Кампанията за ваксините - чрез дефицит да създадем интерес?

Психолог: Появиха се много слухове и измислени новини
19
Кампанията за ваксините - чрез дефицит да създадем интерес?
Снимка: БГНЕС

Кампанията за ваксиниране премина през страх, неразбиране, очакване, а сега и опашките, които виждаме. Това коментира психологът Иван Игов пред БНР.

Още по темата

По думите му една година говорим, че нямаме контрол над живота си и ваксинацията е един от начините да си върнем живота, а сега сякаш сме в една чисто маркетингова кампания - "чрез дефицит да създадем интерес".

"Моето мнение е, че медиите не са прекалили с отразяването на темите за ваксинацията, по цял свят също се дават много и различни мнения по темата, това е нормално, така се прави, но се появиха много слухове и измислени новини, които според мен се родиха в главите на хората, които не могат да се справят с проблемите си сами и така търсят доказателства, които да ги държат в норма", коментира психологът.

"Защо пък да не провалим ваксинационната кампания - това са т.нар. стратегии за копиране на света, защото светът е сложен, ние не можем да научим всичко и затова си изработваме стратегии, които опростяват взимането на решения.

Но ако се случи нещо, в което нямаме опит, то тези стратегии ще ни попречат и могат дори да ни навредят. Например, когато беше затворен зеленият коридор, те започнаха да питат - "Сега кога ще ни ваксинирате?", отбеляза още Иван Игов.

По думите му ваксинационните паспорти трябва да се правят, когато се реши как в тях ще се отразят данните за хора, които имат антитела.

"А освен това какво правим с децата, за които няма ваксини в момента? Иначе такава информация трябва да има", смята той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още по темата: ваксиникоронавирус
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Той се консултирал с психолози и сега айде на ваксинацията допълнително стимулиране с увеличаващият се брой заразени Това е психологическа атака върху населението иначе отворихме моловете за нови дрешки на голтака после и ресторантите учениците са масово без маски но за това контрол няма няма и глоби да сте чули някого да са глобили щот е без маска например днес бях с бдж ами една групичка ученици се качи от Шумен за Варна правиха ди балончета с дъвки 2часа никакъв контрол
17
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Мухлясала маркетингова стратегия, в стил "Юруш на маслините" от преди '89 година. Много иновативно, но никъде не се прилага
16
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Само да уточня. Трябваше да е "чрез ИЗМИСЛЕН дефицит", останалото е вярно.
15
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
"..когато беше затворен зеленият коридор, те започнаха да питат ..."Кои "те", бе? "Те" хората? Всички? Аз такова нещо не съм питал! Ей това много ме дразни! Що гледат на хората като на една обща маса, която ту се юрва на една страна, ту на друга? Едни искат да се ваксинират, други не искат. Но това "те" показва едно отношение на неразбиране и надменност. Трудно ли им е на такива като този да схванат, че и двете страни ги има? Хората са различни! Така че кои "те"?!
14
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Вярно е, че е глупост чрез изтъкване на дефицита на ваксините да се създаде интерес и стремително желание да търсиш даже връзки, за да се докопаш до ваксина, но е факт!Кой използва глупави пазарни стратегии и смачква плана за ваксиниране, е реторичен въпрос.
13
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Кампанията за ваксините - чрез дефицит да създадем интерес?------------По-голема глупост не бях чувал!!!!!!!!!!!
12
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Този психолог бърка. Дефицитът си е присъща характеристика на пазарната икономика, обикновено прикриван с повишаване на цените и така намаляват платежоспособното търсене, а не търсенето като цяло, което си остава неудовлетворено. При ваксините няма как да приложат този подхода за гражданите, но производителите умело го прилагат към държавите, на които си продават ваксините. Затова дефицит има, особено в по-бедните държави или управляваните от мутри.
11
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Това го знаем от лятото. И си го пишем и без да сме психолози или икономисти, понеже ни е до болка познато още от детска възраст. Дайте нещо ново.
10
3
 
9
 
! Отговори
Баба Яга преди 3 години
Е, те сега отепаа старците.Първо им изкараа акълете, дека ке *** от тоа грип, после изтребиа 30-40 иляди с антибиотици, после рекоа-нема ваксини.И старците, че се избият да чекат на опашки - то и спомен от соца им се сторва га чекат.
9
0
 
7
 
! Отговори
Антитрол преди 3 години
До МакарТроле, ***-аз те знам!
8
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тоталният провал на герб и в това начинание било маркетинг стратегия???Най-зле представящата се държава изритва по-немощните в калта, за да може платените джурналя да снимат опашките на зелените коридори, и да създават илюзията за масова ваксинация. В същото време, личните лекари, които наистина можеха направят ваксинацията масова, се разхождат за по няколко дози до РЗИтата без да знаят дали изобщо ще им се даде нещо.Немитият дебел пръст на вожда на седесарите и тук оклепа работата.
7
0
 
15
 
! Отговори
Георги Илиев Митев преди 3 години
Пенсионерска жалба : Рано станах отзарана коридор зелен да хвана . Тез зелени коридори кой ли така ни ги стори ? С коридорите зелени пак настанаха промени . Тез управници игриви ги превърнаха в сиви. Автор: Георги Илиев Митев. Потърпевш от милицията, военните, полицията, медиците, институции и граждани. Трето поколение репресиран. София (2021).
6
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Много трябва да се потрудите, за да се появи интерес към ваксините ви. Нещо не върви според огромните ви очаквания.
5
18
 
4
 
! Отговори
Макар преди 3 години
да се шегуваме, че има маркетингов подход, като се отварят коридори и се струпват опашки едва ли това е било първоначалното намерение. Наистана в началото имаше голям скептицизъм благодарение на търговската война срещу АстраЗенека. Сега когато доста хора успяха да се ваксинират и да разкажат на близки и приятели, че не е кой-знае колко опасно, няма странични ефекти или и да има те са минимални, нормално интереса се увеличи. Никоя реклама не е по- добра от опит на човек, на когото имаме доверие.
4
2
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Едно време французите така са научили народа да яде картофи. Първо никой не ги е искал. После на някой му дошло на акъла да ги затвори в един склад, да назначи въоръжена охрана и да пусне слух, че са скъпа и дефицитна стока. И воала - народа се избил да търси начин да се сдобие с картофи.
3
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Поредната безсмислена драсканица.
2
3
 
12
 
! Отговори
1-н преди 3 години
Бездарници
1
2
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Това е стар приом бе миче! Ти сега ли откри топлата вода?