес,БМВ.................!!!Защо не си ги закупуваш оттам,ами търсиш ОТОРИЗИРАН сервиз!!!
14
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До DreamTheaterАбсолютно вярно! Не може да поправяме 3то поколение самолети до бзкрай и да "верваме" че въздушното ни пространство е "защитено" ..... трябва да се хареса нов самолет ама НОВ не 3та употреба бил той руски,американски или европейски (за мен най доброто решение) и като се договаряме да си договорим и завод за частите!!! Тия бракми сега проблема е нч е не можем да ги оправим сами а че ЧАСТИ НЯМА!!!
13
7
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До Анонимен 13 БЕЗ ПАРТЕННКИ молим В ПОЛША СА ЗАВОДИТЕ ЗА ПОДРЪЖКА НА МИГ ОТ СТУДЕНАТА ВОЙНА ДИРЕКТНО ОТ БИВШОТО ГДР модернизирани от Германците САМАТА ПОЛША е ТРЕТИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ НА ЧАСТИ ЗА МИГ 29 след ссср и китай ОЩЕ ОТ СОЦА
12
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Какво ще одобряват след като новото правителство на Качински прекратява договора,бре???Мотив за прекратяване на договора:Ако Русия спре доставките на резервни части за този завод вследствие на този договор,много работещи в него поляци ще останат на улицата с професия-безработен!!!Па,няма лошо!!!Ние договора така или иначе ще си го ратифицираме!!!
11
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
До DreamTheater АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ НО ТОВА ТРЯБВА ДА ПОЧНЕ КАТО ПЪРВИТЕ ДА КАЖЕМ ГРИПЕН ЕВРОФАЙТЪР ИЛИ ф 16 ПОНЕ БЛОК 40 а защо не и Ф 15 ДОЙДАТ ТУК

Спонсорирани публикации