Дигитално обслужване на клиенти – поглед в бъдещето или част от настоящето

А1 насърчава онлайн плащанията през Моят А1
Спонсорирано съдържание | Обновена: 2 юни 2020 17:01 | 2 юни 2020 16:38,
1
Дигитално обслужване на клиенти – поглед в бъдещето или част от настоящето

Един от ключовите приоритети на бизнеса е да улеснява и подобрява максимално начина, по който обслужва клиентите. Същевременно, потребителите ценят възможностите да имат на разположение удобството и свободата сами и по всяко време да управляват своите услуги. Това е най-краткото обяснение защо дигиталните канали за самообслужване се развиват все повече. Един от примерите в това отношение у нас е технологичната компания А1, която насърчава клиентите да използват дигиталните канали, за да се възползват от всички предимства, които те предоставят.

Още по темата

А1 насърчава онлайн плащанията през Моят А1 с 2000 МB мобилен интернет

Настъпилата епидемиологична криза в последните месеци даде допълнителни причини дори и най-скептичните към технологичните улеснения потребители да изпробват възможностите за дистанционно самообслужване. Макар че през май магазините на А1 възстановиха своето стандартно работно време, компанията продължава да насърчава клиентите да се възползват от по-удобния и по-безопасен начин на плащане чрез дигиталните канали за самообслужване.

За целта А1 подарява по 2000 МВ мобилен интернет за всяко плащане през мобилното приложение Моят А1 и едноименния портал на А1.bg. Кампанията стартира на 1 юни, а абонатите могат да активират мегабайтите на своя номер или да ги подарят на свой близък, ако също е абонат на телекома. Еднократният интернет пакет ще важи за период от 30 дни от датата на активация. В случай, че клиентите желаят да направят активацията на по-късен етап, те ще получат напомняне при следващо вписване.

Онлайн е по-бързо, по-лесно и по-сигурно

Дигиталното обслужване на клиенти е част от дългосрочна концепция на телекома за дигитализиране на услугите, която е в действие много преди вълната от коронавирус. А1 активно насърчава потребителите да се възползват от предимствата на онлайн каналите за самообслужване, като непрестанно развива портфолиото си в този сегмент. Клиентите на компанията могат да разчитат на мобилното приложение Моят А1, сайта А1.bg, онлайн магазина, А1 Видео помощник, както и да осъществят видео връзка с магазин.

През месеците на извънредно положение много клиенти се увериха в предимствата на онлайн технологията за плащане и управление на услуги, и оцениха удобствата на този метод. Според данните само през месец април компанията е регистрирала 260% повече регистрации в портала Моят А1 на А1.bg, 1044% повече инсталации на мобилното приложение Моят А1 и 50% повече онлайн плащания, спрямо същия период на месец февруари.

Дигиталните канали за самообслужване все повече печелят почитатели сред потребителите, защото са бърз, съвременен, надежден и безопасен вариант за управление на услугите.


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
0
 
! Отговори
Левтер преди 3 години
М-тел,по -големи мошеници от тях няма.Да технологии ще ми говорят, ***!

Спонсорирани публикации