Събев: Ръководители с лоши резултати да не чакат за оставките

Управителят на "БДЖ-Пътнически превози" освободен по тази причина
95
Събев: Ръководители с лоши резултати да не чакат за оставките
Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg, архив

Причините за освобождаването на управителя на "БДЖ-Пътнически превози" са лоши финансови резултати. Това обясни министърът на транспорта Николай Събев в Русе.

Още по темата
Той посочи, че му трябва малко време, за да е наясно какви стъпки да бъдат предприети за подобряване на услугите в БДЖ.

Обръщението ми към всички ръководители на държавни предприятия и ведомства, които имат лоши финансови резултати, лошо качество на работа, и потребителите не са доволни от тяхната работа, е, че няма нужда да чакат аз да им поискам оставките, каза министърът, цитиран от БТА.

Министърът коментира и видеоклип, разпространен в социалните мрежи, на който се вижда как служител на БГ ТОЛ обижда шофьор на ГКПП "Дунав мост" при Русе. Събев заяви, че е подал сигнал до компетентните органи.

"Ще се погрижа да видим този резултат. Не е достойно подобно поведение на българската граница", каза той.

Министърът на транспорта и съобщенията участва в Русе в дискусия на тема "Развитие и бъдеще на въздушния и сухопътния транспорт в Русе и региона".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


95
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
9
 
14
 
! Отговори
Само при Борисов преди 2 години
Държавата вървеше и имахме реален ръст на заплати и икономика!!!
24
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До ПХ Всъщност, в последните години има съживяване на БДЖ. Когато ГЕРБ го пое БДЖ беше мастодонт с ГИГАНТСКИ дългове и катастрофално остарял подвижен състав. В последните години тези дългове намаляха ЗНАЧИТЕЛНО, а състава доста се обнови, та ми е интересно да видя информация как се е движило дружеството за последните 10 години. Нали "новите" щяха да управляват прозрачно? Защо не изнесат тази информация, за да подкрепят думите си?
23
0
 
1
 
! Отговори
Ръководителите преди 2 години
Ще плащат от джоба си загубените и върнати пратки. Служителите ще покриват загубите на предприятието.
22
2
 
14
 
! Отговори
Ерик Хонехер преди 2 години
Вече минавам само на Спийди, като го видях тоя какъв е ръб.
21
0
 
6
 
! Отговори
ЧИТАТЕЛ преди 2 години
Сложете пейки по ЖП гарите, както в Пловдив, така и на други гари. Хората мръзнат по пероните! Не им стика "терора" с маските пък и от грип ли да се разболеят !?
20
2
 
5
 
! Отговори
23 преди 2 години
Тоя, и той на фашунгел прилича
19
0
 
25
 
! Отговори
ПХ преди 2 години
Железопътният транспорт е най-евтения и безопасен вид транспорт, с най-ниски вредни еко емисии и с най-високи приходи в Бюджета, особено Товарния! Проблема с БДЖ-то е, че за 30 години му "разгониха фамилията" - нулеви инвестиции, почти никаква подръжка и ремонт, и нулево внедряване на нови технологии. Който е живял на Запад знае и може да сравни това което е там с онова в което превърнаха БДЖ нашите "активни Меринджеи"!
18
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
ЧДЖ - Чалгарски далаверови железници! Нашта класа поздравява вашта класа с песента Далавера, далавера, всичко е алъш-вериш!
17
6
 
13
 
! Отговори
Радой Ралин преди 2 години
Ей, Еконтаджия, Държавата да не ти е бащиния??? Много съм недоволен от Вашата фирма напоследък.
16
0
 
5
 
! Отговори
баба мара преди 2 години
в българия няма такава практика да си подаваш оставката ще се размотаваш допоследно след това ще обжалваш в съда и т.н. защо вагоните да не се ремонтират вбългария а не в чужда фирма нинова и гешев са примери
15
8
 
12
 
! Отговори
Факт преди 2 години
Браво,изтърже те всички калинки и мутри иначе никакви промени няма да станат .
14
0
 
8
 
! Отговори
ЧАПАЕВ ЕКОЛОГ преди 2 години
НЯМА ЛИ ЛОКОМОТИВ С АГУ И ДА СИ ТЕГЛИ ОТЗАД ЕДНА ЦИСТЕРНА С ГАЗ ЗА ДА НЕ ЗАМЪРСЯВА И ДА Е ПО ЕВТИНО?
13
7
 
13
 
! Отговори
перко преди 2 години
Първо си оправи "Еконта" щото итам работата в последно време куца и е с най високите цени
12
4
 
13
 
! Отговори
П.К. инк. преди 2 години
Този "министер" му требе още по-малко временце, не за оставка, а за да бъде изхвърлен.
11
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 2, ... Може и да се изненадаш, но БДЖ ТП е на печалба, виж БДЖ ПП не е , но точно там е социалната роля на държавата. При добра организация и мениджмънт, защо да не излезе и тя на печалба. Виж ако "ремонтират" локомотиви както при Борисов няма, защото се крадеше безогледно.
10
2
 
4
 
! Отговори
Ай Сиктир преди 2 години
Майко мила!
9
2
 
4
 
! Отговори
ЧАПАЕВ преди 2 години
ДА МИНЕМ НА KЮМЮР И ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ,ЧЕ ТОКА ПОСКЪПНА.
8
4
 
26
 
! Отговори
русенец преди 2 години
По този начин на управление си разсипа фирмата, та му се наложи да мине в държавния сектор като министър. Човечето е с военно образование и с такова мислене, военно-сталинистко. Може ли да намери ръководител, който след 30 години разграбване да вдигне примерно БДЖ на крак? За колко години ще го направи и с какви пари?:))) Тоя Събев не е в състояние да ръководи, той е по отдаване на заповеди. Друг е въпроса, че не го считам и за морален - купи си назначението предварително го оповести.
7
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Никой няма да си напусне доброволно поста, ще чака да го съкратят, за да си вземе обезщетението.
6
12
 
17
 
! Отговори
истина е преди 2 години
За всичко това е виновен боко ,защото доган го натискаше да разбие БДЖ, за да не фалират турските автобусни фирми